Jousimies ja Leijona

Jouskari likka

Huomasin että ei ole kekusteluissa ollu Jousimies ja Leijona suhteita. Huomasin vaan että oli haukuttu.... No osiaan. Itse olen avoliitossa Leijonan kanssa. Meillä toimii suhde tosi hyvin, vaikka joskus tulee riideltyä. Riitely meillä on ollut tosi, tosi tulista mutta aina ollaa sevitetty asiat ennen nukkumaan menoo. Yhdessä kun ollaa ja mennää, niin tuntuu kuin me täydennettäis toinen toisiaan. Minä itse olen se pölisiä ja toinen meistä hieman jiljaisempi tapaus. Kysyisin että onko täällä muita ketkä seurustelee, on naimisissa tai avoliitossa Leijonan kanssa? Onko teidän suhteessa samoja piirteitä?

53

34849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimies

      10 vuotta naimisissa leijonamiehen kanssa ja tuulta ja tuiskua monessa suhteessa. riidellään ja sovitaan vuoropäivinä. ehkä se on se, joka pitää meidät yhdessä vuodesta toiseen. leijonamiehen kanssa ei koskaan tylsää hetkeä, itsekin jousimiehenä aika tulinen...

      • Jouskari likka

        Sehän on hienoa... Kiitos kovasti vastauksesta :) Ei meilläkään oo koskaan tylsiä hetkiä.


    • Meikku

      Itse surustelen jousimies miehen kanssa ja meillä tunteet räiskyää laidasta laitaan. Seksi on loistavaa, mutta mun on joskus vaikeaa hyväksyä, etten ole se ensimmäinen ja ainoa tärkeä ihminen maailmassa, sillä miehelläni on kaksi lasta edellisestä liitostaan. Välillä olemme tosi umpikujassa ja jousimiehenä mieheni todellakin saattaa lentää tiehensä lomailemaan riidan jälkeen, mutta ilman häntä en voisi elää. Kokeiltu on ja tunteet ovat samat puolin ja toisin. Suhde on raastava, mutta niin ihana.

      • Jenna

        Meilk samoin, mie Jellona-tyttö ja Jousimiehen kanssa seurustelen. Täydennämme toinen toisiamme 100 %:sti. Mutta munki miehel yx tyttölapsi edellisestä suhteesta ja ex-vaimoke yrittää vaikeuttaa meidän suhdetta aina kun vain voi. Mut eletään yhdessä täysillä ja joka hetkestä nauttien. Eka suhde, josta voi sanoa, että sielut yhdistyy. Ihania hetkiä yhdessä.


      • Emps

        Melkein kun minun tarina.Suhde on kestänyt 9v.
        En meinä sitä lopeta ikinä !!!


    • balee

      Toista kuukautta seurusteltu, ja tuntuu, et tää suhde toimii. Odotankin sitä ekaa riitaa, luulenpa sen tulinen olevan, mut päätyvän sit sopuun.

      • Jonna

        Itse olen Jousimies ja mieheni leijona.. Suhde toimii,sillä molemmat olemme tulimerkkejä..


    • Missis

      Jeeps, mulla oli kans leijona mies, oltiin 3 ja puol vuotta yhdessä ja tapeltiin tosi tulisesti, mutta seksikin sen sijaan oli hot! Erottiin onneksi, ja inhotaan toisia. Ja miten muuten olen seurustellut leijonien kanssa tai kaveri olen, niin ne on tosi omahyväisiä ja ärsyttäviä, mutta jotenkin niistä ei halua päästä eroon.

      • hoo

        yhteinen lapsi ja menneisyys. Itse olen jousimies -nainen. Seurusteltiin melkein seitsemän vuotta. Koskaan ei ollu "hot seksiä", siitä olen päässyt nauttimaan vasta hänen jälkeen. Leijonat osaavat olla tosi itsekkäitä, joka esim. meidän kohdalla ilmeni pettämisellä, rajuilla riidoilla, joissa oikeastaan minä jousimiehenä tappelin ja riidan jälkeen leijona käveli ulos! Anteeksi pyyntöä ei tarttenut ootella!


    • siu

      Tänään 19 vuotta ONNELLISESSA avioliitossa!
      Eihän se AINA aurinko paista, mutta kaikesta on selvitty...tähän asti...

    • jouskari

      itse avoliitissa leijonamiehen kanssa ja hyvin menee!! riitoja kyllä vaan ei isoja. asioista puhutaan avoimesti. kumpikin itepäisiä vaan aina on ratkaisut löytyny!!

    • KRISSE

      Leijona haluaa olla aina ykkönen, jos jousimies kestää sen suhde toimii.Itse en kestänyt koska leijona ei pysty kovin hyvin näyttämään tunteitaan,olen jousimies nainen.Seksuaalisesti hienoa loppuun asti, sähköä on.Leijonat ovat upeita kumppaneita, lahjoja ja ruusuja, matkoja ym.jousimies naisen oltava fiksu.

      • Mira

        Kyllähän suhde toimii jousimiesnaisen ja leijonamiehen välillä, jos jouskari muistaa ja jaksaa palvoa jellonaansa. Sängyssä toimii, mutta muuten on ikuista taistelua. Ainakaan minä en jaksanut nostaa miestä koko ajan jalustalle!


      • Mira
        Mira kirjoitti:

        Kyllähän suhde toimii jousimiesnaisen ja leijonamiehen välillä, jos jouskari muistaa ja jaksaa palvoa jellonaansa. Sängyssä toimii, mutta muuten on ikuista taistelua. Ainakaan minä en jaksanut nostaa miestä koko ajan jalustalle!

        Jousimiesnainenhan on fiksu! Siinä se ongelma varmaan onkin, että on omat ajatukset ja ne tulee vielä ääneenkin ilmaistua.


      • Ei pidä paikkaansa. :)


    • 250758

      Hyvää iltaa,
      Itse en horoskoopeista ole juurikaan kiinnostunut, mutta olen kuullut että Jousimies ja Leijona sopivat merkkiensä puolesta hyvin yhteen.

      Vaimoni on Jousimies ja minä olen Leijona, ja suhteemme on toiminut erittäin hyvin. Tosin suhteen onnistumiseen vaikuttaa mielestäni enemmän keskinäisen vuorovaikutuksen luonne kuin horoskooppimerkki. Aloimme seurustelemaan tiistaina 14.03.78 ja menimme naimisiin pitkäperjantaina 17.04.81 joten meillä on suunnitteilla hopeahääpäiväjuhlat reilun vuoden kuluttua, jolloin aiomme myös vahvistaa liittomme vihkivalan vahvistamisella (uudelleenvihkiminen).

      Hauskaa lauantai-iltaa kaikille ja nauttikaa elämästänne rakkaittenne kanssa.

      -250758-

      • jouskari

        Hei!

        Jousimiehen ja leijonan liitto on täynnä jännitystä, älyllisiä keskusteluja ja suurta romanttista rakkautta, jossa puolisot kunnioittavat toisiaan. Ainakin omalla kohdallani täydellinen rakkausliitto, joka ei pitkästytä.


      • Edellinen Jouskari
        jouskari kirjoitti:

        Hei!

        Jousimiehen ja leijonan liitto on täynnä jännitystä, älyllisiä keskusteluja ja suurta romanttista rakkautta, jossa puolisot kunnioittavat toisiaan. Ainakin omalla kohdallani täydellinen rakkausliitto, joka ei pitkästytä.

        Edellisen viestin kirjoitti Jouskari, joka on kahden lapsen äiti, ja jolla on takana pitkä onnellinen avioliitto.


      • jousimiesnainen ja leijonamies

        Olemme olleet huhtikuussa 30 vuotta naimisissa, ja olemme suunnitelleet myös uudelleenvihkimistä, mut tavoitteena on saada sama pappi, joka on vihkinyt meidät 30vuotta sitten! On tosi mahtavaa, että vielä tuntuu siltä kuin olis vasta tavattu, on tietenkin omat taistelut käyty, mutta hyvä et ollaan tässä ja nyt! Älkää hyvät ihmiset luovuttako heti, jos oma tahto ei mene perille, sehän kuuluu asiaan ja lujittaa vain suhdetta!!!


    • Jousimies76

      Täällä olisi myös jousimies joka on avoliitossa leijonan kanssa. Meidänkin suhde on tasapainossa ja tullaan todella hyvin juttuun. Ja olen kyllä kuullut, että jousimies ja leijona sopivatkin toisilleen?! On jännä muuten lukea jouskari Iikan tekstiä,koska meidänkin suhteessa minä olen se joka puhua pulisee koko ajan ja toinen on hiljaisempi. Onkohan Jousimiehet luonnostaan puheliaampia!

      • niisku

        Kyllä jousimiesmiehet ovat loistavia keskustelijoita, mutta laskettelevat huomaamattaan järkyttävän suoria puheita.
        Eli siinä on naisella kestämistä!


      • varaa
        niisku kirjoitti:

        Kyllä jousimiesmiehet ovat loistavia keskustelijoita, mutta laskettelevat huomaamattaan järkyttävän suoria puheita.
        Eli siinä on naisella kestämistä!

        moi onko sul mesee mul on mun horoskoopi on jousimies mun [email protected]


    • niisku

      Viidettä vuotta täs on sivusta seurattu jousimiestä ja leijonaa. Hyvin ne on pärjänneet, sekä keskenään että raha-asioissa.

    • kesäkissa

      minulla leijonanaiselle on upee suhde jousimieheen. olemme räväkkä,sponttaani,tulinen pari. Rakkaus palaa kun näemmekin vain toisemme tai katsomme silmiin se riittää kaatamaan maailman allamme. Olemme tunteneet toisemme puoltoista vuotta. jokainen päivä meillä on upea. Olemme luodut toisillemme. olemme ja rakastamme toisiamme elämämme loppuun asti.

    • tähtitaivaan

      onnellisin ja täydellisin pari ovat jousimies ja leijona.

    • jousimies nainen vm.-74

      olin 13 ja puoli vuotta naimisissa leijonan kanssa,ja sitten hain eroa.yritimme vielä uudestaan,mutta kahden viikon jälkeen mies lähti baariin,ja naisiin.suhteessa hän oli se joka määräs ja alistava.itse olen ikuinen romantikko..seurustelen nyt kaksos-miehen kanssa,ja hän osaa olla myös romanttinen,ja häneen voi luottaa..

    • jukea1

      Yes se on totta että riidat on tulisia,meillä ei välttämättä sovita pariin päivään.samoin suhteen vanhetessa etäännytään vaan huomaamatta.

    • tämmönen vain

      olen suhteessa leijona miehen kanssa ja menee tosi hyvin vaikka olemme kumpikin itsepäisiä.... välillä on vähän riitaa mutta saamme selvitettyä hyvin asiamme... yleensä se olen sitten minä joka ärähdän kunnolla ja mieheni on sitten hiljaa.

      • xedi

        Ihanan rauhoittavaa kuula miten monella menee ihan tosi samanlaisesti nää asiat.
        Itselläni on kyllä sellainen ongelma(lapsuudestani johtuen)että en ole niin itsevarma leijonaksi,joten olen riippuvainen jousimiehestäni.Haluaisin itsevarmuuteni takaisin,jotta voisin antaa itselleni ja miehelleni tilaa omaan elämään.
        Erittäin mustasukkainen olen ja kuten joku jo mainitsiki,en pysty kunnolla hyväksymään et en oo se ainoa ja ensimmäinen.Ja mieheni sanoo kans niin suoraan kaikki asia(möläyttelijä;))että siitä ne riidat syntyykin ja minä heitän tavaraa seinään,tai olen hijaa ja mökötän ja hän yrittää selvitellä ja puhua asiat läpi.Mutta intohimoista tämä on,enkä haluaisi koskaa menettää häntä!!!!
        Onko kellää vinkki itsevarmuuteni nostamiseksi?Haluaisin suhteeni säilyä ja olenhan sentään leijona!!!!;)


    • JOUSIMIES

      Itse olen tällä hetkellä hyvin ihastunut leijonaan. En koskaan aikaisemmin ole edes katsellutkaan leijona-miehiä, koska veljeni ovat olleet leijonia ja olen halunnut pysytellä leijonista erossa. Mutta tämä uusi mies tuntuu kyllä todella upealta ja kivalta, vaikka onkin leijona. On ihanaa olla jousimies!

      • Seikku

        Vaikea yhtälö on se, että olen ihastunut itseäni huomattavasti nuorempaan leijonamieheen. Olen itse jousimiesnainen.

        Olemme molemmat varattuja.

        Itselläni on pitkä väljähtänyt suhde ja olisin siitä valmis luopumaan. Puolisoni kuitenkin on edelleen minuun rakastunut mutta minä en tunne häntä kohtaan kuin ystävyyttä.

        Tämä leijonamies on ensimmäinen vuosikausiin, joka on tehnyt vaikutuksen, emmekä edes asu samalla paikkakunnalla.

        Nykyinen mieheni ei halua harrastaa mitään ja tyytyy tasapaksuun elämään kaikilla alueilla. Itse haluaisin kokea enemmän eikä pelkkä lähiöbaari jatkuvasti jaksa kiinnostaa.

        Haluaisin mielikuvitusta omaavan miehen, jolla on myös oma elämä, eli ei roiku toisessa.

        Millä voin sen saada.

        Monilahjakas jousimiesnainen (itsetuntokin kohdallaan)


      • Jouskarin
        Seikku kirjoitti:

        Vaikea yhtälö on se, että olen ihastunut itseäni huomattavasti nuorempaan leijonamieheen. Olen itse jousimiesnainen.

        Olemme molemmat varattuja.

        Itselläni on pitkä väljähtänyt suhde ja olisin siitä valmis luopumaan. Puolisoni kuitenkin on edelleen minuun rakastunut mutta minä en tunne häntä kohtaan kuin ystävyyttä.

        Tämä leijonamies on ensimmäinen vuosikausiin, joka on tehnyt vaikutuksen, emmekä edes asu samalla paikkakunnalla.

        Nykyinen mieheni ei halua harrastaa mitään ja tyytyy tasapaksuun elämään kaikilla alueilla. Itse haluaisin kokea enemmän eikä pelkkä lähiöbaari jatkuvasti jaksa kiinnostaa.

        Haluaisin mielikuvitusta omaavan miehen, jolla on myös oma elämä, eli ei roiku toisessa.

        Millä voin sen saada.

        Monilahjakas jousimiesnainen (itsetuntokin kohdallaan)

        Minulla on huomattavasti nuorempi leijonamies ja suhde kukoistaa vaikka asummekin eripaikkakunnilla. olemme päivittäin yhteydessä sekä tapaamme säännöllisesti toisiamme. Kumpikin luotamme toisiimme. Tää on aivan ihanaa aikaa. En ole koskaan aikaisemmin kokenut mitään vastaavanlaista tunnetta mitä nyt.
        Takanani on pitkä suhde ikäiseni neitsyyden kanssa joka ei kyllä toiminut alkujaankaan edes puoliksi näin hyvin kuin tää nykyinen suhteeni leijonankanssa.


      • seijakorpi
        Jouskarin kirjoitti:

        Minulla on huomattavasti nuorempi leijonamies ja suhde kukoistaa vaikka asummekin eripaikkakunnilla. olemme päivittäin yhteydessä sekä tapaamme säännöllisesti toisiamme. Kumpikin luotamme toisiimme. Tää on aivan ihanaa aikaa. En ole koskaan aikaisemmin kokenut mitään vastaavanlaista tunnetta mitä nyt.
        Takanani on pitkä suhde ikäiseni neitsyyden kanssa joka ei kyllä toiminut alkujaankaan edes puoliksi näin hyvin kuin tää nykyinen suhteeni leijonankanssa.

        Kiitos viestistäsi!

        Olen ollut tämän jellonan kanssa lähinnä tekstariyhteydessä yli puoli vuotta ja joskus tavatessamme vain suudelleet, koska molemmat ovat tahoillaan vakisuhteessa. Tämä kuitenkin kiehtoo niin paljon, että pelottaa. Asiaan vaikuttaa se että lapseni on muuttanut kotoa pois ja mieheni kanssa suhde on ollut ainakin 10 vuotta lähinnä toveruutta.

        Eniten pelkään niitä asioita, että jos olisimme tämän leijonan kanssa yhdessä ja suhde kestäisi, minä kuitenkin alan näyttää hyvin pian vanhalta ja hänen kaverinsa voivat kysyä, olenko hänen äitinsä. Ikäeroa on kuitenkin yli 13 vuotta.

        Selvästi hänkin on kiinnostunut, koska välillä viestejä tulee 10-15 päivässä. Joskus on hiljaisempaa, etenkin viikonloppuina kotona olon vuoksi.

        Sitä en vain tajua, että kun olemme yhdessä, molemmat ovat ihan ujoja, vaikka kummallakin on kyllä kokemusta toisesta sukupuolesta. Menemme kipsiin.

        Kaikkea hyvää sinulle ja leijonamiehellesi, toivon että lempenne leiskuu vielä todella pitkään!

        Terv. seija


      • Jouskarin
        seijakorpi kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi!

        Olen ollut tämän jellonan kanssa lähinnä tekstariyhteydessä yli puoli vuotta ja joskus tavatessamme vain suudelleet, koska molemmat ovat tahoillaan vakisuhteessa. Tämä kuitenkin kiehtoo niin paljon, että pelottaa. Asiaan vaikuttaa se että lapseni on muuttanut kotoa pois ja mieheni kanssa suhde on ollut ainakin 10 vuotta lähinnä toveruutta.

        Eniten pelkään niitä asioita, että jos olisimme tämän leijonan kanssa yhdessä ja suhde kestäisi, minä kuitenkin alan näyttää hyvin pian vanhalta ja hänen kaverinsa voivat kysyä, olenko hänen äitinsä. Ikäeroa on kuitenkin yli 13 vuotta.

        Selvästi hänkin on kiinnostunut, koska välillä viestejä tulee 10-15 päivässä. Joskus on hiljaisempaa, etenkin viikonloppuina kotona olon vuoksi.

        Sitä en vain tajua, että kun olemme yhdessä, molemmat ovat ihan ujoja, vaikka kummallakin on kyllä kokemusta toisesta sukupuolesta. Menemme kipsiin.

        Kaikkea hyvää sinulle ja leijonamiehellesi, toivon että lempenne leiskuu vielä todella pitkään!

        Terv. seija

        Meilläkin on ikäeroa melkeen 13 vuotta, mutta ei anneta sen vaikuttaa suhteeseemme ja toivomme että tämä suhde kestää. Aluksi kyllä yritin kaikin tavoin pistää vastaan tuon ikäeronvuoksi. Sitten kun en ole siitä enää välittänyt niin suhde lähti tosissaan vauhdilla etenemään.


    • Jellonamies, elokuu

      Itse olen Leijona miehen alku. Äitini ja veljeni ovat Jousimiehiä. Siskoni ja isäni ovat Kaksosia. Kaikkien kanssa olen ottanut yhteen jossain elämäni vaiheessa. Siitä huolimatta rakastan kaikkia perheen jäseniäni parhaan kykyni mukaan. Horoskoopilla ei ole tässä asiassa mitään tekemistä. Tosin löytyyhän tietyn merkin edustajista samoja piirteitä. Sukupuoleen katsomatta. Ne onkin tarkkaan syynätty ja tutkittu etukäteen. Esimerkiksi nyt tarkoitan luonnekuvauksia, jotka sopivat melkein joka merkin edustajan kanssa yhteen...leijonat, jousimiehet ja kaksoset ovat sellaisia. Tyhjä täällä on syytellä horoskoopin mukaan ketään ihmistä. Eikö elämäntilanne, ikä ja kokemus vaikuta näihin asioihin? Esim. vanhempani ovat eronneet aikoja sitten. Olin neljän vanha tämän sattuessa. Tarkemmin minulle ei ole kerrottu eron syistä ja siinäkin tapauksessa saan kuulla kaksi eri versioita. Totta kaksoset, kuten isäni ja siskoni ovat energiaa pursuavia persoonia, joilla sitä riittää muidenkin puolesta. Työt he ovat kuitenkin hoitaneet. Äitini ja veljeni taas(Jousimiehet) ovat aika seikkailijoita, mutta ei se minua haittaa. Tulisia kuten minä. Minä taasen tällainen elämästä nautiskelija, muut huomioon ottava ja joskus ehkä laiska(haittaako tuo)?

    • Leijona sattuu olemaan jääräpäinen..

    • Jousimiesnainen!

      Ihmettelen kun en ole törmännyt "Leijona-mieheen" vielä ollenkaan ja olen pian 48v
      "Kauris-miehen" kanssa olin naimisissa ja erosin siitä kauan aikaa sitten - oli juoppo ja petturi.

      Sitten on ollut "Kaksoset-mies" jonka kanssa ei ollut kunnon suhdetta - sitä kesti tasan vuosi. Kummallinen outo hyypiö.

      "Härkä-mieskin" on koettu, mutta ei todellakaan ollut hyvä ja sitä ei kestänyt kauan. Aina vaan "minä itse" iljettävä.

      Leijona ei ole karjunut minulle vielä missä hän on.

    • ziili1

      Jepulis.. aivan saman tyylinen suhde minulla.
      Leijona naisen kanssa.. jellona tussahtelee aika ajoin.. minä koitan sulatella..
      Muutoin täydennetään toisiamme ja tavallaan tuetaan toistemme luonteita.

    • Että näin..

      Olen joskus tapaillut kahta leijonamiestä. En tullut kummankaan kanssa toimeen. Minusta he ovat itsekeskeisiä..

    • jousimiesnainen85

      Tapasin myös leijonamiehen ja minustakin hän oli todella itsekeskeinen. Toisaalta huomasin että olin todella mustasukkainen hänen naiskavereistaan.

    • Yksi leijonamies rii

      Tapasin leijonamiehen vuosi sitten, vaikutti todella mukavalta muuten, mutta piti viikon ajan mykkäkoulua ei vastannut puheluihin eikä tekstiviesteihin. Noh ajattelin, että se kuuluu sen tapaan käsitellä asioita ja ottaa sitten yhteyttä, kun kokee olevansa valmis. En kuullut hänestä kuukauteen mitään,kunnes kuulin että hän
      on parisuhteessa toisen kanssa,yllätyi koska en olisi hänestä uskonut, mutta nyt ymmärrän, että hänen luonteeseen kuului vaihtaa naista vauhdissa. Eikä hänen tapoihin kuulu lopettaa vanhaa suhdetta, taisi päästä unohtuu, kun oli niin kiire valloittaa uusi löytö.TOSI MIEHEKÄSTÄ vellihousu meinikiä. Onneksi pääsin hänestä
      koska ei häneen olisi voinut luottaa.

      • Anonyymi

        Kuulostaa vahvasti narsistiselta yksilöltä. Itsekin olen seurustellut parisuhdepredaattorien kanssa. Sellaisten joilla on ihan haaremi eksiä ghostattuna /penkitettynä odottamassa seuraavaa käyttökertaa.

        Ei pidä sekoittaa narsistien ym. sosiopaattien käyttäytymistä horoskooppimerkeille tyypilliseen käyttäytymiseen.
        Niitä pershäröjä kun on kaikissa tähtimerkeissä ja kulttuureissa sukupuoleen tai ikään katsomatta. Tarinoita löytyy. Casanova, Romeo, Rasputin, Auervaara jne. naisista arkkityyppeinä "reittä pitkin kiipijät" ja "mustat lesket" joiden käsittelystä kaikki eivät välttämättä selviä edes elossa. Eivät mitään tyhjästä nyhjäistyjä legendoja...


    • manuite

      olen mies leijona ja olen kirjeenvaihdossa naisystäväni jousimiehen kanssa näin menee hyvin mutta emme ole vielä tavanneet mutta luulen että jos joskus elämme yhdessä niin kyllä on paljon kyse halusta ei sitä horroskoopit määrää kuinka meillä menee yhdessä.

    • AnnaLilja

      Yhtä järjetöntä valtataistelua kun jousimies-nainen jahtaa unelmiaan, pitää perhettä, kotia yllä ja leijona-mies kontroloi no about kaikkea, haluaa naisensa ns. patteriin kiinni mutta itse jatkaa reviirirehvastelua. Nauttii itsestään leijona, jousimies kerää rohkeutensa ja lähtee.

      • Jaahas. Itse olen kyllä ollut teini-iästä asti ihan puhtaasti subi. Ja siis Leijona.

        Tykkään nimenomaan pirttihirmu-kyykyttäjistä ja kersantti Karoliina tyyppisistä naisista. Mutta se toisaalta voi johtua vaikkapa omista lapsuuden traumoista. Eli toisin sanoen sukukarmasta /kirouksesta. :D


    • Jari882827722

      Itse leijona. Olen seurustellut (eri aikaan) kahden eri jousimies naisen kanssa. Molemmat olivat pahimman luokan naristeja. Ero oli ainoa ikea ratkaisu.

      • Anonyymi

        Jees. Niitä on kaikissa horoskooppimerkeissä. Ihmiset tykkäävät lokeroida paljon mutta ne menevät usein ohi.

        Niin kuin persoonallisuushäiriöisten kuten NPD käytöksen niputtaminen yhteen jonkin tietyn horoskooppimerkin kanssa.

        Itekin olen leijonamies ja seurustellut useinkin sellaisten ihmisiä hyväkseen käyttävien joukkohurmaajien kanssa. Pääosin sellaisten joiden olemus matchaa oman äidin persoonallisuushäiröiden kanssa.

        Niillä kun on karismaa ja vetovoimaa. Pitäähän sitä olla että syötti käy koukkuun. =|


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jees. Niitä on kaikissa horoskooppimerkeissä. Ihmiset tykkäävät lokeroida paljon mutta ne menevät usein ohi.

        Niin kuin persoonallisuushäiriöisten kuten NPD käytöksen niputtaminen yhteen jonkin tietyn horoskooppimerkin kanssa.

        Itekin olen leijonamies ja seurustellut useinkin sellaisten ihmisiä hyväkseen käyttävien joukkohurmaajien kanssa. Pääosin sellaisten joiden olemus matchaa oman äidin persoonallisuushäiröiden kanssa.

        Niillä kun on karismaa ja vetovoimaa. Pitäähän sitä olla että syötti käy koukkuun. =|

        Ymmärtääkseni se on jonkinlainen luonnon järjestämä mekanismi jolla traumatisoitunut henkilö ajautuu yksiin samankaltaisten himisten kanssa jotka ovat alunperin aiheuttaneet ne traumat... jotta ne saataisiin revittyä auki ja tuotua päivänvaloon, parannettavaksi.

        Kun se kivulias prosessi on käyty läpi, ollaan ehjempiä taas. Ja sitten sama uudestaan, mutta ehkä jonkin toisen issuen (ja ihmisen) kanssa.

        Vanha käsitys siitä miten ihmissuhteet ovat opettajia, pitää sisällään paljonkin syvempää viisautta kuin mitä ainakaan itse olen aiemmin ymmärtänyt.


    • Anonyymi

      Olen leijonamies ja seurustelin jousimiesnaisen kanssa. Siitä ei tullut mitään. Suurin onni ja ilo oli hänellä se, että hän näyttää nuorelta. Oinasnaisen kanssa on mennyt todella hienosti.

    • Anonyymi

      Olen kaksosnainen ja tässä kokemukseni eri horoskoopeista
      Oinasmies: sielujen sympatiaa ja älyllistä kohtaamista
      Kaksosmies: hurvattoman hauskaa ja kemiatkin toimii
      Härkämies: liian kahlitseva, mutta luotettava
      Leijonamies: älyllinen tasapaino, sama ajatusmaailma, mutta metsästysvietti liian vahva, eli pyöritti useita naisia
      Skorpionimies: haasteellinen, mutta toimiva suhde
      Vesimiestä en ole matkani varrella onnistunut löytämään, jos höröskööppimerkkeihin uskoo sen pitäisi olla parhaiten sopiva :D

    • Anonyymi

      Olen jousimies nainen ja seurustelen leijona miehen kanssa. Joku niissä leijonissa vaan vetää puoleensa kun kolmen kappalein edellisistä suhteista/säädöistä leijonia riittänyt. Seksi ja romantiikka ihan eriluokkaa kun muitten kanssa. Tällä hetkellä puoli vuotta seurustellut nykyisen leijona miehen kanssa ja hyvin menee. Välillä pieniä riitoja, mutta ne on tullut ratkottua syvällisillä keskusteluilla. Kukkia ja lahjoja leijonilta todellakin saa ja olen joutunut itse kiinnittää huomiota myös hemmotteluun esim ruan ja kahvin keittäminen ennen kun mies tulee töistä saa hänet todellakin hymyilemään. Pienet asiat arjessa on tärkeää, sillä en ite jousimies naisena kestä tylsää arkea.

    • Anonyymi

      taitaa sopia leijona ja jouskari tosi hyvin yhteen.

    • Anonyymi

      Olen Jousimies nainen ja olen nyt viidettä vuotta Leijona-mieheni kanssa. Olimme juoppoja n.3v sitten ja silloin hän pyöritti useita naisia ja vaihtoi minut entiseen muijaansa. Sitä liittoa kesti sen n.6kk ja palattiin takaisin uudelleen.

      Lopetettiin alkoholin käyttö. Suhteemme on mielenkiintoinen niin hyvässä kuin pahassa. Pettäminen loppui alkoholinkäytön lopetukseen ja se ainoastaan mahdollisti suhteen jatkumisen.

      Olemme kummatkin erittäin temperamenttisia vaikka hän vaikuttaa rauhalliselta ja minua kiehtoo se hänessä. Itse en ole rauhallinen ollenkaan vaan levoton sielu joka haluaa oppia rauhoittumisen salat.

      Seksi toimii hyvin mutta mies haluaa aina minun tekevän aloitteen eikä itse juuri niitä tee. Hän näyttää enemmän välittämisensä ostamalla kaupasta hyvää ruokaa tai auttamalla jossain fyysisessä asiassa. Itse kaipaisin enemmän häneltä oma-aloitteisuutta fyysiseen kontaktiin niin romanttisesti kuin seksuaalisestikin.

      Hän ei paljon puhu mutta minä puhun liikaa. Tosin sitten, kun hän innostuu ei siitä paasaamisesta tule loppua ja se tuntuu egoistiseltä ja ärsyttävältä vaikka Rakastan häntä todella paljon. ❤️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe