Jos olet todella kova kommunisti, voit edelleen hankkia uuden takaveto-Ladan täältä:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288640910347.html
Siitä aitoa neuvostotunnelmaa ja "laatua" koko rahalla! Ei kai se afrikkalainen laatu sen huonompaa ole kuin venäläinenkään.
Auto Egyptistä
komukainen
4
209
Vastaukset
- saako punaista
minulle kelpaa vain bolsevikinpunainen
- Ladafever
Joo vähän epäilyttää toi Egypti. Jos laatu on kovaa tasoa kuten Venäjällä niin miksipä ei. Hinta ei ole kovin paha mutta kulut taitaa olla kun tuolta tuodaan. AvtoVaz on kuitenkin se ainoa mihin me Ladistit aina luotamme !
- 2107i
Onko toi ainoa paikka missä vanhaa latukkaa tehdään?
- kon66
Näin taitaa olla. Pitkä matka autolle, jota alettiin tehdä melkein 50 vuotta sitten Fiatina. Eikä se uutena mallinakaan silloin 50 vuotta sitten ollut kuin keskinkertainen auto, jos edes sitäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739