Eli olen tutustunut netin deittisivustolla aivan ihanaan mieheen. Olemme jutelleet aivan kaikesta ja tiedämme toisistamme lähes kaiken. Eli salaisuuksia ei pitäisi olla. Olen korviani myöten ihastunut vaikka emme ole nähneet vielä livenä. Kuvia toki on vaihdettu. Tarkoituksena olisi mennä kyseisen miehen luokse yöksi viikon kuluttua. Olenko jotenkin uhkarohkea? pitäiskö mun varoo jotakin?
Netin kautta tutustuminen ja ihastuminen
7
267
Vastaukset
- 3+9
En kyllä ikinä menisi 1. treffeillä suoraan toisen luokse varsinkaan jos on nettitutusta kyse, on nimittäin todella helppoa satuilla mitä toinen vain haluaa kuulla. Pahimmassa tapauksessa vastassa on ihan joku muu kuin kuva antaa ymmärtää. Jossain julkisella paikalla ensitapaaminen ehdottomasti. Tietää jo silloin että on jotain pielessä jos ei suostu näkemään julkisella paikalla.
- tosion
tiedät toisesta lähes kaiken, mutta todellisuudessa tuskin tiedät mitään. Netissä kuka vaan voi antaa itsestään aivan millaisen kuvan tahansa, kun ihmiseen ei voi tutustua livessäkään luotettavasti
- Voi jeestaas
Jos et noista ylläolevista viesteistä vielä uskonut, niin jatketaan samalla linjalla.
Tapaaminen aina ensin julkisella paikalla ja sen jälkeen vasta mietit jatkoa.
Todellisuudessa et tiedä kyseisestä kaverista muuta kuin tasan sen mitä hän haluaa sinun tietävän, tai jopa uskovan. Vasta livenä tavatessa selviää vähän paremmin että minkälainen kaveri on kyseessä.
Tokihan noin keskimäärin ihmiset on ihan mukavia ja tolkullisia, mutta oikeasti loppupelissä tuntemattomien kanssa on ihan hyvä olla ainakin hieman varautunut. Ei siitä ainakaan mitään haittaa ole. - niittyleinikki
Suosittelen videopuhelua esim. skypessä hänen kanssaan, jos et ole sitä vielä kokeillut :)
- ei Teuvo
Vaihtakaa puhelinnumeroita ja soita hänelle. Selvitä hänen taustansa. Keitä ihmisiä hän tuntee ja ovatko ne ihmiset oikeasti olemassa. Kysy niiltä ihmisiltä, millainen hän on.
Voit johdattaa keskustelun näihin asioihin salakavalasti, kun jutteletta / tekstaatte. - Anonyymi
kovin olet rohkea
- Anonyymi
Olet uhkarohkea. Netti on ihan eri juttu kuin irl-elämä ja tilanteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973