haluton mies

Puumako

aikamoinen pettymys suhteeseen ja mieheen kun tapailtu n.5kk ja nyt seurustellaan....ja seksiä on koko aikana ollut todella vähän, ei todellakaan ole haluttava olo ja tiedän, että miehellä on stressiä johtuen pahoista rahavaikeuksista ja läheisen vakavasta sairastumisesta, kertoi asioista vasta n.2kk sitten.mutta....miehisiä mielipiteitä, onko miesten hirveä stressi syy siihen, ettei jaksa tyydyttää naistaan tai ettei seksi kiinnosta, en ole koskaan ollut tällaisessa suhteessa ja siksi huolissani tuleeko suhde edes koskaan muuttumaan, kun kuitenkin häntä rakastan todella ja muuten mies aivan mahtava.ikäeroa meillä 7-vuotta, mies 25 ja minä 32...

14

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maijjjanen

      Näitä haluttomia miehiä on tätä nykyä pilvin pimein. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Olen itse seurustellu kaksi vuotta, ensimmäinen puoli vuotta oli todella kiihkeää, mutta sen jälkeen miehen kiinnostus petipuuhiin on lopahtanut. Televisio ja netti ajavat aina sen edelle. Nyt edellisestä kerrasta on kohta kaksi kuukautta, eikä mikään auta. Olen ehdotellu ties mitä, kokeillut erilaisia lähestymistapoja, ihan kaikkea, mutta kun ei niin ei. Toista naista hänellä ei ole, se ei vaan sovi kuvioon. Hellyyttä, läheisyyttä ja rakkautta meillä on muuten paljon. En tiedä enää, onko minulla asialle mitään tehtävissä. Mies ei juurikaan suostu asiasta puhumaan, eikä kuulemma tiedä, mistä tämä johtuu.

      Ja ei, en ole lihava ja ruma, vaan kaunis urheilullinen nainen. Itsetunto vaan alkaa kohta tämän myötä hipoa nollaa.

      • Yli 55 M.

        Ero häämöttää.


    • Olen mietinyt, että kuinka on mahdollista, että noin erilaisilla seksintarpeella varustetut ihmiset päätyvät yhteen.
      Kuitenkin samaan aikaan on suuri joukko miehiä, joiden vaimo kieltäytyy kaikkeen seksiin viittaavasta.

      Olet kuitenkin siinä mielessä vielä onnellisessa tilanteessa, että teillä on vielä hellyyttä ja läheisyyttä, eikä edellisestä kerrasta ole kuin 2 kuukautta.

    • tavallinenrinsessa

      Niin minunkin mieheni vaan tuli vastaan ja ihastuttiin ja en todellakaan tiennyt mitään hänen ongelmista ja vasta kuukausien myötä huomannut ettei hommat toimi ja kaikki hankalaa.....surullista.kun toista rakastaa ja hän myös mua.ja läheisyyttä meilläkin ja yleensäkin arki toimii, mutta kuka jaksaa elää suhteessa missä ei seksiä ollenkaan käytännössä ja haaveilen vaan muista miehistä....kyllä tässä on miettinyt moneen kertaan että onko oikea kuitenkaan....

    • darkaltair

      En tie mut miehille pitäis käy varmaa lääkärin.

    • 17+7

      Haluttomia miehiä on aivan liikaa. Ne kenellä on haluja, lentävät sitten kukasta kukkaan. Olen nyt tapaillut miestä 7 kk ja seksi on hiipunut lähes kokonaan. Minulla olisi haluja joka päivä, mutta mies mieluummin katsoo telkkaria ja syö. Ei kyllä tee sitä kovin kauaa enää mun sohvalla ja jääkaapista. :/

    • tähän sit tultiin

      Mulla on myös mies haluton ja sama tilanne, että haaveilen sitten muista miehistä. Jotenkin noloa, että ihastuu niin helposti. En tiedä mitenhän kauan tämmöstä täytyy kestää tai jaksaa.... Kiintymyssuhde kuitenkin vahva, mahtava, hyvä mies - mutta kyllä välistä kyllästyttää tämä tämmöinen. Mutta olen kait niin turvallisuushakuinen ettei epävarma sinkkuus viehätä. Vaikka ehkä ois yks kiikarissa, mutta nyt ainakin tiedän mitä saan ja en : ) Enkä kait tule jätetyksi!!! No, kaipa meitä mies- ja naiskärvistelijöitä on paljon... valitettavasti!

    • Jotenkin omituista lukea, että naisia häiritsee nimenomaan seksin puute.
      Tässä ketjussa jokainen nainen taisi kertoa, että hellyyttä ja läheisyyttä on, mutta seksi puuttuu.

      Vaimoni haluttomuudesta ja kieltäytymisestä johtuen, olen ollut ilman seksiä kohta 6 vuotta ja ilman minkäänlaista kosketusta noin 4 vuotta.
      Onhan toki vaimoni kertonut siihen syyn: "ei vaan huvita". ;)
      Mutta ainakin tällä hetkellä enemmän kiusaa hellyden puute, kuin seksini puute.
      Ehkä tilanne muuttuisi, jos saisi edes jompaakumpaa joskus?

      • Tunteikas nainen

        Olen monta kertaa lukenut viestejäsi. Olen surullinen puolestasi.
        Eikö noin monen vuoden kylmyys puolison taholta aiheuta jo toiselle
        fyysistä sairastumistakin, jos aina miettii niitä asioita ja kokee sen suureksi
        ongelmaksi?
        Kuinka teidän normaali arkielämä sujuu? Oletteko puheväleissä?
        Onko yhteinen pitkä liitto ja omaisuus eron este?
        Eikö ihmisen sisäinen onni olisi tärkeämpi?


    • kohtalo4

      Hei kohtalo-toveri!!

      Haluttomuus ei välttämättä loppujen lopuksi johdu työstä tai tressistä. Sinkin puute yleensä aiheuttaa paljon haluttomuutta. Ajattelin pitkään raskauden jälkeen että syy on synnytyksessä tai jossain.. EI huvittanut, ei haluttanut.. Ennen seksiä oli paljon.. jopa 3 kertaa päivässä.. Sitten se hävisi yht äkkiä, jo loppujen lopuksi sitä oli paristi kuukaudessa. Loppujen lopuksi seurattin yhtä ohjelmaa ja siitä kerrottiin juuri että sinkin puutteesta kärsivillä katoaa seksin nälkä.. Sinkin puutos näkyy kielessä täplinä/ pisteinä kuten tässä kuvassa ihan sivun alhaalla: http://www.therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Huulien,_poskien,_ikenien_ja_kielen_limakalvosairaudet
      Kielestämme löytyi samat pallerot. Aloimme syömään sitten sinkkiä ja seksi himot palasivat takaisin pikkuhiljaa :) :)

    • IkäRajatonRakkaus

      Älkää jaksako porata mitättömistä ikäeroista.

      Tässä sentään on kunnon ikäero ja silti ovat julkisesti yhdessä:

      http://www.youtube.com/watch?v=omcxjXiWwpU

      Kuuden lapsen äiti koki elämänsä yllätyksen, kun huomattavasti nuorempi mies pyysi hänen puhelinnumeroaan.

      Kirjakaupassa tapahtunut kohtaaminen johti seurustelusuhteeseen, vaikka ikäeroa pariskunnalla on 60 vuotta!

      Nainen on tällä hetkellä 91-vuotias ja mies täytti tänä vuonna 31.
      Naisen nuorin lapsi on saman ikäinen kuin miehen äiti.

      - Kun ihmiset näkevät meidät yhdessä, he luultavasti ajattelevat, että hän on minun poikani tai jopa lapsenlapsi. Itse asiassa minun lapsenlapseni ovat vanhempia, nainen vitsailee.

      Mies kertoo ettei seurustelu huomattavasti vanhemman henkilön kanssa ole hänelle mikään päähänpisto. Hän kertoo tunteneensa aina vetoa vanhempiin naisiin.

      Pojan äiti luuli aluksi, että hänen pojallaan olisi päällä jonkinlainen ohi menevä nuoruuden villitys, koska hän deittaili jo 18-vuotiaana 50-vuotiaan kanssa.

      Nyt äitikin on tullut siihen tulokseen, että hänen poikansa yksinkertaisesti pitää huomattavasti vanhemmista naisista.

      Makuja on monia.

    • gsnrnn

      Mulla venlafaxin ja levozin vievät halukkuuden lähes kokonaan pois, mutta olenkin yksineläjä.

    • Daruliinos

      Mies voi olla masentunut. Itse naimisissa miehen kanssa, jolla todettiin aikanaan vaikea masennus. Se jo itsessään syö seksihalut, saatikka sitten ne masennuslääkkeet joita hänelle määrättiin diagnoosin jälkeen.

      Masennuslääkkeiden ja masennuksen hälvettyä kuvioista varmasti lykästää. Voihan joku muukin sairaus olla taustalla. Ja sitten, joillakin ihmisillä vaan on vähemmän haluja kuin toisilla.

      Yritä saada hienovaraisesti asiaa avattua miehen kanssa. Jos pääsisit sitten selvyyteen, onko joku väliaikainen juttu kyseessä vai ei. Ja voiko siihen jotenkin vaikuttaa. Stressin ja ruokavalion merkitystä ei voine vähätellä myöskään.

    • joopajoo3

      Tämä epäkohta minuakin harmittaa. Miespuolinen kaverini on samaa sarjaa. Pituutta 190 cm ja ulkonäkö enemmän kuin kohdallaan. Naiset retkahtaa häneen hetkessä mutta.... Sitten kaveri latelee mulle päin naamaa että ei haluta yhtään. Hänellä on aina ollut tosi nättejä naisia eli kelpais kelle vaan. Naiset sitten ruikuttaa seksinpuutetta hänelle ja hän kertoo sen minulle. Ei kuulemma ota eteen. Kaikkein eniten harmittaa se että hän itse aina on tosi innostunut pokailemaan naisia ja on siis todella aktiivinen siinä. Kun sänkyyn päästään, niin ei kiinnosta enää. Nyt on ollut vuosia pitkässä seksittömässä suhteessa.

      Ja miten sitten naiset toimivat. No jäävät seksittömään suhteeseen tietysti enkelinkehä pään päällä ja itsetunto nollassa. Itse olen miehenä vähäseksisessä liitossa ja lasten vuoksi voisi olla ihan toimiva konsepti käydä sekstailemassa varattua naista salaa, joka on samassa tilanteessa mutta ei onnistu käytännössä koska naisia ei kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe