MISTÄ SAISIN AMFETAMIINIA?

123456

Ja minkä hintasta se on? Ja ei, en kaipaa saarnaa siitä kuinka ''lopeta vielä kun voit'' vaan haluan kokeilla sitä. En kaipaa myöskään saarnaa siitä kuinka se ei jää vain kokeiluun.

Oma on elämäni, tuskin teidän kenenkään persettä kutittaa vaikka piriä nappailisinkin :)

49

8289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 67677

      Riippuu ihan minkä vahvusta ja missäpäin suomea asut.. eli noin 30-50 asuinpaikasta ja vahvuudesta riippuen

      • Chvubkb

        Vahvuus ei vaikuta hintaan. Paskaa se on yleensä koska sitä myyvät ihmiset ovat hymyileviä käärmeitä joiden tuote on monesti täysin paskaa tai jopa vaarallista. Laadukasta amfetamiinia saa reseptillä apteekista jos on ADHD ja on paljon halvempaakin.


      • Anonyymi
        Chvubkb kirjoitti:

        Vahvuus ei vaikuta hintaan. Paskaa se on yleensä koska sitä myyvät ihmiset ovat hymyileviä käärmeitä joiden tuote on monesti täysin paskaa tai jopa vaarallista. Laadukasta amfetamiinia saa reseptillä apteekista jos on ADHD ja on paljon halvempaakin.

        Näin. Yleensä liian jatkettua shittii. Harvoin saa pätevää, mutta mistäpä niin hyvän kontaktin löytää


      • Anonyymi

        Eepoos, PAljON g. MAKSAA?


    • 123456

      Asun lahdessa..

    • puutontarhuri

      Äidin kukkapenkistä.

    • YOLO!!11

      Et saa.

    • Järi käteen

      Otan osaa

    • piri-stys

      Joo oma on elämäs ja aivos jotka siitä pysyvästi tuhoutuu mut ole hyvä vaan. Onneks ite en jatkanut kokeilua pidemmälle mutta tiedän erään joka on n. 10-15 vuotta käyttänyt säännöllisesti ja unta ei saa ilman eikä sen kanssa. Mut joo nukkuminen on ihan tylsää eikös. On paljon kivempaa kun ei tartte enää ikinä nukkua vaikka väsyttäiskin. Ja sydän mitäs siitä.. mitä pikku rytmihäiriöistä ja tunteesta että sydän pomppii kurkusta ulos. Tai pikku vainoharhoista jotka saa sut pelkäämään kaikkia jotka tulevat sun perässä. Pikkuvikoja.. niinkuin sekin että pikkuhiljaa muutut aggressiiviseksi lähimmäisiäsi kohtaan. Mut ai niin eihän se vaikuta kenenkään muun elämään kun sun. Mitä niistä valittajista siinä ympärillä kunhan sulla on kivaa..

    • ei mene noin...

      mitenkään piriä puolustelematta mutta monet osaa käyttää sitä, toiset eivät. Tietynlaiset ihmiset tekee ongelman siitä kuten mistä tahansa muustakin itselleen, toiset viisaammat eivät. Monet kreisibailaajat käyttää piriä, essoja, kannabista ja niille ei tule siitä ongelma, monet myös kokaiinia, tiedän monta sellaista ihmistä. Heistä ei näy ulospäin millään tavalla, että he käyttävät huumeita. Ongelmatapauksille niistä voi tulla ongelma mutta tosiaan, riippuu ihmisestä ja miten asiaan suhtautuu pitkälti. Ei oikeastaan mikään huume ole niin riippuvuutta aiheuttava, että jäisi koukkuun jos käytät sitä vaikka kerran kuukaudessa, usko pois. Tosin en silti suosittele, mutta kerroin vain mikä on tosiasia. Vaarallisia ne on silti, koska ei välttämättä sovi kaikille jne..

      • piri-stys

        Joo no toi olikin aika puhdasta v..tuilua kun jotkut luulevat etteivät sivulliset kärsi. Kyllä mua ainakin huolettais jos oma lapsi jonain päivänä jäis kiinni pirin käytöstä ja ja hallussapidosta. En mä hyvällä tahdollakaan voi sanoa että se on millään tavalla hyväksi kenellekään. Miten semmoisia epäpuhtauksia yms sisältävä aine voi olla?Muuten aika helppo on huomata jos joku on piripäissään ainakin jos tuntee ihmisen normaalitilassaan jotenkin. Sen verta kyllä nähny ihmisiä jotka sitä vetää. Muuttuvat yleensä hieman ylimielisiksi kaikentietäjiksi. Aivan hel..n vaikea väitellä näiden kanssa mistään varsinkin jos ovat velkaa. Ja jotkut ovat tosi ärsyttäviä.Ja haluaako ottaa riskin että jää siihen psyykekoukkuun vai ei. Siksi mä sitä kokeilin kans kun tiesin ettei se fyysinen riippuvuus tule kovin nopeasti. Vedin neljä päivää putkeen useasti päivässä ja kaljaa joka ei tuntunut missään kun ei tule humalaan ollenkaan. Eikä mulle sitä fyysistä riippuvuutta tullutkaan. Kauhea depis vaan joka kesti pari kolme viikkoa. Mut mulla on kakssuuntanen johon se on paha myrkky. Mut kirjotin ton aiemman viestin koska olin vihainen sille yhdelle ihmiselle joka antoi niin viattoman kuvan koko aineesta ja toivon että mun teksti sais edes jonkun pysymään erossa siitä. Siis kiva olohan siitä tuli kun kerrankin tunsi olonsa keskittyneeksi ja normaaliksi. Se on salakavala jos ei ole kauheesti itsekuria. Ja yksi ongelma aina on näissä kaikissa, eli rikollisuuden tukeminen. Itse kyllä olen kannabiksen vapauttamisen puolella eli en mielestäni nyt ihan nipo. Ja tiedän kyllä että jotkut käyttävät piriä vain bailatessaan niinkuin kokaiiniakin ja muita stimulantteja. Sekin voi olla tappava yhdistelmä sydämelle jos vetää essoja ja alkoholia ja nappeja sekaisin. Itse tykkäsin tosin enemmän sienistä ja dmtstä vaikka ne on mulle vielä suurempi riski varmaankin. Oli metka olo niistä. Vielä piristä sen verran että jotkut voivat pirin jälkeen kokeilla esim jäätä ja sitten ollaankin enemmän suossa, kun ajattelevat piristä ettei se niin paha juttu ollutkaan. Mulla on sitä paitsi halu kokeilla uudelleen jäänyt vaikka on jo muutama vuosi aikaa.. Jos vaan voitte niin pysykää erossa tai ainakin käyttäkää sit edes tosi harvoin mieluummin jos on ihan pakko


      • Vatupassi12334
        piri-stys kirjoitti:

        Joo no toi olikin aika puhdasta v..tuilua kun jotkut luulevat etteivät sivulliset kärsi. Kyllä mua ainakin huolettais jos oma lapsi jonain päivänä jäis kiinni pirin käytöstä ja ja hallussapidosta. En mä hyvällä tahdollakaan voi sanoa että se on millään tavalla hyväksi kenellekään. Miten semmoisia epäpuhtauksia yms sisältävä aine voi olla?Muuten aika helppo on huomata jos joku on piripäissään ainakin jos tuntee ihmisen normaalitilassaan jotenkin. Sen verta kyllä nähny ihmisiä jotka sitä vetää. Muuttuvat yleensä hieman ylimielisiksi kaikentietäjiksi. Aivan hel..n vaikea väitellä näiden kanssa mistään varsinkin jos ovat velkaa. Ja jotkut ovat tosi ärsyttäviä.Ja haluaako ottaa riskin että jää siihen psyykekoukkuun vai ei. Siksi mä sitä kokeilin kans kun tiesin ettei se fyysinen riippuvuus tule kovin nopeasti. Vedin neljä päivää putkeen useasti päivässä ja kaljaa joka ei tuntunut missään kun ei tule humalaan ollenkaan. Eikä mulle sitä fyysistä riippuvuutta tullutkaan. Kauhea depis vaan joka kesti pari kolme viikkoa. Mut mulla on kakssuuntanen johon se on paha myrkky. Mut kirjotin ton aiemman viestin koska olin vihainen sille yhdelle ihmiselle joka antoi niin viattoman kuvan koko aineesta ja toivon että mun teksti sais edes jonkun pysymään erossa siitä. Siis kiva olohan siitä tuli kun kerrankin tunsi olonsa keskittyneeksi ja normaaliksi. Se on salakavala jos ei ole kauheesti itsekuria. Ja yksi ongelma aina on näissä kaikissa, eli rikollisuuden tukeminen. Itse kyllä olen kannabiksen vapauttamisen puolella eli en mielestäni nyt ihan nipo. Ja tiedän kyllä että jotkut käyttävät piriä vain bailatessaan niinkuin kokaiiniakin ja muita stimulantteja. Sekin voi olla tappava yhdistelmä sydämelle jos vetää essoja ja alkoholia ja nappeja sekaisin. Itse tykkäsin tosin enemmän sienistä ja dmtstä vaikka ne on mulle vielä suurempi riski varmaankin. Oli metka olo niistä. Vielä piristä sen verran että jotkut voivat pirin jälkeen kokeilla esim jäätä ja sitten ollaankin enemmän suossa, kun ajattelevat piristä ettei se niin paha juttu ollutkaan. Mulla on sitä paitsi halu kokeilla uudelleen jäänyt vaikka on jo muutama vuosi aikaa.. Jos vaan voitte niin pysykää erossa tai ainakin käyttäkää sit edes tosi harvoin mieluummin jos on ihan pakko

        Kyllähän ihmiset sekoilee benzopäissäänkin vaikka luulevat ens alkuun ettei ne mitenkään niiden käytökseen ja elämään edes vaikuta. Ihminen voi olla tosi huono havannoimaan omaa toimintaansa ja sitä miten se on muuttunut.


      • 0149
        piri-stys kirjoitti:

        Joo no toi olikin aika puhdasta v..tuilua kun jotkut luulevat etteivät sivulliset kärsi. Kyllä mua ainakin huolettais jos oma lapsi jonain päivänä jäis kiinni pirin käytöstä ja ja hallussapidosta. En mä hyvällä tahdollakaan voi sanoa että se on millään tavalla hyväksi kenellekään. Miten semmoisia epäpuhtauksia yms sisältävä aine voi olla?Muuten aika helppo on huomata jos joku on piripäissään ainakin jos tuntee ihmisen normaalitilassaan jotenkin. Sen verta kyllä nähny ihmisiä jotka sitä vetää. Muuttuvat yleensä hieman ylimielisiksi kaikentietäjiksi. Aivan hel..n vaikea väitellä näiden kanssa mistään varsinkin jos ovat velkaa. Ja jotkut ovat tosi ärsyttäviä.Ja haluaako ottaa riskin että jää siihen psyykekoukkuun vai ei. Siksi mä sitä kokeilin kans kun tiesin ettei se fyysinen riippuvuus tule kovin nopeasti. Vedin neljä päivää putkeen useasti päivässä ja kaljaa joka ei tuntunut missään kun ei tule humalaan ollenkaan. Eikä mulle sitä fyysistä riippuvuutta tullutkaan. Kauhea depis vaan joka kesti pari kolme viikkoa. Mut mulla on kakssuuntanen johon se on paha myrkky. Mut kirjotin ton aiemman viestin koska olin vihainen sille yhdelle ihmiselle joka antoi niin viattoman kuvan koko aineesta ja toivon että mun teksti sais edes jonkun pysymään erossa siitä. Siis kiva olohan siitä tuli kun kerrankin tunsi olonsa keskittyneeksi ja normaaliksi. Se on salakavala jos ei ole kauheesti itsekuria. Ja yksi ongelma aina on näissä kaikissa, eli rikollisuuden tukeminen. Itse kyllä olen kannabiksen vapauttamisen puolella eli en mielestäni nyt ihan nipo. Ja tiedän kyllä että jotkut käyttävät piriä vain bailatessaan niinkuin kokaiiniakin ja muita stimulantteja. Sekin voi olla tappava yhdistelmä sydämelle jos vetää essoja ja alkoholia ja nappeja sekaisin. Itse tykkäsin tosin enemmän sienistä ja dmtstä vaikka ne on mulle vielä suurempi riski varmaankin. Oli metka olo niistä. Vielä piristä sen verran että jotkut voivat pirin jälkeen kokeilla esim jäätä ja sitten ollaankin enemmän suossa, kun ajattelevat piristä ettei se niin paha juttu ollutkaan. Mulla on sitä paitsi halu kokeilla uudelleen jäänyt vaikka on jo muutama vuosi aikaa.. Jos vaan voitte niin pysykää erossa tai ainakin käyttäkää sit edes tosi harvoin mieluummin jos on ihan pakko

        Hei. Piri-stys. Sulla ei taida olla minkäänlaista kokemusta asiasta, joten pitäisitkö piene turpasi kiinni?. Silloin voi puhua jos siitä on kokemusta. Esim. Ei millään pahalla sinua kohtaan, mutta itse käytän silloin tällöin. Se ei tarkoita sitä, että minulla pitäisi olla pakonomainen tarve saada sitä lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Ei. Ei vitussakaan näin. Itse olen itseni kanssa sujut pirin suhteen. En ole jäänyt siihen koukkuun / tullut riippuvaiseksi, enkä tule jäämäänkään ja PISTE. Niin kuin tuolla jo aikaisemmin sanottiinkin... se riippuu ihmisestä, mutta pääasiassa siihen ei jää koukkuun jos on niin sanottu "viihdekäyttäjä". Ei missään nimessä. En myöskään suosittele yrittämäänkään, koska jos kuuntelet omaa anatomiaa niin siinä vaiheessa et ole enää sujut itsesi kanssa ja se saa susta vallan. Joten en missään nimessä suosittele sitä päivittäiseen käyttöön. Vaan enemmänkin satunnais / viihdekäyttöön. Näin välttyy ongelmilta ja riippuvuudelta sitä kohtaan ja siinä on jotain järkeä. PS: kokemuksen syvällä rintaäänellä sanottuna asia on näin.


      • hajotkaatosade

        provosoivinta tämän ketjun lukemisessa oli varmastikin se, että nämä jotka eivät asiasta mitään tiedä, käyttävät todennäköisesti itsekin alkoholia. Joka on kaiken muun päihteen kanssa täysin samalla viivalla paitsi että on vaarallisempaa kuin kannabis ja laillista. jotkut osaa käyttää ja jotkut ei. jotkut juo alkoholia kun lähtee ulos ja jotkut juo sitä joka päivä. jotkut vetää stimulantteja kun lähtee ulos ja jotkut joka päivä. yhtään enempää ei koukuta stimulantit kuin alkoholi. jos sulla on taipumus riippuvuuteen niin sitten todennäköisesti alkoholisoidutkin mutta VALTAOSALLA näin EI ole. itse henkilökohtaisesti viettäisin illan mieluummin henkilön kanssa joka on vetänyt stimulantteja kuin henkilön joka on kännissä. ja ei, en puhu henkilöstä joka on nisti niinkuin en myöskään puhu alkoholistista. puhumme henkilöstä joka lähti perjantaina ulos. kyllä vaan on vituttavampaa katsella ihmistä joka sönköttää kännissä kuin henkilöä joka on muissa hyvissä. EIKÄ SE OLE SEN ENEMPÄÄ VÄÄRIN. Ihminen lähtee perjantaina ulos ja vetää naamat. Mitä väliä sillä on millä se sen tekee :D kunhan käyttäytyy. huomattavasti enemmän vahinkoa yhteiskunnalle ja katukuvalle aiheutuu alkoholin väärinkäyttäjistä kuin henkilöstä joka söi vaikka bileissä naksun :D aahhaha kumpi se on joka kusee kadulle, haastaa riitaa ja vetää turpaan grillijonossa :DD en kestä teitä lappusilmäiset aasit.


      • Anonyymi
        0149 kirjoitti:

        Hei. Piri-stys. Sulla ei taida olla minkäänlaista kokemusta asiasta, joten pitäisitkö piene turpasi kiinni?. Silloin voi puhua jos siitä on kokemusta. Esim. Ei millään pahalla sinua kohtaan, mutta itse käytän silloin tällöin. Se ei tarkoita sitä, että minulla pitäisi olla pakonomainen tarve saada sitä lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Ei. Ei vitussakaan näin. Itse olen itseni kanssa sujut pirin suhteen. En ole jäänyt siihen koukkuun / tullut riippuvaiseksi, enkä tule jäämäänkään ja PISTE. Niin kuin tuolla jo aikaisemmin sanottiinkin... se riippuu ihmisestä, mutta pääasiassa siihen ei jää koukkuun jos on niin sanottu "viihdekäyttäjä". Ei missään nimessä. En myöskään suosittele yrittämäänkään, koska jos kuuntelet omaa anatomiaa niin siinä vaiheessa et ole enää sujut itsesi kanssa ja se saa susta vallan. Joten en missään nimessä suosittele sitä päivittäiseen käyttöön. Vaan enemmänkin satunnais / viihdekäyttöön. Näin välttyy ongelmilta ja riippuvuudelta sitä kohtaan ja siinä on jotain järkeä. PS: kokemuksen syvällä rintaäänellä sanottuna asia on näin.

        Itse kanssa käytän satunnaisesti eli olen juurikin viihteellä. En dogaa enään enkä saa mistään muusta kiksejä kuin hyvästä pörristä, mutta eka pitää löytää sitä hyvää se on harvassa. Sitä odotellessa.


    • harmi1

      Jos teet joskus päätöksen lopettaa huumeiden käyttö, niin näistä voi olla hyötyä sinulle silloin, mutta tosiaan sinä päätät ei kukaan muu. Harmi, että huumeiden käyttäjien lähimmäiset kärsivät valtavasti!!! Muista, että asioita kuitenkin voi muuttaa!!!

      kirja Äiti ei itke enää ja muita tositarinoita Venäjältä, kirjailija Tolonen, Riitta saattaa löytyä

      Aivan mahtava kirja on Risti ja linkkuveitsi, David Wilkerson

      kirja Kuolemankauppias, Riku Rinne

      http://yle.fi/uutiset/kuolemankauppias_ei_hyssyttele/5742954

      http://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/51039/eriksson_hanna.pdf?sequence=1

      http://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/35394/Lampi Tomi.pdf?sequence=1

    • täältä saisit!!! 35e gramma ja jos isompia määriä ni tietenkin paljon halvempi gramma hinta!!!

      • rttyuiii

        Yllä oleva kaveri on hyvä esimerkki, et kantsii vetää pirii..nostaa älykkyyttä huimasti :)


      • Tunnustanko
        rttyuiii kirjoitti:

        Yllä oleva kaveri on hyvä esimerkki, et kantsii vetää pirii..nostaa älykkyyttä huimasti :)

        Mullaki on tääl sata kiloa amfetamiinia !!!


      • Huuijik
        Tunnustanko kirjoitti:

        Mullaki on tääl sata kiloa amfetamiinia !!!

        Isompia määriä, enemmän sokeria. Halpa hinta. Osta 5 grammaa saat neljä yhden tavallisen gramman (joka on paskaa) ja neljä grammaa jatketta päälle.

        Törmäät tyyppiin joka sanoo. Tässä on nyt tosi vahvaa. 80%. Joo se oli joskus laboratoriosta tullessaan 80%. Sit sitä jatkettiin muutaman käden kautta 1/5 osaan tuosta vahvuudesta ja tämä sinun myyjä jatkoi sen siitä 80%.

        Saat ilmaiseksi "toimivaa". Otat siitä yhden kerran ja joudut psykoosiin kun oli niin vahvaa. Kukaan ei mainostanut tai pyytänyt edes rahaa.

        Nuorena näistä kuulin ja älkää ikinä ostako "amfetamiinia". Harvoin se on sitä mitä sanotaan ja kaikenlaista viheltäjää on sitä kauppaamassa. Rehelliset saavat siinä bisneksessä vaan turpaansa.


      • Runkkarijari

        Tänne kaikki, vitttu


      • Ota yhteyttä
        kik: peter1x0


      • Anonyymi

        wickr?


      • Anonyymi

        mites nyt


      • Anonyymi

        Missä päin tätä on


      • Anonyymi

        Mikä numero?Ostan heti!


    • piriä

      wickr me siivoojatytto espoossa

    • Anonyymi

      vitun jonne mene töihin

    • Anonyymi

      Jos asut jkl niin mulla on tehdas pudasta tuu juttelee ingstagrammiin leomakkara9

      • Anonyymi

        wickr?


    • Anonyymi

      Kaveri kokeili, jäi koukkuun ja menehty joten en suosittele jos et halua tuskaa sun perheelle ja kavereille!

      • Anonyymi

        Tulee lopulta vain tyhjä olo

        Autio


    • Anonyymi

      äläkä unohda sitä kun rahat loppuu ja pitäs persettä myydä että saat lisää ainetta kun se on niin kivaa olla aineissa ...

    • Anonyymi

      elä ihmeessä lopeta huumeiden käyttöäsi, lisää vaan, niin päästään sinustakin eroon, toivotaan et löydät kunnon huumeen, ota vaikka valkoista kärpäsientä alkuun kunhan niitä alkaa löytyy, siihen asti ,vaikkapa jotain sinolia tai lasinpesunestettä, onhan näitä, ota nyt ,,,kannustan sinua ihan oikeesti,

    • Anonyymi

      Kauhian hintasta tavaraa. Onneks alkoholia saa puoli-ilmatteeks kun itse tekee.

    • Anonyymi

      Jos tarkoitus on vaan kokeilla, voi onnistuakin. Mene huonon näköisen sakin tykö minkä tahansa kaupungin keskustassa päiväsaikaan ja kysy. Saat nopsasti kamaa, elleivät luule sua valepoliisiksi. Voivat toki tarjota muutakin kuun piriå, sepä. Onhan tota paljon muitakin typeriä asioita, joita voi kokeilla jos ei kerta kaikkiaan nuuta elämässään keksi...🥴

    • Vaikka onkin vanha niin samaa kysyn: wikcr peterHki

    • Anonyymi

      soita tuonne 0800-90045 maksuton ja anonyymi. Sieltä saat ilmaiseksi neuvoja.
      voit soittaa myös 09-750200 kello 9-21
      0800 98066 9-15 ja 18-21, nyt kesätauolla
      niissä kerrotaan, kannattaako aloittaa huumeiden käyttöä

      • Anonyymi

        Perustuuko tutkittuun tietoon. Esim. itse ottaisin kerran päivässä elämän rytmittämiseksi ja paremman tehon aikaansaamiseksi. Vaihtoehto on huonompi elämänrytmi ja heikompi tuotanto, ja virran heikkous. Olisi todellakin hintansa värtti.
        Jos käyttää esim. 10 vrk kuussa, 10 kk vuodessa, niin uskoisin tehonkin pysyvän paremmin ja haitat jopa olemattomina.
        Käytetty määrä vi myös olla vaatimaton, mutta riittävä; vain isompi kuin mitä mikään järkevä määrä kofeiinia yhdessä B-vitamiinin kanssa auttaisi.
        Vastaava kysymys hyvien unilääkkeiden kohdalla, josta voi sanoa vastaavaa, ja hyödyt kun elämä hyvin rytmeissä ja virtaakin riittää enemmän kun on samaa aikaan ja päivällä hereillä, myös tässä tapauksessa. Yhdessä piristävien kanssa ollaan tosi hyvin elämän hallinassa kiinni ja elämän laatu paranee. Muussa tapauksessa voi olla jopa työkyvytön.
        Uskon vahvasto, että elämää ohjaillaan tarvittaessa kemiallisilla aineilla tulevaisuudessa, ja jonkun muun ihmisen mielipiteen lailla määräämä holhonta lakkaa, ja ihminen saa arvoisensa elämän ilman, että joku mielipide kykenee estämään jonkun paremman elämän.
        Lääkeaineet ja kevyemmät huumaavat aineet lienee tuuttuja kaikille, ja mielenterveyteen käytetävät lääkkeet jne. Mutta kun on kyse mainitsemistani asioista, niin olla toisilla linjoilla.


    • Anonyymi
    • Kerro terveiset muillekin poliisilaitoksen jäsenille

    • Anonyymi

      onko black friday alennusta

    • Anonyymi

      Ethä sattuis tietää mistä lahest saa pajaria ku just oon muuttanu tänne ni en tiiä ketää.

    • Anonyymi

      jos jollaai myytävää luonnollista nii wri: anonyymiostajat

    • Anonyymi

      Mistä saisin anfentamiinia olen 15 vuotias ja haluisin kokeilla käyttää piriä mistä sitä saisi helposti

    • Anonyymi

      Tulkaa laittaa wickr atlero0

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan mistä sais piriä helposti ja nopeesti voisko joku vaikka antaa jonkun diilerin tiedot

    • Anonyymi

      Kusipää.

    • Anonyymi

      Voisko joku antaa diilerin yhteystiedot haluisin anfentamiinia ja metaanfentamiinia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe