Tällä sivulla voi kokeilla näyttääkö mieheltä tai naiselta. Myös ikä arvioidaan.
http://www.pictriev.com/
Kokeilkaa ja kertokaa tuloksia ja se että oletko mtf tai ftm.
pictriev
12
270
Vastaukset
- kohlovaa
vaihteli minkä kuvan laitto ja mistä kulmasta otettu. sanotaan et 3/4 osaa oli 70% maskuliini.
- AlienIndie
Ei tarvitse kokeilla, tulokset on tiedossa. Jos minä näytän mieheltä niin 99% cisnaisista näyttää sitä myöten.
- AlienIndie
Misakilla ja maissitalla on kyllä melko miehekkäät kasvonpiirteet. Vaikka aluksi säälin heitä jälkeenpäin ajateltuna siinähän vain karman laki toteutuu.
Mutta minkäs minä luonteelleni voin - defaulttina näen kaikissa aina pelkkää hyvää ja ihmisen täytyy itse todistaa ettei ole minkäänlaisen sympatian arvoinen. En osaa nähdä kenestäkään päällepäin onko kyseessä täysin kelvoton korruptoitunut sielu. En tiedä onko tämä hyvä vai huono ominaisuus. En tiedä onko ihmisillä yleensä kyky nähdä muista kuka on hyvä ja kuka paha, mutta suurin osa ilmeisimmin ei välitä siitä vaikka tietäisivät, vaan kohtelee toisia defaulttina huonosti. - 2d5mgj77w
AlienIndie kirjoitti:
Misakilla ja maissitalla on kyllä melko miehekkäät kasvonpiirteet. Vaikka aluksi säälin heitä jälkeenpäin ajateltuna siinähän vain karman laki toteutuu.
Mutta minkäs minä luonteelleni voin - defaulttina näen kaikissa aina pelkkää hyvää ja ihmisen täytyy itse todistaa ettei ole minkäänlaisen sympatian arvoinen. En osaa nähdä kenestäkään päällepäin onko kyseessä täysin kelvoton korruptoitunut sielu. En tiedä onko tämä hyvä vai huono ominaisuus. En tiedä onko ihmisillä yleensä kyky nähdä muista kuka on hyvä ja kuka paha, mutta suurin osa ilmeisimmin ei välitä siitä vaikka tietäisivät, vaan kohtelee toisia defaulttina huonosti.Miehekkäät kasvonpiirteet = pelkkää hyvää. Yllättävä lausunto Alienilta.
Laita nyt kuvasi arvioon kun olet niin hehkuttanut! - aisufuhe9tr
2d5mgj77w kirjoitti:
Miehekkäät kasvonpiirteet = pelkkää hyvää. Yllättävä lausunto Alienilta.
Laita nyt kuvasi arvioon kun olet niin hehkuttanut!No heh heh, olitpas nokkela. Onko sinulla autismi vai miksi et ymmärrä kielikuvia kuten että näkemisellä voidaan viitata johonkin muuhunkin kuin fyysisen kappaleen näkemiseen?
- asdfghjklöä
Kaksi kuvaa testasin:
77% femme
&
91% femme.
Olen mtf.- AlienIndie
Minä luulin että "femme" on seksuaalitermi.
- jos tekisin
AlienIndie kirjoitti:
Minä luulin että "femme" on seksuaalitermi.
Voiko tuota testiä tehjä puhelimella?
Kymmenen kuvan keskiarvo: 25% maskuliininen, 75% feminiininen, ikää 10 vuotta elettyä elämää vähemmän.
Ohjelma ei kyllä osaa erottaa laittautumisen tuottamaa huijausta: Mieslookissa tulos oli 99% maskuliininen ja 1% feminiininen ja ikääkin kosolti enemmän.- Arvotaan seuraava
Haha. Tulosten ääripäät vaihteli 10/90 ja 90/10 välillä ja ikä 20-50 (oikeasti 35, lääkkeillä MtF 1,5 v). Mut keskimäärin pääsi johonkin 60 % feminiinisyyteen. isoilla maskuliinisuusprosenteilla ikä meni eniten alakanttiin. Kuvissa ei ollut meikkiä.
- 946beta
Haluan louhikoitua louhikoitua, aarre arkuun
- : I
Johan tuli sekalaisia vastauksia :I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504