Joskus täältä löysin yhdestä keskustelusta missä joku oli kirjoittanut kyseiselle henkilölle että jos on kiltti tyttö niin on syytä unohtaa pahat pojat, että sellanen tarvii kaltaisensa. Niin miksi ihmeessä?
Itse en tiedä mitään kiihottavampaa yhtälöä kuin tämä. Kiltti tyttö paha poika. Molemmat ruokkii toisiaan eli saavat toisesta jotain mikä itseltä puuttuu ja jos luonteet vielä yhteen sopii ja molemmat rakastaa niin aika loistavaa sanoisinko.
Fiksua se ei välttämättä ole ja joku sanoisi että saatat satuttaa itsesi. Mutta sitäkään en ymmärrä miksi niin kävisi? Riippuu tottakai minkälaisessa bisneksessä on mukana. Otetaan nyt esimerkkinä. Mies olisi mukana kuviossa jossa tuotaisiin isoja lasteja huumeita suomeen eli ne on jo ihan kovan luokan ammattirikollisia ja jos mies töpeksisi jotain tai olisi isommille kihoille velkaa, ymmärtäisin että sillon minunkin henki olisi vaarassa meidän lasten jos niitä olisi jos ne päättäisikin kostaa naiselle ja lapsille. Mutta sitten jos on ihan sitä "perus paskaa" mitä suomen sisällä pyörii, en ymmärrä missä sen kummemmassa vaarassa mä siinä ite olisin?
Eikö rikollisillakin ole keskuudessaan joku oma moraali ja laki? ja jotkut niistä periaatteista mitä olen kuullut on jopa olleet ihan järkeviä ja hyviä. Esim. kavereista ei vasikoida. Niin miksi mua satutettaisiin jos mä en ole tehnyt mitään tai sotkeutunut koko kuvioon? miksi mun täytyisi kantaa vastuu siitä jos mun mies on esimerkiksi sössinyt jotain, eikä hän itse kanna sitä vastuuta? Sen takia näen että mua ei ole mitään oikeutta satuttaa tai syytä, koska mie en ole niihin asioihin .syyllinen. kaikenlisäksi vielä naispuolinen henkilö. Kyllähän ne rikolliset sais olla aika tolloja jos ne rupeaa mua rankasee jostain sellasesta mitä mä en oo tehny tai ollu koko jutuissa mukana ollenkaan tai korkeintaan ehkä sivusta katsojana mutta en toimijana.
On mulla niitä kunnollisiakin miehiä ollu. Mutta joskus sattunut sit kanssa näitä tuhmempia tielle. Olen saattanut kyllä mm. velvoittaa että lopettaa sen perseilyn (rikosten teon, kaman vedon yms.) jos meinaa minun kanssa olla, että se on ehtona. Tuota kaman vetoa en voisi koskaan sallia mutta rikosten teosta en tiiä.. vittumaistahan sekin olisi kun jos se tie linnaan asti veisi. En tiedä osaisinko tai pystysinkö sellasessa suhteessa olemaan missä toinen osapuoli on häkkilintuna. Ei ole sattunut vielä kohdalle ja toivon mukaan ei satukkaan. Mut tunteistahan ja sen hetkisestä tilanteestahan se aika paljon riippuisi pystyykö vai ei ja että miten pitkä tuomio on, onko niitä tulossa uusia, jatkaako mies samaa rataa. Jos jatkaisi ja aina olisi linnassa, ei siitä hommasta tahtoisi tulla hevonvittuakaan.
Mutta niin tässäpä näitä tälläsiä mun pohdintoja. :) asiallista keskustelua kaivataan.
Miksi kiltti tyttö ei sopisi pahalle pojalle?
19
224
Vastaukset
- jdkw
miksi paha poika? rikollinen ura päättyy vankilaan tai kuolemaan. lisäksi olisit hyväksikäytetty mitä luultavammin kun tajuat ettet ole hänen ainoa naisensa. rikollinen moraali on epätervettä. rikollinen= yhteiskuntaan sopeutumaton. etsi joku esim. kova mutta hyvä sydäminen ja puhdasmoraalinen tyyppi.
- Mirella.
No eiks toi et on useempia naisia kerro enemmän luonteesta, kun tavoista toimia. Vaikee uskoo et jokainen jolla ois rikollinen tausta ois moniavioinen kai niillä omatkin aivot on, ettei tarvii ihan lampaina kulkea. Ainakaan siinä asiassa.
Joo ja rikollinen ura monesti päättyy vankilaan tai kuolemaan mutta on niitä niitäkin jotka pystyy sen taakse jättämään ja alkaa elämään sitten kunnollista ja hyvää elämää. Esim mun kaverin isä, se kuulu yhteen moottoripyöräjengiin ja ollu lusimassa useista rikoksista sit kun mun kaveri oli pieni ja se kirjotti isälleen kirjeen vankilaan et se ei tahdo enää et se joutuu sinne jne niin sitten sen isä lopetti ne hommat. Joten kyllä mun mielestä perhe, vaimo, lapsetkin voi paljon muuttaa sitä rikollisen elämää et jatkaako se sillä tiellä vai haluaako valita jonkun toisen tien.
Sit kun jos ite on kiltti ja ihan erillainen kun se toinen, niin kai siitä ehtii jotain vastapainoo itellensä. Jännitystä jne. Siksi mulla niitä sellasia miehiä on varmaan ollu tai sit oon sattunu muuten vaan rakastumaan sellasiin. Who knows.
Ja niin, täytyy kahtoa millasia tyyppejä vastaan tulee. :) mut kyllä tuollanen sinun tapanen tavallinenkin mies josta kerroit vois kelvata ja on mulla niitä ollutkin. Ei kaikki mun elämän miehet koostu mistään rikollisista, se ois jo hieman epätervettä jossakin mielessä. :D mut useimmiten nää miehet on sit ollu liian kilttejä ja jääny jotenkin miun alle. Oon kyllästyny niihin tms. Mä tarviin sitä et miehessä on tosiaan kanssa sitä jämäkkyyttäkin, osaa välillä sanoo ei ja olla omaakin mieltä asioista. Eikä aina silleen ihan sama jne. Semmosesta mä en oikeen tykkää, ei toimi minun kanssa. Mut katsellaan nyt. :)- Lähityö auttaa
Voi tyttönen kuunteleppa 10 vuotta rikollisten kanssa työskennellyttä lähityöntekijää. Rikollinen pyörittää aina useampaa kuin yhtä naista tai miestä, eli oli kyseessä rikollinen mies tai nainen, sillä ei ole merkitystä. Sitten kun ollaan vankilassa niin haetaan valvomattomia tapaamisia joka
Viikonloppu eri ihmisen kanssa.
Mieti vielä. Rikolliset hakee helppoja sinisilmäisiä
Ihmisiä
Ympärilleen joille voi puhua paskaa
Niin paljon kuin haluaa ja he uskovat kaiken ja luulevat asiat olevan kunnossa. Mieti vielä asioita. Vastaan toki jos haluut kysellä. - Mirella.
Lähityö auttaa kirjoitti:
Voi tyttönen kuunteleppa 10 vuotta rikollisten kanssa työskennellyttä lähityöntekijää. Rikollinen pyörittää aina useampaa kuin yhtä naista tai miestä, eli oli kyseessä rikollinen mies tai nainen, sillä ei ole merkitystä. Sitten kun ollaan vankilassa niin haetaan valvomattomia tapaamisia joka
Viikonloppu eri ihmisen kanssa.
Mieti vielä. Rikolliset hakee helppoja sinisilmäisiä
Ihmisiä
Ympärilleen joille voi puhua paskaa
Niin paljon kuin haluaa ja he uskovat kaiken ja luulevat asiat olevan kunnossa. Mieti vielä asioita. Vastaan toki jos haluut kysellä.No kuule empä taida haluta kysyä sinulta mitään, kun minun kykeneväisyyttä väheksyt.
Minä en ensinnäkään ole helppo tai sinisilmäinen ja minulle ei voi helposti puhua paskaa. Inhoan sellasta naisroolia, olen mielummin dominoiva, ymmärrätkö?
Ja kyllä mulla kokemusta noista rikollisista miehistä jo on. En ole hakeutumalla hakeutunut koskaan sellaisiin piireihin mutta netissä tutustunut eri henkilöihin ja myöhemmin saanut kuulla heidän taustoistaan. Kyllä mä tiedän suunilleen, koskaanhan ei voi olla 100% varma ketkä ovat sitä pettäväistä tyyppiä ja ketkä ei mutta sellasten jotka olen kokenut häntäheikeiksi ja selkärangattomiksi limanuljaskoiksi että ne pettää niin en ole ruvennut suhteeseen. Exäni oli parisuhteessa esim ihan kunnon mies, lojaalisuus ja moraali parisuhteessa kohdallaan. Tiedän että ei hällä sillon muita naisia ollut ja mistäkö tiedän? no minä vain tunnen ja tiedän niin. Avoimeenkin suhteeseen olisin voinut ehkä suostua kokeilunhalusta, mutta sillon asiasta olisi pitänyt yhdessä sopia ja jos mies pettäisi mua ja saisin tietää sen, mikä estäisi mua pettämästä häntä? pelaisin varmaan samoilla panoksilla takaisin ellen kymmenen kertaa kovemmilla. Jos hän saa nussia muita, minä nussin kanssa muita! en usko että mulla siitä on tällä ulkonäöllä puutetta.
Pettämisiä kuule tapahtuu ihan yhtä paljon varmaan normaaleissakin parisuhteissa, jopa sellasissa jossa ollaan oltu pitkään aviossa ja on vaikka lapsiakin. :)
Ei, en halua kysyä sinulta yhtään mitään.
Oma vikani olisi jos ihteeni sitten sattuu, opinpahan kantapään kautta.
- jdkw
Pitää muistaa että vangit ovat yhteiskunnan sairaimpia yksilöitä. Monilla paljon fyysisiä sairauksia että mielenterveysongelmia sekä päihdeongelmat ovat hyvin yleisiä. Osa vangeista voivat olla tarmokkaita "ottavat mitä haluavat" mutta tämä perustuu itsekkyyteen ja omahyväisyyteen. Joillekkin rikollisille ihmiset ovat lähinnä pelinappuloita ja elämä on shakkilauta mutta ilman sääntöjä....
- Mirella.
No eipä ole minuakaan mielenterveysongelmilta siunattu vaikka en rikollinen ole, sain niitä kun mulla oli turhan vaikeita asioita elämässä joita pääni ei kyennyt enää käsittelemään. Nyt täytyy niitä mielenterveysongelmia käsitellä sit terapiassa.
Päihdeongelmiakin esimerkiksi minun isällä ja hänen veljellään on. Perheeseen kuuluu 4 lasta: sisko, veli (päihdeongelma on), veli, minun isä (päihdeongelma on) ja kummankin päihdeongelma koskee alkoholia. Isän vanhemmalla veljellä on vaan kuvioissa vielä mielialalääkkeet mielenterveysongelmiinsa joten heistäkään kumpikaan ei ole rikollinen mutta päihdeongelmia silti on.
Näin vaan kommentoidakseni..
- jdkw
Sitä paitsi, helpommin "kiltistä" miehestä tehdään tarmokkaampi kuin rikollisesta rehti.
- jdkw
Rikollisuudesta irroittautuminen tapahtuu vain omasta tahdosta. Ei toiset pysty ihmistä muuttamaan. Rikollinen maailmankuva on muotoutunu lapsuudessa ja nuoruudessa, joilloin siitä on aikuisikään tultua vaikeampaa irroittautua.
- Mirella.
Olenko väittänyt jossain että toiset pystyy sitä muuttamaan? tottakai se lähtee itsestään niin kun moni muukin asia mutta voi siinä joku toinen olla avuksi ja emmä näe miksi rikollista elämäntyyliä olisi niin vaikea muuttaa. Se on enemmän asenne ja tollanen muunlainen kysymys. Voi se toisille toki olla vaikeaakin että on jotenkin koukussa siihen tai sitten on mukana jossain bisneksessä josta ei irrottauduta ihan niin vaan hetkessä tai sit se onnistuu hyvinkin helposti kun elämäntilanne on oikea ja sattuu oikeita ihmisiä kohdalle jotka tsemppaa sua siihen muutokseen. Valintoja siinä joutuu jokatapauksessa tekemään.
- jdkw
Monille rikollisille muutos on vaikea, koska eivät elämässää ole tehneet oikein muuta kuin rikoksia. Oikeaa työkokemusta on vain vähän jos ollenkaan. Pitää muistaa että pitkäaikaisesta rikollisesta asenteesta voi tulla elämäntapa. Rikollisuutta on liikaa romantisoitu mm. elokuvissa. Totuus on kuitenkin karu.
Jos ajatellaan elämää ja sitä mitä se tulisi olemaan rikollisenkanssa, niin ensinäkin kuinka voit luottaa rikolliseen, joka ei pysty sitoutumaan normaalin yhteiskunnan sääntöihin. Miten ajattelit että hän kohtelisi sinua erillailla kuin muita ihmisiä, olisitko hänen "omaisuutta" ennemmin kuin puoliso? Mitä ajattelit kysyä kun hän tulee kotiin? Miten meni päivä? Tuskin vastaa kovinkaan usein totuuden mukaisesti.
Hienolta ja ritarilliseltahan se kuulostaa miten kirjoitit: "jotkut niistä periaatteista mitä olen kuullut on jopa olleet ihan järkeviä ja hyviä. Esim. kavereista ei vasikoida". Tosiasissa peittelevät toistensa ahneita ja itsekkäitä tekoja mm. tappo= joku äiti menetti lapsensa ja vaimo miehensä, raiskaus= elinikäiset traumat uhrille, ryöstö = hyväntahtoisen ja yritteliään ihmisen elinkeino vahingoittuu ja perhe kärsii tai huumekauppa = Aine joka epäsuorasti tappaa, koukuttaa tai vähintäänkin pilaa elämän etenkin hukassa olevia nuoria jotka eivät tiedä mihin ryhtyvät.
Kun siis tarkastelee tätä tarkemmin, ei se olekkaan niin ritarillista ja hienoa, vaan kaikkea päinvastaista.
Rikolliset murentavat yhteiskunnan vakautta ja vaurautta. Jos rikolliset "hallitsisivat" palaisisimme takaisin keskiaikaan, jossa murhat, epäoikeudenmukaisuus ja omahyväisyys kukoistaisivat.
Mikset hanki kunniallista miestä joka on miehekkäässä ammatissa. mm. armeija, poliisi, rajavartia, vankilanhenkilöstö, palomiehet, ambulanssimiehet.... Lista on pitkä- Mirella.
No tossa oli ihan hyviä juttuja mitä kirjotit. :)
Etenkin tää sai ajattelee:
" Hienolta ja ritarilliseltahan se kuulostaa miten kirjoitit: "jotkut niistä periaatteista mitä olen kuullut on jopa olleet ihan järkeviä ja hyviä. Esim. kavereista ei vasikoida". Tosiasissa peittelevät toistensa ahneita ja itsekkäitä tekoja mm. tappo= joku äiti menetti lapsensa ja vaimo miehensä, raiskaus= elinikäiset traumat uhrille, ryöstö = hyväntahtoisen ja yritteliään ihmisen elinkeino vahingoittuu ja perhe kärsii tai huumekauppa = Aine joka epäsuorasti tappaa, koukuttaa tai vähintäänkin pilaa elämän etenkin hukassa olevia nuoria jotka eivät tiedä mihin ryhtyvät.
Kun siis tarkastelee tätä tarkemmin, ei se olekkaan niin ritarillista ja hienoa, vaan kaikkea päinvastaista. "
Ehkä se mun exä kenen kanssa olin niin ei ollukkaan sitten niin kovan luokan rikollinen kun se ei kuulunu mihinkään jengeihin tms. Paitsi niillä oli joskus joku oma perustamansa "jengi". :D niin tuskin mä sellasen kovemman luokan, oikeasti rikollisen henkilön kanssa osaisin olla. Mut sellasen jolla on tyyliin tollasia pienempiä rikkeitä takana ja vaikka ois linnatuomio joskus uhannutkin ja ei kuulu mihinkään viralliseen jengiin tai rikollisjärjestöön olisi ihan ookoo. :) ja valmis jättämään sitä perseilyä tai koko perseilyn taakseen niin kun mun eksä teki. Sille tuli järkeä päähän! Et hälle olin ainakin ihan puoliso ja uskon että vastasi aidon oikeasti siihen mitä hänelle kuuluu. :) ei välttämättä tietysti kertonu kaikkia henkilökohtasimpiaan mietteitään kun ei ollu sellanen ihminen mut kerto kuitenkin muuten ihan avoimesti päivästään.
Saatikka hän ei kyllä tapa tai raiskaa ketään! sellasta elämäntyyliä/tapaa en voi kyllä kun halveksia... ei taida noi raiskaajatkaan olla linnassa ihan sitä arvostetuinta sakkia.
Ja oon miettiny noistakin ryhmistä joskus miestä. Esim armeija kundit on upeita, poliisit, rajavartijat, ... ;) ehkä ambulanssimiehetkin. Who knows, mitä tässä elämässä vielä vastaan kävelee.
- jdkw
Pisti silmään että perheessäsi on alkoholiongelmaa. En ole psykologi mutta monet alkoholistiperheestä tulleet valitsevat puolisokseen perheenjäseniä muistuttavan henkilön jonka kokee tutuksi ja turvalliseksi... Tässä on ehkä syy kiinnostukseesi rikollisia kohtaan vaikka tosin perheessäsi ei ole rikollisia. Tsemppiä niiden mielenterveysongelmien käsittelyyn. Kannattaa tosissaan miettiä ja työstää ajatuksia rikollisten suhteen...
- Mirella.
Kuule mä en todellakaan koe mun isää miksikään kovin turvalliseksi henkilöksi! ja toisekseen, ihan tiedokseks mut en koe haluavani puolisokseni alkoholistia.....................................................................................................................
Kyllä mulla on vähän muut prioriteetit kumppanin valinnassa tärkeimpiä kun alkoholiongelma!
Päihdeongelmaisia pyrin välttelemään. Ihan hullua sakkiahan sellaset, kuka tahtoo ehdoin tahdoin kumppanikseen jonkun päihdeongelmaisen?
- jdkw
No, valitettavasti sellaisiakin ihmisiä on jotka tiedostamattaan hakeutuvat päihdeongelmaisten seuraan koska ovat kotonaan tottuneet sellaiseen... Onneksi et ole sellainen.
Rikollisten ihannointia kannattaa välttää... Mutta jos joku tosissaan haluaa muuttua, niin se on eri asia. Toki sellaisten kanssa kannattaa olla varovainen. Todellinen luonne paljastuu vuodessa- kahdessa. Sen myös täytyy näkyä sanoissa että teoissa...
Oma elämän filisofiani mukaan uskon ihmisen muutokseen, ja menneiden tekojen anteeksi antoon jos henkilö tosissaan katuu niitä. Pyrin myös olemaan tuomitsematta ketään ( joskus vaikeaa mutta pyrin siihen...) Mutta en ole sinisilmäinen, vaan olen varovainen heidänkanssaan. Aika kuitenkin todistaa mikä on hänen todellinen luonteensa.
Kehoitan kuitenkin olemaan varovainen ja valpas.
Suhteet ovat vakava asia, särkevät sydämiä ja tuhoavat ihmistä jos tulee "hyväksikäytetyksi". Myös erot raastavat ihmistä. Kannattaa pyrkiä löytämään puhdasmoraalinen, tunnollinen ja itseänsä kehittävä ihminen... Kumppania jonka kaikki piirteet miellyttävät, ei ole olemassa.
Kannattaa löytää hyvä ihminen josta tykkää ja jonka piirteet suurimmaksi osaksi miellyttävät. Tälläinen kehityksenhaluinen ihminen muuttuu kyllä vieläkin paremmaksi. Mitä vähemmän suhteita, sen parempi. Kannattaa panostaa yhteen ihmiseen, eli löytää se oikea. Sitä ei löydy erillaisia ihmisiä kokeilemalla, vaan heihin tutustumalla. Kun tutustuu ihmiseen josta pitää, niin kannattaa edetä hitaasti ja katsoa millainen hän on. Loppujelopuksi toista rakastaminen on myös päätös... Kaikilla tulee vaikeita aikoja, mutta niistä pitää päästä myös yli. Pari suhde on yhteispeliä jossa hyväksytään myös toisten huonotkin puolet ja vaikeat ajat ja yhdessä päästään niistä yli. Myös arvomaailmat ja asenteet sekä elämän odotukset tulee suurimmaksi osaksi kohdata.
Kerroin nyt omia mietteitäni, vaikka toki en tiedä prioriteettejäsi...
Yritän vain auttaa ihmisiä oikeaan suuntaan... Tuntuu että maailmassa niin moni on hukassa... - MuutosPamppu
Kyllä rehdistä miehestä on vaikea saada tarmokkaampaa. Esimerkiksi patalaiska vartija, jolla on iso vatsa, ei milloinkaan tule tarmokkaammaksi - paitsi ehkä kollegansa vankilaan salakuljettamalla amfetamiinilla hetkellisesti. Tällaista salakuljetusta on tapahtunut esim vantaan vankilassa. Siellä myös vartijat antavat vangeille pimpsakkaa. ihan jees vankien kannalta kyllä että tulee vähän liukasta. hauska vaan että pimpsaa antavien vartijoiden omat ns miehet ovat myös vartijoita samassa talossa. ei se tähtisade ole ainoa pimpsaa antanut pamppu :)
tarmokkaammaksi ja puuhakkaammaksi pedissä laiskan vartijasedän voisi saada täydellisellä elämänmuutoksella. ei siihen tarmokkuuteen vaikuta se jos käy pattayalla panemassa pikkutyttöjä ja poikia. kyllä se on tultava jostakin muusta se tarmokkuus. elämänmuutos. se on mahdollista olin itsekin laiska vartija ja sitten aloin pikkuhiljaa muuttamaan näkemyksiä ja nyt on pari lasta ja kolme koiraa jotka pitävät kiireisenä"nyt on pari lasta ja kolme koiraa jotka pitävät kiireisenä"
Varmaan pidät koirista ja lapsista hyvinkin paljon.
- wef ef
Kumma muija toi Mirella. Pyytää mielipiteitä mutta kun joku niitä esittää, niin suuttuu.
- K.L.LO
Sinä mirella jos oot kiltti tyttö sä jäät pahan pojan jalkoihin kyllä pitää samaa elämää olla kokenu jos lähtee jonkun linnahörhön matkaa. Et ajattele samalla tavalla kun hän, ja linna muijat vaan nauraa sulle että etkö parempaa sit ottanu. Jos on koulutukset ja kaikki, mix laittaa elämä kokoajan vaakalaudalle ja jos mies huitelee tekee mitä lystää sä voit millonvaan jäädä leskex tai menettää sen. Ja pahax ei tulla vaan elämä opettaa sut siihen
- Mirella.
Miksi jäisin pahan pojan jalkoihin? eikö siihen vaikuta oma luonnekin?
Vaikka oon kiltti millä tarkotan just sitä et en oo pahemmin rötöstelly, oo mitään rikosrekisteriä, ollu väkivaltanen, muutenkin käytökseltä yleensä sellanen aika kiltti ja herkkä... mut ei se tarkota sitäkään että mä ihan kynnysmattokaan olisin. On mun luonteessa myös tempperamenttiä ja osaan vaatia asioita ja olla hyvin itsepäinen. Joten se on se toinen puoli. Musta löytyy molemmat. Jos joku sanoo esim mulle joskus sanallisesti ilkeästi, osaan puolustautua kyllä takaisin ja sanoa takaisin ilkeästi, mutta lyödä tuskin osaisin ketään ja ainut tilanne missä menin joskus puolustuskyvyttömäksi, oli kiusaaminen, mutta sekin oli kovaa ryhmä henkistä väkivaltaa ja joskus fyysistä, kyse ei enää ollut siitä että joku saattaisi joskus töksäyttää sinulle jotain ilkeää, mitä käy meille kaikille aina elämässä välillä... mutta kaikki eivät välttämättä koskaan tule kokemaan kiusaamista! niissä on hyvin suuri ero, sillä kiusaaminen on toisen jatkuvaa häiriköintiä keinolla tai toisella. Sairaita riittää.
Olen kokenut myös huonoa elämää, kuten taustoistani kerroin. Mutta se ei ole ollut rikollista, mutta olen kyllä saanut kärsiä ja se on muokannut minua, ajatustapojani. Enää en ole se pinkissä pumpulissa kasvanut pieni prinsessa ruusunen, tietämättömänä mailman pahuudesta. näin esimerkiksi. Joskus toivon että kumpa olisin saanut jonkun helpomman ja tasapainosemman tavan kasvaa ja olisin silti samanlainen ihminen kuin nyt, mutta olisiko se mahdollista?
Miksi mua kiinostaisi nauraako mulle joku vai ei? ja kaikenlisäksi linnamuija. Se on muuten jännä että vankilassa ollutta naistyyppiä salaa mielessäni ja joskus julkituodessakin halveksun, mutta pahat pojat kyllä sitten kiinostaa. Minusta vaan sellainen väkivaltainen, kylmä, kova naistyyppi tulee ensiksi mieleen vankila naisista ja minusta ne on inhottavia. En mä kyllä väkivaltaista, kylmää, kovaa miestäkään ottaisi itselleni mutta monenlaisia tyyppejähän sitä vankiloihinkin mahtuu, luonne voi olla ihan hyvä ja sydänkin paikallaan vaikka olisi myös rötöstellyt ja vankilaan joutunut... tälläsiäkin tapauksia mä tiedän. Ihmisen luonne kun ei ole aina niin sellanen yksinkertanen..
Kai tämmösistä miehistä saa jotain vipinää elämään. Mut jos se mies huitelis missä lystäis, tekis mitä lystäis, mä kyllä jättäisin sen! kuten sanoin et ehtona ois kuitenkin se et se on mennyttä elämää. Sillä miten sellasen kanssa vois suunitella esim normaalin perheen perustamista? ei mitenkään, joten jos se itekki haluaa sitä, sen on muututtava. Se tietää itsekin sen, ainakin sisimmässään. Tai voihan sitä olla sitten hyvä isä sellasella riskillä et lapset menee huostaan jne. Juu ei varmasti.
Ja kyllä muhun elämä on pahuuttakin opettanut, voi usko vaan. Naurattaa vaan et miks sellaseks ei oo voinu ihan syntyä... :D tuntuu et toiset pääsee helpommalla ja osaa tietyt kuviot alusta alkaen jne. Joillain menee kauheen mutkan ja kärsimyksen kautta et itteensä kehittyy yhtään sellasta puolta. Kumpa oisin voinu tulla tälläiseksi mitä nyt oon, omaan siis sopivalla tavalla pahuuttakin mutta en ole myöskään hävittänyt kilttiä ja herkkää puoltani enkä hävitä koska se on luonteessani, niin jonkun helpomman kautta...!
Mä voisin tähän loppuun esimerkiksi sanoa et pystysin puukottamaan ihmistä. Kyllä vain, jos joku mua tai mun läheistä uhkaisi väkivallalla. Muhun on tullu joku niin sairas puoli myös tuon kiusaamisen seurauksena.. Ennen EN varmasti ois pystyny siihen vaan jääny uhriks. Mut se on jännä et mä en kykene tai uskalla kyl hakata ihmistä mut veitsen ja aseen kanssa on heti vahvempi olo ja en pelkäisi kyllä tilanteen tullen käyttää niitä. Sickkiä? yeaaaaah...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561468
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu651439Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611331Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661207Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041141Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2641015Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58967- 55936
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin83888