Poikaystävän naispuolinen kaveri.

Huono tyttöystävä

Minä ja poikaystäväni olemme seurustelleet (jo) yli 7kk (mikä ei ole paljoa kun kovin miettii, tiedän kyllä.) ja poikaystäväni kaveri pistää vereni kiehumaan.

En tiedä olenko mustasukkainen, poikaystäväni on minulle vakuutellut miten tärkeä olen hänelle eikä ole osoittanut pahemmin kiinnostusta kyseiseen henkilöön ainakaan mitä itse olen huomannut.

Tapasimme pääsykokeissa ja ehdimme aloittaa seurustelun jo pari kuukautta ennen kuin koulut alkoivat ja he tutustuivat. Pahinhan asia tässä on, että en voi kovin heitä erottaakkaan vaikka olen jo kertonut poikaystävälleni etten pidä tytöstä ja ahdistun aina hänen läheisyydessään, mutta he ovat vielä samassa kaveriporukassa mihin itse en kuulu enkä oikeastaan haluakkaan!

Itse kyseisen tytön ulkonäkö ja äänikin ärsyttävät minua suunnattomasti (en tiedä kuuluuko se asiaan) ja tunnen oloni hyvin uhatuksi ja ahdistavaksi kun hän on lähellä. Ja lisäksi tunnen selvää vihaa häntä kohtaan, vaikka se ei ole minun tapaistani, mutta kyseinen henkilö jotenkin vain aiheuttaa sen joka kerta.

Ja nyt vielä lisään tähän, että en voi erottaa poikaystävääni koko porukasta tai mitenkään saada heitä erottamaan kyseistä tyttöä porukasta, heillä on lisäksi oma ryhmäkeskustelu facebookista (ja yllätys yllätys, en kuulu siihen) ja tyttö lähettää siihen jatkuvasti viestejä, ainakin niin poikaystävä sanoi kun kysyin miksi hän on aina poikaystäväni fb ilmoituksissa kun hän tarkastaa ne puhelimesta. Poikaystävä on koittanut saada minua ystävystymään näiden ihmisten kanssa, mutta en voi vaan sietää sen tytön läsnäoloa. Hän jopa oli poikaystäväni ainoa kaveri joka osti hänelle joululahjan, tietääkseni ei silti muille porukasta. Koko porukka kerääntyy yhdelle porukan jäsenistä joka lauantai viimelauantaista lähtien ja poikaystäväni ei ollut edes sanonut, että kyseinen tyttö on tulossa vaikka siitä kysyin.

Haluan eroon siitä tytöstä tai tästä ongelmasta, tunnen suuttumusta poikaystäväänikin kohtaan ainakun näen hänet tytön seurassa ja sisälläni alkaa vain kiehumaan.

3

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+18

      Samojen asioiden kanssa olen kamppaillut. Voin sanoa, että helppoja ratkaisuja ei ole, mutta jotain asialle voi tehdä. Ensinnäkin: älä ahdista poikaystävääsi nurkkaan. Älä painosta, älä vihjaile. Jos teet niin, poikaystäväsi voi alkaa salailla sulta viattomiakin asioita, koska ei halua loukata sua.

      Toiseksi: ole avoin poikaystävällesi. Kerro, miltä susta tuntuu. Pelkäätkö hylkäämistä, ettei teidän suhteestanne tulekaan mitään? Oletko kateellinen ajasta, jonka muut saavat viettää poikaystäväsi kanssa ja sinä et porukkaan kuulu? Pelkäätkö, ettei poikaystäväsi välitä? Ettet ole tarpeeksi hyvä?

      Kolmanneksi: katkaise katastrofikuvitelmat. Jos mielesi alkaa kehitellä jotain poikaystäväsi ja tän tytön välille, pistä sille stoppi. Tunteet ovat vain tunteita, ajatukset vain ajatuksia. Ne menevät ohi, niiden mukaan ei ole pakko toimia hetken mielijohteesta. Pidä huolta itsestäsi ja siitä, että sulla on muuta ajateltavaa. Ilman poikaystävääsikin olet hyvä ja arvokas ihminen!

      Kuulostaa varmaan karulta, mutta jos poikaystäväsi päättää pettää, se on hänen ongelmansa. Et voi sitä estää. Mikset siis yhtä lailla voisi luottaa, jos mitään todellista uhkaa ei ole?

    • pikkukakkonen

      tuttu juttu. seurustelin 2v itseäni pari vuotta vanhemman miehen kanssa. miehen paras kaveri oli nainen ja heillä oli omat juttunsa ollut pienestä pitäen. tuntui ettei ollut edes mahdollista tulla poikaystävälle tärkeämmäksi kuin hän. mies vielä aina vertaili meitä tyyliin "oisit sinäkin urheilullinen kun x on," tai "kysy xltä apua kun se osaa tämän niin hyvin." en jaksanut. Erottiin.

    • Orja4ever

      Antakaa miestenne olla rauhassa! Jeesus sentään. Oma mies on mustasukkainen mun miespuolisista ystävistä. En kestä! Hankkikaa please apua tai tehkää miehillenne palvelus ja erotkaa. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe