Työt on tehty ja kello vasta ysi.Aikainen mato ja sillee.Nyt on koko päivä aikaa siivota, shopata ja viettää omaa aikaa kun koko muu perhe ahertaa muualla.Tää on juhlaa.
Etätyöpäivät on NIIIIIN mun juttu!
4
77
Vastaukset
- elämä on
Sano muuta minä hyvällä työkyvyttömyyseläkkeellä jo 35 vuotiaasta ja juuri tulin 4 tunnin reissulta punttisalilta ja koiran kanssa reissu sitten ja nyt hyvää paahtopaistia ja elokuvia.
- on elämä
hyv ettet senttäs kanna ylpeenä taisteluarpii kuolemantappellusta ja viettänt muutama vuode valtio hoteiss ja nykyää raiskaa luontoo ajelemall krossimopol
pitki luontoo niinko tää yks sankar
- Puusilmäolet.
Älä sie naarata immeisii, kelloha ol vast yhreksän ku ton kirjuutit.
- puu kaatuu
Sehä tekee ne ´työt´yöllä, pulinoisa. Tuire taitaa olla lomala, ku ei o poistellu nyt mittää moneen päivääns. Se on kait savosa, ja netit- tiijättehä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014