Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä mixejä omistatte?

Absolute_Hakkarainen

Mitä rotuja teidän koirassanne on? Nimenomaan siis sekarotuisessa.

21

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirafani92

      Mulla on tosi kiltti saksanpaimenkoira x rottweiler mix, joka on ensikuussa 3vuotias. :) Tosi energinen iso tyttö ja aina on iloissaan päästessään lenkille ja uimaan.

      • Koirallinen

        5kk. ikäinen amerikanbuldoggi-amstaffi narttupentu, tähän mennessä ollut tosi helppo koira. Avoin ja sosiaalinen kaikissa tilanteissa kaikille ihmisille. Kolmas koira, lisäksi on 9-vuotias saksanpaimen narttu, vanhus jo ja 6,5 vuotias maliuros, joka oli tosi vaikea nuori tähän pentuun verrattuna.
        Tarkoituksella vaihdettiin palveluskoirista vähän erillaiseen koiratyyppiin kun pk-lajit jäi saksanpaimenen mummoutuessa.


    • moimoimoi3

      mulla on siis chivauvahh- kissa mix ( en tiedä miten se kirjoitetaan) äitikään ei tiedä. heippa.

    • Albertti34

      täältä löytyis semmonen äitsykkä kiinanpalatsikoira ja isukki skotlanninterrieri :) täeltäpä löytyypi tämmöne ärhäkkä paketti. syötän sile hieman paskaa kun se näyttää tykkäävämpi siitä. heippa :)

    • kakanSyöjå

      Mulla on riepoteltava koira täöällä myynnissä, olen kissamies ja minä olen höskin syöttänyt sille "kakkaa" ruoaksi. Kun koirathan syö sitä. Wifi-kissa on paska ja koiran nimi on Roskaläjä koska se on hieman surgery time kakka hehhe. Sori minä söin lääkkeitä. :) heippa

    • Saksipölyä

      Omistan kissan joka on risteytynyt saksipölyn kanssa.

    • Sissis

      HHAHAHA minäkin

    • koira4

      Täältä löytyy labradorinnoutaja/suomenpystykorva mix. Todella kiltti ja lempeä, ollut jo perheessä 5 vuotta. Toinenkin koira talosta löytyy. Kultainennoutaja/husky sekoitus nimittäin, joka on ollut hieman vaikeamman puoleinen sen loppumattan energian takia, mutta muuten aivan herttainen tapaus tämä herra on :)

    • 3+20

      Kohta 5v saku-norjanhirvikoira-husky

      • xrkidtc

        Mopsi-griffon bruxellois


    • wooolff

      täältä löytyy: malamuutti-valkkari-susi - huskymix =)

      • inkeri88

        Täältä löytyy nöffi/setteri sekotus (3½ vuotias) ja sakemanni/ajokoira sekotus (11kk)


    • podencomali

      luultavasti podenco/malinois (löytökoira niin ei varmuutta)

    • Saxipöly

      Voi täältä löytyy paskaa

    • koijja

      mulla collie/saksanpaimenkoira uros, todella kiltti. Antaa kissan syödä omat ruokansa O.o

    • jeppe2

      Sulo on mopsin ja kääpiöpinserin sekotus, ikää on 4kk:ta :)

    • seropisakemanni

      setterin/saksanpaimenkoiran mix (emä: punainen irlanninsetteri ja isä: musta ruskein merkein olevan saksanpaimenkoira) ja ollut minulla 5v9kk

      sitten löytyy saksanpaimenkoira ja ollut minulla 4v7kk

      on ollut karjalankarhukoiran/labradorinnoutajan mix
      on ollut saksanpaimenkoira
      on ollut saksanpaimenkoiran/tiibetinmastiffin/suomenajokoiran/suomenpystykorvan mix

      kaikki 5 koiraa narttuja ja joista 4 yhtäaikaa

      • etkji

        Meillä on griffon bruxellois-mopsi mix, ihan griffonin näköinen, häntä ja ruokahalu mopsilta


    • lepäärauhas

      30% sutta ja siperianhusky, saksanpaimenkoiraa, ei tiedetty vasta kun oltiin ostettu koira koska ei saanut kysellä silloin mitä rotuja oli oli kyllä kovapäinen että huhhuh ! mut nyt siitäki 13v. ku haettii turvakodista ja lopetettiin puol vuotta sitten :(

    • Kdckpyd

      Vanhempi 5v on labris/lapinkoira ja nuorempi 8kk on aussiterrieri/bichon frise.

    • Tyttö tuollainen

      Mulla on saksanpaimenkoira-hovawart-dopermanni-suomenajokoira sekoitus, näyttää mustalta saksanpaimenkoiralta. Todella kiltti, kaikien kanssa toimeentuleva uroskoira 12-vuotias. Sitten mulla on chihuahua-amerikancockerspanieli mix... 2v uroskoira kiltti ja hauska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe