Halutaan vuokrata yksiö (mistä sivuilta etsiä?)

Haluaisin vuokrata Hämeenlinnasta yksiön 3 kuukaudeksi (helmi-huhtikuu välille). Asunnolta toivon keskustan läheistä sijaintia ja jonkinlaista paikka mahdollisuutta autolle.

Olen nuori nainen, joka ei polta eikä omista lemmikkejä. Olen taloudellisesti vakaa ja pystyn maksamaan 3kk vuokrat etukäteen.

Olen kuitenkin eripaikkakunnalta, enkä tiedä mistä olisi järkevintä katsoa vuokra-asuntoja? Tiedän että on aika "myöhäistä" nyt katsoa asuntoa ja todella harva vuokraa noin lyhyeksi aikaa, mutta tämä työkeikka yllätti minutkin joten en tiennyt aiemmin asiasta.

Todella suuri kiitos jos joku vain jaksaisi vinkata!
Ilmianna
Jaa

10 Vastausta

Esimerkiksi Tori.fi
Ilmianna
Jaa
Jokakoti. fi....etuovi.fi....ainakin noissa on myös vuokra-asuntoja, mutta kuten tuossa edellisessä vastauksessa sanottiin, tori.fi on kyllä helpoin ja paras tapa. Onnea etsintään.
Ilmianna
Jaa
Olen vajaa nelikymppinen urheilullinen sinkkumies.Asun omakotitalossa, joten tilaa on,kun sinkkuna elelen.Jos kiinnostaa sellanen kolmen kuukauden kiihkeä vuokrasuhde, niin vastaile!:)
Nimimerkillä: Halpa vuokra ja hauskat ajat:)

P.S. Ei tarvitse toimia tiskaajana/siivoojana.Astianpesukone löytyy ja itse osaan siivota.
Ilmianna
Jaa
"sulle ja mulle".....ei jaksa sellasta 40-vuotiasta vitjamunaa katella. Hakkaa tumppuus siellä vanhemmilta perimässäs rintamamiestorpassa, siinä sulle kiihkeää suhdetta omaan alimittaseen lirpakkeesees.
Ilmianna
Jaa
Hei
Jos vielä etsit asuntoa, niin minulla / äidilläni olisi tyhjillään 2h+kk 47 m2 rautatieaseman lähellä. Voisin vuokrata sen osittain kalustettuna. Lyhytaikaisena vuokrana perisin 600 €/kk sisältäen yhden henkilön vesimaksun.

T. kaksio47
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Matti ja Maija majatalo Eteläkadulla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mites toi luonnossa maksu?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mummo tykkää luonnosta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunnot/uusimmat/Hämeenlinna?locale=fi

Tuollahan niitä on. Toisaalta voi olla vaikeaa löytää noin lyhytaikaista vuokrasuhdetta.
Ilmianna
Jaa
Vähän on vanha ketju mutta laitetaans tällanen kuin Lumon aurinkokatu, josta voi vuokrata nyt maaliskuusta alkaen 3 kk sopparilla .. Jatkuu toistaiseksi olevalla jos haluaa. Ei takuumaksua mikä hyvä.

https://lumo.fi/vuokraasunnot/?SapId=11173
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Halutaan vuokrata yksiö (mistä sivuilta etsiä?)

Haluaisin vuokrata Hämeenlinnasta yksiön 3 kuukaudeksi (helmi-huhtikuu välille). Asunnolta toivon keskustan läheistä sijaintia ja jonkinlaista paikka mahdollisuutta autolle.

Olen nuori nainen, joka ei polta eikä omista lemmikkejä. Olen taloudellisesti vakaa ja pystyn maksamaan 3kk vuokrat etukäteen.

Olen kuitenkin eripaikkakunnalta, enkä tiedä mistä olisi järkevintä katsoa vuokra-asuntoja? Tiedän että on aika "myöhäistä" nyt katsoa asuntoa ja todella harva vuokraa noin lyhyeksi aikaa, mutta tämä työkeikka yllätti minutkin joten en tiennyt aiemmin asiasta.

Todella suuri kiitos jos joku vain jaksaisi vinkata!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta