Kertoisko joku, miten kannuksessa on hammaslääkäri tilanne, kun pitäis paikkata ja ehkäpä juurihoidonkin tarvetta, tk: n kun ei pääse kuin särkytapaukset.
Ja kipukynnyskin on vähän matalalla. Ja hintakaan ei saisi olla kovin korkea. Olisin tiedoista kiitollinen. kokkolassa on kyllä monia, mutta Kannus on lähempänä.
Hammaslääkäri tilanne Kannuksessa.
6
517
Vastaukset
- Hammaspeikko1
Pertti Honkela on paras, siellä olen käynnyt ja käyn vastakin,,,,,,,
- lllaaa
Kulmahammas vanhassa apteekin talossa. Katso Lestijoki-lehdestä palvelunumerosivulta puhelinnumero.
- Leenalla käynyt
Myös Leena Viherkari ottaa vastaan kotinsa tiloissa olevassa vastaanotossa. Ja aika hyvin pääsee hoitoon. Vastaanotto sijaitsee hautausmaan lähellä omakotitalossa.
- kpopopp
Kulmahammas taitaa olla näitä ulkomaisten omistuksessa olevia firmoja...hyvät lääkärit kylläkin, mutta jos haluaa pitää yllä suomalaísta järjestelmää niin yksityiset parempia. Honkela hyvä!
- Kokemusta kaikista
P.H.vähän peloittaa käsittely, K.H:ssa ainakin 2 helläkätistä lääkäriä, L.V. löytää aina uutta käsiteltävää, muuten ok.
- entajua
Kaupungin ham.lääk kuulemma 3 v jono, mä oon jonottanu sinne 5v mutta ei oo vielä tullu kutsua. Joskus siellä käytän lastani ja kovin on hiljaista...eli vois kai sinne asiakkaita ottaa enemmänkin...Mutta miksi ei?! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114389
- 803564
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223421Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843415Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273306- 902974
- 762974
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672865"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452810Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589