pictriev

qwerty3

Tällä sivulla voi kokeilla näyttääkö mieheltä tai naiselta. Myös ikä arvioidaan.

http://www.pictriev.com/

Kokeilkaa ja kertokaa tuloksia ja se että oletko mtf tai ftm.

12

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohlovaa

      vaihteli minkä kuvan laitto ja mistä kulmasta otettu. sanotaan et 3/4 osaa oli 70% maskuliini.

    • AlienIndie

      Ei tarvitse kokeilla, tulokset on tiedossa. Jos minä näytän mieheltä niin 99% cisnaisista näyttää sitä myöten.

      • AlienIndie

        Misakilla ja maissitalla on kyllä melko miehekkäät kasvonpiirteet. Vaikka aluksi säälin heitä jälkeenpäin ajateltuna siinähän vain karman laki toteutuu.

        Mutta minkäs minä luonteelleni voin - defaulttina näen kaikissa aina pelkkää hyvää ja ihmisen täytyy itse todistaa ettei ole minkäänlaisen sympatian arvoinen. En osaa nähdä kenestäkään päällepäin onko kyseessä täysin kelvoton korruptoitunut sielu. En tiedä onko tämä hyvä vai huono ominaisuus. En tiedä onko ihmisillä yleensä kyky nähdä muista kuka on hyvä ja kuka paha, mutta suurin osa ilmeisimmin ei välitä siitä vaikka tietäisivät, vaan kohtelee toisia defaulttina huonosti.


      • 2d5mgj77w
        AlienIndie kirjoitti:

        Misakilla ja maissitalla on kyllä melko miehekkäät kasvonpiirteet. Vaikka aluksi säälin heitä jälkeenpäin ajateltuna siinähän vain karman laki toteutuu.

        Mutta minkäs minä luonteelleni voin - defaulttina näen kaikissa aina pelkkää hyvää ja ihmisen täytyy itse todistaa ettei ole minkäänlaisen sympatian arvoinen. En osaa nähdä kenestäkään päällepäin onko kyseessä täysin kelvoton korruptoitunut sielu. En tiedä onko tämä hyvä vai huono ominaisuus. En tiedä onko ihmisillä yleensä kyky nähdä muista kuka on hyvä ja kuka paha, mutta suurin osa ilmeisimmin ei välitä siitä vaikka tietäisivät, vaan kohtelee toisia defaulttina huonosti.

        Miehekkäät kasvonpiirteet = pelkkää hyvää. Yllättävä lausunto Alienilta.

        Laita nyt kuvasi arvioon kun olet niin hehkuttanut!


      • aisufuhe9tr
        2d5mgj77w kirjoitti:

        Miehekkäät kasvonpiirteet = pelkkää hyvää. Yllättävä lausunto Alienilta.

        Laita nyt kuvasi arvioon kun olet niin hehkuttanut!

        No heh heh, olitpas nokkela. Onko sinulla autismi vai miksi et ymmärrä kielikuvia kuten että näkemisellä voidaan viitata johonkin muuhunkin kuin fyysisen kappaleen näkemiseen?


    • asdfghjklöä

      Kaksi kuvaa testasin:
      77% femme
      &
      91% femme.

      Olen mtf.

      • AlienIndie

        Minä luulin että "femme" on seksuaalitermi.


      • jos tekisin
        AlienIndie kirjoitti:

        Minä luulin että "femme" on seksuaalitermi.

        Voiko tuota testiä tehjä puhelimella?


    • Kymmenen kuvan keskiarvo: 25% maskuliininen, 75% feminiininen, ikää 10 vuotta elettyä elämää vähemmän.

      Ohjelma ei kyllä osaa erottaa laittautumisen tuottamaa huijausta: Mieslookissa tulos oli 99% maskuliininen ja 1% feminiininen ja ikääkin kosolti enemmän.

    • Arvotaan seuraava

      Haha. Tulosten ääripäät vaihteli 10/90 ja 90/10 välillä ja ikä 20-50 (oikeasti 35, lääkkeillä MtF 1,5 v). Mut keskimäärin pääsi johonkin 60 % feminiinisyyteen. isoilla maskuliinisuusprosenteilla ikä meni eniten alakanttiin. Kuvissa ei ollut meikkiä.

    • 946beta

      Haluan louhikoitua louhikoitua, aarre arkuun

    • : I

      Johan tuli sekalaisia vastauksia :I

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      185
      4154
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      223
      2136
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1301
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1018
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      75
      999
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      170
      997
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      932
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      905
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe