Gigantissa tänään tarjouksessa Eos m 18-55
digikamera, kompakti digibärkkäri
Hinta 222e, kannattaako tuohon hintaan jo tilata
käykö aloittelevalle kuvaajale
gigantin canontarjous
5
450
Vastaukset
- niiko.n
kameroiden Lada
- halpa on
Hintakin ladamainen, tuohan on halvempi kuin keskitason pokkari
- Minulle kiitos ei
Saattaahan tuo kamera tuohon hintaan jopa vastinetta tarjota. Makuasia!
Itse en innostuisi bärkkärikamerasta (?), josta puuttuu etsin, jonka tarkennusta moititaan hitaaksi, jonka käyttöliittymä nojaa kosketusnäyttöön ja objektiivivalikoima on varsin puutteellinen. Muuten ominaisuuksiltaan pokkarimainen kamera, mutta ei mahdu pokkareiden tapaan paidantaskuun.
Muilta osin: tekniikka ja kuvanlaatu lienevät OK.
Tuossa hintaluokassa jokin kunnon pokkari tyydyttäisi minun tarpeitani enemmän. Canon EOS M on liiaksi kompromissi.
Ammattivalokuvaaja Matti Sulannon blogijuttu saattaisi olla kiinnostava:
http://sulanto.blogspot.fi/2012/11/canon-eos-m-kokeilussa.html - Free-rider
Se on ihan turha enää asiaa miettiä. Ennen ovien avaamista oli Jyväskylässä jo yli 20 henkeä jonossa ja kameroita
- Nikonilla mennään
Kauppakeskus Jumbon (Vantaa) Cittarissa oli remontin jälkeiset avajaiset syksyllä 2011. Tarjouksina taisi olla jaossa mm. 200 kpl Canon 1100D -järkkärikittejä hintaan 199 €. Myöhästyin ovien avaamisesta muutaman minuutin, ja kaikki nuo kittipaketit olivat jo matkalla kassoille.
Eipä siinä mitään – löytyihän tuolta kaikenlaista muuta mukavaa. Kamerakuumeeni hellitti pari päivää myöhemmin Prismassa, toki kalliimpaan hintaan. Merkiksikin valikoitui Nikon, kun tuo Canonin superhalpa avajaistarjoushinta ei enää painanut vaakakupissa.
Olen tyytyväinen, että näin kävi. Nikon D3100 on jo ehtinyt vaihtua kalliimpaan ja Nikkor-lasejakin on kertynyt useampia. Nyt on pysyttävä tässä leirissä ja ihan hyvä niin.
Canon-väen lohdutukseksi voin sanoa, että olen myös Canon-pokkarin (S100) omistaja ja tyytyväinen sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741