whippetit....

vipsu

Minulla no nyt n. puolivuotias vipukka ja hyvin menee sen kanssa, mutta haluaisin kysellä kauempaan rotua harrastaneilta, että onko vipukat nirsoja, miten pitkiä lenkkejä käytätte niitä päivittäin ja jos tiedätte joitain hyviä whippet sivuja niin kertokaa...? kiitos

6

2203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellen
    • Celine

Mulla on ollut kaksi Wipukkaa ja yksi Grey ja kaikki ovat vieneet sydämeni.Wipukat aivan ihania.Viimosin oli jo vanha Lady 13v.mutta pirtee kuin nuori tyttö.Mielestani vinttikoiria on kahta lajia ja olen kokenut kummatkin.Uros wipuni oli rauhallinen ja sohvanvaltaaja,mutta tämä narttu oli oikein ikiliikkuja.Milloinkaan ei ollut pistänyt lenkillä vastaan ja aina innoissaan ulos lähtiessä.Ehkä sadeilmalla oli huonompaa ja pakkasella,kun tassut palelsi.Talvisin oli mantteli päällä,mutta ois tarvinnut lämppärit jalkoihin.Toiset ovat nirsoja ja toiset ei.Paljon riippuu kasvattajasta.Nauti vipukasta minkä voit.Mulla ei enää ole niitä ja on oikee maansuru!

• vipsu

Vipukat on aivan ihania! Kiitos vastauksesta ja aurinkoista syksyä!

• polly

Meillä 5vuotias tytteli että en nyt NIIN kokenut harrastaja mutta silti..Meillä wipukka söisi vaikka pieniä kiviä jos niitä ruokakuppiin laittaisi..yksi vuosi kävi varastamassa ja syömässä isovanhemmilla ollessamme heidän joulukinkun, reppujakin tonkii josko vaikka jotain löytyisi ja muutenkin ERITTÄIN ahne :D mutta silti ihana yksilö..Käytän meidän laumaa yleensä päivittäin n. 5-10km lenkkejä lähinnä metsiköissä kirmaillen, tosin tassut wipukalla aukeaa tosi nopeasti niin kannattaa käyttää jotain suojavoiteita =) onnea vipukan kanssa! ne ovat aivan hurmaavia

• eläinhullut oy

moi!
        juu uskon ton.
        mun isosiskolla on loitsu ja lumo L&L TUHORYHMÄ
        NEKINSYÖ IIHAN KAIKKEE !!!!!
        lumosta en vielä niin paljon tiiä kun se on vasta saatu. kirjota cookleen:pirmuh
        sieltä puppies ja se mun iso siskon koira on nimellä
        aida ja on siellä muutakin kun pennut!!!

• tipsu

Minulla on kohta 8v. ikäinen narttu whippet.Edelleen pirteä,lenkillä.Talvella tykkää potkukelkkalenkeistä.Talvella puetaan kauluri,jolla suojataan korvat,tossut laitan jalkaan ja mantteli,jonka alle puen kylmemmällä ilmalla fleecehaalarin.Kovalla pakkasella koira käy pikaisesti ulkona tarpeilla.Sisällä varsinkin iltaisin leikkii leluillaan ja kutsuu emäntääkin leikkimään.Kumirinkula -ja kumipallo on mieluisia leluja.Kirpputorilta ostan halpoja pehmoleluja,joista koira tykkää kovasti.Aamulla koira lähtee petistä viimeisenä,koira tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.Ruokahalu hyvä,syö x2 pvä,varsinkin jos laitan Yrjölänpuuroa papanoitten joukkoon.Wipukka on hellä,kiltti ja hyvänluonteinen koira,joka antaa paljon mielihyvää perheelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7969
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe