Terveisemme kanarian auringosta

Vakiasukas

Hei taas täältä kanarian lämmöstä. Kolme päivää olisi vielä toritapahtumaan San Fernandossa. Olimme siellä viime sunnuntaina mutta minulle kävi pieni vahinko. Olimme kävelemässä Playa Del Inglesistä Maspalomasin suuntaan kun siinä rinteessä pudotin ostoskassini maahan ja se meni rikki. Olin ostanut tyttärelleni pingispalloja lahjaksi ja sekin paketti hajoutui ja pallot lähtivät vikkelästi pomppimaan alas rinnettä. Kuului vain tällainen ääni: Ping pi ping ping

Ping pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping ping ....
ja lisää seurasi kun toinenkin paketti hajosi:

Ping pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping ping

Pallot loppuivat viimein

7

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+8

      Minusta aloitus on suunnilleen yhtä "hauska" kuin Turhapuro-elokuvat, mutta eihän moisesta tarvitse hernettä nenään vetää.

      • uuno on numero yksi

        Mikäs vika uuno elokuvissa. Ei ne enää varmasti naurata mutta silloin kun esim. uunon muisti palailee pätkittäin vuonna 1982 tuli niin kyllä naurettiin. Huumori on tietysti sellainen että kaikki ei kaikkea huumoria ymmärrä. Tämälle minä nauroin kun odotin matkajuttua mutta sitten olikin tällainen huumoripläjäys. No, en nauranut mutta hymyilin leveästi.


    • Vitsi

      Onkohan nyt kysymys siitä, että sivuilla pitää olla naurettavia vitsejä toisten nimimerkeillä vai asiallisia vastauksia asiallisiin kysymyksiin?

    • semmoista nyt taas

      Jaahas. Että sellainen matkakertomus. No olihan siinäkin :)

    • Vakiasukas

      Unohdin laittaa että aurinko otamme päivittäin paitsi tänään sillä sataa vettä. Huomenna ajattelimme laittaa kotona luonaaksi hernekeittoa. Nyt on näkkileipääkin sillä ystävämme Einari toi sitä meille Nilsiältä. Saimme myös HK:n makkaraa sekä ruisleipää. Kiitoksemme einarille sillä täällä ei myydä paikallista ruokaa ja meitä on hiukonut jo pitkään.

      • Einar1

        Miten te siellä Kanasaarilla tarkenette öisin. Lämpötilat on lähellä 10 astetta ja mitään lämmityslaitetta ilmeisesti ole kellään käytössä. Ei siinä enää villasukat auta.


    • Nyt on iloinen Einari se kun pyörä ei narise.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe