Netin kautta tutustuminen ja ihastuminen

emppu2

Eli olen tutustunut netin deittisivustolla aivan ihanaan mieheen. Olemme jutelleet aivan kaikesta ja tiedämme toisistamme lähes kaiken. Eli salaisuuksia ei pitäisi olla. Olen korviani myöten ihastunut vaikka emme ole nähneet vielä livenä. Kuvia toki on vaihdettu. Tarkoituksena olisi mennä kyseisen miehen luokse yöksi viikon kuluttua. Olenko jotenkin uhkarohkea? pitäiskö mun varoo jotakin?

7

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+9

En kyllä ikinä menisi 1. treffeillä suoraan toisen luokse varsinkaan jos on nettitutusta kyse, on nimittäin todella helppoa satuilla mitä toinen vain haluaa kuulla. Pahimmassa tapauksessa vastassa on ihan joku muu kuin kuva antaa ymmärtää. Jossain julkisella paikalla ensitapaaminen ehdottomasti. Tietää jo silloin että on jotain pielessä jos ei suostu näkemään julkisella paikalla.

• tosion

tiedät toisesta lähes kaiken, mutta todellisuudessa tuskin tiedät mitään. Netissä kuka vaan voi antaa itsestään aivan millaisen kuvan tahansa, kun ihmiseen ei voi tutustua livessäkään luotettavasti

• Voi jeestaas

Jos et noista ylläolevista viesteistä vielä uskonut, niin jatketaan samalla linjalla.

Tapaaminen aina ensin julkisella paikalla ja sen jälkeen vasta mietit jatkoa.
      Todellisuudessa et tiedä kyseisestä kaverista muuta kuin tasan sen mitä hän haluaa sinun tietävän, tai jopa uskovan. Vasta livenä tavatessa selviää vähän paremmin että minkälainen kaveri on kyseessä.

Tokihan noin keskimäärin ihmiset on ihan mukavia ja tolkullisia, mutta oikeasti loppupelissä tuntemattomien kanssa on ihan hyvä olla ainakin hieman varautunut. Ei siitä ainakaan mitään haittaa ole.

• niittyleinikki

Suosittelen videopuhelua esim. skypessä hänen kanssaan, jos et ole sitä vielä kokeillut :)

• ei Teuvo

Vaihtakaa puhelinnumeroita ja soita hänelle. Selvitä hänen taustansa. Keitä ihmisiä hän tuntee ja ovatko ne ihmiset oikeasti olemassa. Kysy niiltä ihmisiltä, millainen hän on.

Voit johdattaa keskustelun näihin asioihin salakavalasti, kun jutteletta / tekstaatte.

• Anonyymi

kovin olet rohkea

• Anonyymi

Olet uhkarohkea. Netti on ihan eri juttu kuin irl-elämä ja tilanteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1599
    2. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1487
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1415
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      234
      1385
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      981
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe