kavereita vaiko eikö?

hieman jännittää

Sain parisen viikkoa sitten kaksi gerbiiliä. Eilen tapahtui kuitenkin hirveä onnettomuus ja toinen niistä kuoli. Menin eläinkauppaan josta pojat hankittiin ja ostin toiselle pojalle uuden kaverin. Saivat rauhassa eläinkaupassa pari tuntia ystävystyä ja kauppias sanoin että hyvin näyttää olevan asiat niillä eikä mitään tappeluita ollut ollut. Nyt kuitenkin täällä kotona gerbiilit ajavat toisiaan takaa silloin tällöin ja pelkään että yöllä niille syntyisi tappelu kun en ole näkemässä. Voinko luottaa että gerbiilini ovat sovussa vai kannattaako minun pelätä pahimpaa? Tarvin nyt teidän apua ja kuulla teidän kokemuksianne asiasta!:) Toivotaan kumminki että ovat sovussa.

3

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieman jännittää

Vähän lisää edelliseen! Tämä uusi gerbiili rappaa kynsillään häkinnurkkia. Gerbiili kirjassa lukee että se tarkoittaa ettei gerbiileillä ole tarpeeksi aktiviteetteja mutta gerbiileilläni on kaikkea mitä kaksikerroksiseen häkki/terraarioon mahtuu! Olen hieman avuton mutta aamulla päivitän tilanteen taas! Laittakaapa tähän niitä mietteitänne asiasta:)

• Aksuz

En ole mikään paras näissä gerbiiliasioissa, mutta sanonpa nyt silti. Itselläni on kaksi uros gerbiiliä.

Miten gerbiilisi kuoli?
        Onko gerbiilisi uroksia?

Omat gerbiilinikin raaputtavat aina silloin tälläin nurkkia, kai niillä on vähän tylsää(?)

Onko jahtaaminen kokoaikaista vai vain silloin tällöin?
        Jos kokoaikaista niin saattaa olla kyse jo vakavammasta, mutta jos vain joskus jahtaavat se on luultavasti vain leikkiä.

• jospa kavereita?
        Aksuz kirjoitti:

En ole mikään paras näissä gerbiiliasioissa, mutta sanonpa nyt silti. Itselläni on kaksi uros gerbiiliä.

Miten gerbiilisi kuoli?
        Onko gerbiilisi uroksia?

Omat gerbiilinikin raaputtavat aina silloin tälläin nurkkia, kai niillä on vähän tylsää(?)

Onko jahtaaminen kokoaikaista vai vain silloin tällöin?
        Jos kokoaikaista niin saattaa olla kyse jo vakavammasta, mutta jos vain joskus jahtaavat se on luultavasti vain leikkiä.

kyllä kummatkin gerbiilit ovat uroksia ja yöksi ilmeisesti rauhottui tämä uusikin:) nukkuvat vierekkäin joten luulen että asia on ihan hoidossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1987
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1912
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1445
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1251
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1219
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe