Meidän luokkalaiset on ihan outoja. Yks sai hepulikohtauksen kun sanoin M. Unakas, toinen yrittää roikkua luokan lampussa, eräs tapaus sotki kaverinsa pöydän tussilla, (ratkaisu: vaihdetaan pöytiä), yks mönkii mun pöydän alla, ja koettelee onko mun varpaat jo kypsiä, toinen tulee heiluttamaan mun pöytää ja hokee "Namminamminamminammi!", yks rupee kiroilemaan kovaan ääneen kun sen kylä raidataan clash of clanssissa, ja toinen ajattelee kaikki ihmiset kävelevinä vaginoina. Kertokaahan, pitäiskö meidän perustaa sirkus? Ja sanokaa jos meno teidän luokalla on yhtä hullua. Tuossa listassa oli sit vasta osa pojista, en vaan jaksa kirjottaa kaikkea....
Oudot luokkalaiset
49
660
Vastaukset
Olitko sinä SITTENKIN jollain erikoisluokalla? Minkä ikäinen olitkaan? Ja kaikkein tärkein kysymys: MITÄ HELVETTIÄ!?!
- HeKeKee
Oon seiskalla. Aattelin ite mennä huomenna kouluun ilman housuja!
Mene. Tulee jännitystä sikäläistenkin elämään. Ja uskoisin, että siitä tulee sen verran iso juttu, että minäkin kuulisin asiasta. Eli et ole myöskään millään erityisluokalla. Kyllä nuo luokkakaverisi aika outoja ovat.
- Neloth
WTF!? Luokka täynnä korppeja :D
- HeKeKee
Toi ylempi on trolli. Kutosella oon, en oo ertyisluokalla. Tässä on siis pikkuinen pintaraapaisu meidän luokasta. Tossa mä kuvailin minkälainen meidän luokka on pahimmillaan. Uskokaa pois, kun kaikki tuo tapahtuu samaan aikaan niin siinä alkaa mielenterveys häilyä.... tuo namminammijätkä myös kyselee multa oonko mä sen mummo.
Voi sua raasua... Sirkuksen perustaminen olisi hyvä idea luokkaretkirahojen keräämisessä...
Yleisesti kouluni meininkiä (monen vuoden ajalta):
Ala-asteella pojat yrittivät hirttää kaverinsa... (ihan vitsillä...) ja sitten yks toinen poika tungettiin suksiämpäriin...
Seiskalla/kasilla me kirjastossa olevat saimme katsella ysiluokkalaisten poikien "touhuamisia" (ääniefektit mukana)
Ysillä oleva tyttö ei ihan oikeasti tiennyt, että autoissa on moottorit.
Ja köksän tunneilla on heitelty mm. pullia, luutuja ja piparitaikinaa, tungettu voita laseihin...
Mutta noin paljon ja yhdeltä päivältä?! Yrittättekö rikkoa jotain ennätystä?? Äläkä mene ilman housuja kouluun, siellä on kylmä...- HeKeKee
Mä menin suojaan mun pulpetin alle kun ne alko nakella kuminpalasia. Sit ku kuminpalaset loppu nii kaikki mitä penaalista löyty oli heti ilmassa. Tais parit saksetki lentää... ku ope tuli luokkaan se näytti siltä ku sinne ois iskeny hurrikaani. Sit mietitään et miks tuli seiska käytöksestä.
.. yleensä toi kaikki ei tapahdu samalla kertaa mut tänään ikävä kyllä oli porukalla pärinät menossa. HeKeKee kirjoitti:
Mä menin suojaan mun pulpetin alle kun ne alko nakella kuminpalasia. Sit ku kuminpalaset loppu nii kaikki mitä penaalista löyty oli heti ilmassa. Tais parit saksetki lentää... ku ope tuli luokkaan se näytti siltä ku sinne ois iskeny hurrikaani. Sit mietitään et miks tuli seiska käytöksestä.
.. yleensä toi kaikki ei tapahdu samalla kertaa mut tänään ikävä kyllä oli porukalla pärinät menossa.Sen sijaan, että jättäisit housut pois, sinun pitäisi hommata täydet suojavarusteet ja turvasukat varpaita suojaamaan... :)
Nykyään seiskoista suurinosa on tuollaisia apinoita (anteeksi) Onneksi siellä on sentään muutama hyvä tyyppikin... Meillä vaan ikävä kyllä suurinosa on lissuja ja jonneja... Paitsi, meidän luokka oli seiskalla opettajien joukossa kammoksutuimpia opetettavia. Se on ihme, kun nuo pulisijat laitetaan aina vierekkäin...- Eräs trotskilainen
"Seiskalla/kasilla me kirjastossa olevat saimme katsella ysiluokkalaisten poikien "touhuamisia" (ääniefektit mukana)"
Siis hetki mitä? Selvennäs nyt vähäsen, miulle tuli tästä ihan vääränlaisia mielikuvia...
Varsinkin terveystiedon tunnilla luokassa lentää suorastaan ala-arvoista läppää, mm. seksuaalisia suuntautumisia käsiteltäessä joku aina välillä huusi "Matti on aseksuaali, höhöhöö!" tai "Justiinalla on sukupuolitauti, hihhihhii!" Tätä ei kai lasketa kiusaamiseksi, koska nuo kaikki olivat juonessa mukana, mutta helvetin tyhmää se silti on. Ja minä olen heidän mielestään natsi, ja minua kutsutaan Pikku-Staliniksi, tai Hitler -junioriksi, ihkua. Eräs trotskilainen kirjoitti:
"Seiskalla/kasilla me kirjastossa olevat saimme katsella ysiluokkalaisten poikien "touhuamisia" (ääniefektit mukana)"
Siis hetki mitä? Selvennäs nyt vähäsen, miulle tuli tästä ihan vääränlaisia mielikuvia...
Varsinkin terveystiedon tunnilla luokassa lentää suorastaan ala-arvoista läppää, mm. seksuaalisia suuntautumisia käsiteltäessä joku aina välillä huusi "Matti on aseksuaali, höhöhöö!" tai "Justiinalla on sukupuolitauti, hihhihhii!" Tätä ei kai lasketa kiusaamiseksi, koska nuo kaikki olivat juonessa mukana, mutta helvetin tyhmää se silti on. Ja minä olen heidän mielestään natsi, ja minua kutsutaan Pikku-Staliniksi, tai Hitler -junioriksi, ihkua.Ole onnellinen että he yleensäkin tietävät kuka on Stalin.
- ocean-
uusi-atrytone kirjoitti:
Ole onnellinen että he yleensäkin tietävät kuka on Stalin.
Yks mun entine luokkalaine (nykyää rinnakaisluokala) fanittu Hitleria, sit sille kerrotii mitä Hitler teki ja se lopetti melkei heti.
Kasilla pojjat hyppi toistensa niskaa ja nylkytti siinä sit...
Samana vuonna oli puu käsi aalto ja ne hakkas toisiaan koko aja.
Viime vuonna ku oltii joillain tunneila pienryhmisä meän porukka oli aina sillee:" ope ei oo tullu viel, mennää piiloon" . Sit me ollaan koko porukka karattu tunnilta ku ope lähti käymää opettajie huonees.
Tänä vuonna meä luoka pojjat piirteli pillun kuvia meä nuoriso-ohjaajan auton ikkunoihi ku oltii menos kaupunkii.
Viime ja toissa vuonna aina ku ope lähti hetkeks luokasta pojat oli heti sillee:"ny hakataan se" jos joku toine poika oli kertonu et oli ollu läksyy.
Ei oikeestaa mitään sillee typeräö. Kutosella ku ope oli unohtanu meä tunnin nii kaikki oli vaa sillee:" okei, ei käyä sanoo, hengaillaa vaa".
Enne joulua pojjat yritti tehhö yhele korvareiän nuppineulala..... Ei mitää erikoista, aika normaalii touhuu...
- -99 tyttö
Kyl meilläki pahimillaan ollaan joo rikottu mukamas kemmanluokast yks pöytä (se oli jo rikki saatiin siit vaa syytteet) juoksenneltu ympäri luokkaa, heitelty kyniä ja kuminpalasia ja sit oli meil paperisota kerran :') ikmuistoisia hetkiä ja ollaan siis tosi läheisiä kaikki ku ollaan oltu kaheksan vuotta melkein kaikki yhessä... Ja joo, joskus kun jotkut rupee juoksentelemaan ympäriinsä, niin on parasta mennä jonnekki pulpetin alle suojaan (on siis hissanluokassa oltu "lattia on laavaa" -leikkiä, etc.) mutta joo yhteishenkeähän se vaan kasvattaa se sekoilu! :D
Eräs trotskilainen// Siis.. Miten minä tämän selitän?... Esittivät panemista, ei kai sitä voi sievemmin sanoa. (Ei mitään halailua/pussailua tms.Olivat kaikki ilmeisesti heteroita) Ääniefekteillä tarkoitan kiljumista/ähkimistä jne. Yhdellä kertaa muu porukka pakeni kirjastosta...
Että saatoit kyllä käsittää oikeinkin...- Eräs trotskilainen
Joo, mie käsitin oikein. Meillä leimaantuisi homoksi, jos tekisi jotain tuollaista.
- Sxxx-pieces
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Joo, mie käsitin oikein. Meillä leimaantuisi homoksi, jos tekisi jotain tuollaista.
Ahhah meidän yläasteel oli ihan normaalii et välkil oli "juna" siellä toinen täällä, kaikki luokan pojat kiinni tiukasti kiinni toisissaa menivät siel pitkin pihaa :'DD Opettajat vaan häpes et mitähän ohikulkijat ajattelee tällasest ... :P
Toi alottajan kuvaama touhu on aivan normaalii yläastekäyttäytymist, kyl ne tyypit siit rauhottuu aikanaan :P
Ekaa kertaa elämässäni tunnen olevani rauhallisella ja järkevällä luokalla.
Aloittajan tarina on luultavasti keksitty. Älkäämme tuhlatko aikaamme tämän palstan täyttämiseen.
Mitä välii? Hyvä keskustelu eikä aloittajan viestillä ole merkitystä niin paljoa. Yleensähän topic ei pyöri aloittajan ympärillä?
HeKeKee ei ole trolli. Tiedän sen siitä, että olen useasti keskustellut hänen kanssaan esim. RoPessa.
Kukaan täysjärkinen ei usko tuon tarinan paikkansapitävyyteen. Ei tuollaista luokkaa ole olemassakaan.
Miksei?
Saman tien voisi sanoa, ettei kukaan usko jumalaan, koska eihän sellaista voi olla olemassa. KAIKKI on mahdollista. Tuo on yksi motoistani.
siilio kirjoitti:
Saman tien voisi sanoa, ettei kukaan usko jumalaan, koska eihän sellaista voi olla olemassa. KAIKKI on mahdollista. Tuo on yksi motoistani.
Miksi sörssäsit Zambalan mukaan kuvioihin?
- HeKeKee
lomatoyt kirjoitti:
Miksi sörssäsit Zambalan mukaan kuvioihin?
Meidän luokkalaiset ihan oikeasti ovat sekopäitä. Toihan oli ihan kärkipäästä.
Minkä Zambalan? Apua! Sanavarastoni on liian pieni.
- Eräs trotskilainen
NEIN NEIN NEIN! Kaikki ei ole mahdotonta.
"Mikään ei ole mahdotonta, vain erittäin epätodennäköistä." -Douglas Adams.
Kaikki on mahdollista. Jos luit väärin. Linnunrata on ihan helvetin hyvä kirja.
- dieappleandmicrosoft
Näytä hyvä pätkä Hentaita niin johan rauhottuu.
- HeKeKee
Ne vaan villiintyis enemmän. Ja sit ei sais tunnilla rauhaa ku kaikki rupeis kattomaan sitä ja kaikkien luureista kuuluis sitä hirveen kimeää voihkimista (joka on tosi ärsyttävää! Miks animetytöt on aina helareita???)
- Eräs trotskilainen
HeKeKee kirjoitti:
Ne vaan villiintyis enemmän. Ja sit ei sais tunnilla rauhaa ku kaikki rupeis kattomaan sitä ja kaikkien luureista kuuluis sitä hirveen kimeää voihkimista (joka on tosi ärsyttävää! Miks animetytöt on aina helareita???)
Animepojatkin on helareita. Mistäkö tiedän? Sanotaanko vaikka, että kaveripiirissä on pari yaoi-fania, hyi.
- dieappleandmicrosoft
Jaah, taidanpa sit mennä jatkamaan kommentointia.
- Brony 4ever™
Trollista paistaa läpitse aika helposti. T.Sherclock holmes
- ps.-
Propsit hekekeelle. Nauroin pitkään, ja hartaasti.
- HeKeKee
Brony 4ever: Tää on totta. Ikävä kyllä.
- XD REPEÄVÄ IHMINEN
Kiitos parhaista nauruista ja ollaan muuten oman luokan kassa kans aika mielipuolia XD
- HeKeKee
Tässä jutussa ei oo mitään hauskaa....
- alicedollyeikirjaudu
Noo.....aloittajan juttuun verrattuna mun luokka on aika rauhallinen...mutta ei se kyllä oo kovinkaan järkevää jos juostaan ympäri luokkaa ja jahdataan toisia tuolien kaa. Ja kun yhessä näytelmässä käytettiin joulupukin asua ja se oli luokassa, niin sillä kävelykepillä yks vetäsi persuksen kohalta toisen housut auki (kivat sille).
- raiskauns
chi chi
KUOLEMA VAI CHI CHI!?!
- HeKeKee
Ku-kuolema kiitos!
MUT ENSIN CHI CHI!
No ei oikeesti.- Bjnnn
Ei kuulosta normaalilta luokalla ja hei se ei ole erikoisluokka vaan ERITYISluokka
- fuckmyass
Bjnnn kirjoitti:
Ei kuulosta normaalilta luokalla ja hei se ei ole erikoisluokka vaan ERITYISluokka
Paljonki kokemusta?
XD
- Nomnom12
Mitä on chi chi?
- Ville-veikkaus
Chi chi - Pimppiinkin. Onko tuttu? Enempää en sitten tiedä mutta oma villi veikkaukseni se vain oli.
- Nomnom12
Tai yksinkertaisesti Härski Juttu 12 siin selviää
- KuolennauruunxD
Ei oo todellista:D *huutonaurua* voin vaan kuvitella kun joku yrittää lamppuun hyppiä...xD No ei meillä kyllä ihan tollasta oo:DOnneks!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733