Minulla on vanha hopeinen sormus, jossa Karjan vaakuna emaloitu. En löydä siitä tietoa mistään ja tarkoitus olisi laittaa se myyntiin. Kertokaa jos tiedätte kyseisestä sormuksesta tai jos joku on kiinnostunut sen ostamaan.
Karjala keräilijät! Karjan vaakuna sormus
5
1300
Vastaukset
- Janne6969
Mikä hinta? Koko?
- Piipola
minullakin on sellainen sormus. Olen perinyt sen äidiltäni, joka on syntynyt Rautjärvellä Ilmeen kylässä. Olisikohan sormus sieltä lähtöisin.
- Anonyymi
Moi! Mulla on sellainen, Jotain vuodelta 1943, siis sota- ajalta. Ohut malliltaan. Asun itse myös Heinolassa!
- Anonyymi
Hukkasin tädiltäni perimäni karjalasormuksen. Hopeinen ja emaloitu vaakuna. Se oli ostettu 50-luvun alussa Heinolasta kultasepänliikkeestä. Samaa en enää saa takaisin, mutta samanlaisen haluaisin. Uudet mallit ovat niin paksuja, etten sellaista halua.
- Anonyymi
Olisi mielenkiintoista tietää näkyykö leimat? Löydetty äskettäin ilmeisesti samanlainen. Lienee vuodelta 1919 heimosotien alun ajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911899Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771723Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3041524Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1781415Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em861014- 51987
- 56967
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56948- 67934
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931