Toisesta voi myös muokata loukkaavia kuvia ja laittaa niitä esille nettiin, jolloin syyllistyy yleensä rikokseen.
Toisaalta tällöin rikkoo yleensä vain palvelun sääntöjä eikä syyllisty mihinkään rikokseen.
Palvelun säännöt > < Suomen Laki
8
79
Vastaukset
- kokeile pois
Sori vaan syyllistyy kyllä lain mukaan rikokseen jos muokkaa kuvia ja laittaa herjaavassa tarkoituksessa ihan minne tahansa nettiin.Kokeile niin näet hyvin äkkiä sillä nyt poliisilla on oikeus seurata koneita ja nettiä koska haluaa ilman oikeuden päätöstä.Tuli voimaan vuoden alussa tuo laki.
- uusi tieto
Tässäsityks rikollii kirjoitti:
Käykö Katainenkin tällä palstalla ?
- on line
Nii joo, empäs paljasta enempää, mut kyl lääkäri hoitajastki on noi tiijot talles, oikkee online :)
- Kerro uusitietois?
uusi tieto kirjoitti:
Sama laki kai se on missä sen rikoksen kukakii tekköö. Niin ja tiedä häntä vaik hää kävisii täällä?
- Töitä omalla koneell
uusi tieto kirjoitti:
Kirjautunut viimeksi: 10.1.2014 22:52
- tkköpitoaauttavat
Kyl Se on rkos. Ihan laitettiin poliisille
- Rehellinensuomalaine
Tarkoitatko tota joka täällä tilailee joltain kaveriltaan pommeja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014