Harvian forte Kiukaisten paloi taas vastus ja nyt kyselisinkin seuraavaa?
Kuinka usein muilla forten omistajilla tulee vastusten vaihtoa?
Oletteko vaihtaneet kaikki 3 kerralla?
Mistä olette vastukset hankkineet? Taitavat olla toimitusmyyntinä kaikkialla. Halvin hinta kiinnostaa.
Kiitos jo etukäteen!
Kiukaan vastukset
Saunatonttu65
4
1622
Vastaukset
- Saunatonttu65
Löytyi saunacenteristä 42€ kpl ja ilmainen toimitus. Rautia pyysi 48€ kpl ja toimitus päälle. Kodin Terra tarjosi 197€ 3 kpl sisältäen kuljetuksen (nouto myymälästä).
Pakko oli Viron pojilta tilata... - sauntont
osta uusi kiuas saat halvemmalla
- Saunatonttu65
Älä nyt....uusi Harvia Forte 9 kW maksaa 1300€
Olin kirjoittanut väärin firman josta tilasin, se on siis Saunainter.
- Anonyymi
14-vuotta vanha ja ei ikänä ole tarvinnut vastuksia vaihtaa. Pellin säätimen yksi hammasratas meni 10 vuotta sitten, mutta sain Harvialta kaikki uudet "takuuseen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743