Mitä rotuja teidän koirassanne on? Nimenomaan siis sekarotuisessa.
Mitä mixejä omistatte?
21
344
Vastaukset
- Koirafani92
Mulla on tosi kiltti saksanpaimenkoira x rottweiler mix, joka on ensikuussa 3vuotias. :) Tosi energinen iso tyttö ja aina on iloissaan päästessään lenkille ja uimaan.
- Koirallinen
5kk. ikäinen amerikanbuldoggi-amstaffi narttupentu, tähän mennessä ollut tosi helppo koira. Avoin ja sosiaalinen kaikissa tilanteissa kaikille ihmisille. Kolmas koira, lisäksi on 9-vuotias saksanpaimen narttu, vanhus jo ja 6,5 vuotias maliuros, joka oli tosi vaikea nuori tähän pentuun verrattuna.
Tarkoituksella vaihdettiin palveluskoirista vähän erillaiseen koiratyyppiin kun pk-lajit jäi saksanpaimenen mummoutuessa.
- moimoimoi3
mulla on siis chivauvahh- kissa mix ( en tiedä miten se kirjoitetaan) äitikään ei tiedä. heippa.
- Albertti34
täältä löytyis semmonen äitsykkä kiinanpalatsikoira ja isukki skotlanninterrieri :) täeltäpä löytyypi tämmöne ärhäkkä paketti. syötän sile hieman paskaa kun se näyttää tykkäävämpi siitä. heippa :)
- kakanSyöjå
Mulla on riepoteltava koira täöällä myynnissä, olen kissamies ja minä olen höskin syöttänyt sille "kakkaa" ruoaksi. Kun koirathan syö sitä. Wifi-kissa on paska ja koiran nimi on Roskaläjä koska se on hieman surgery time kakka hehhe. Sori minä söin lääkkeitä. :) heippa
- Saksipölyä
Omistan kissan joka on risteytynyt saksipölyn kanssa.
- Sissis
HHAHAHA minäkin
- koira4
Täältä löytyy labradorinnoutaja/suomenpystykorva mix. Todella kiltti ja lempeä, ollut jo perheessä 5 vuotta. Toinenkin koira talosta löytyy. Kultainennoutaja/husky sekoitus nimittäin, joka on ollut hieman vaikeamman puoleinen sen loppumattan energian takia, mutta muuten aivan herttainen tapaus tämä herra on :)
- 3+20
Kohta 5v saku-norjanhirvikoira-husky
- xrkidtc
Mopsi-griffon bruxellois
- wooolff
täältä löytyy: malamuutti-valkkari-susi - huskymix =)
- inkeri88
Täältä löytyy nöffi/setteri sekotus (3½ vuotias) ja sakemanni/ajokoira sekotus (11kk)
- podencomali
luultavasti podenco/malinois (löytökoira niin ei varmuutta)
- Saxipöly
Voi täältä löytyy paskaa
- koijja
mulla collie/saksanpaimenkoira uros, todella kiltti. Antaa kissan syödä omat ruokansa O.o
- jeppe2
Sulo on mopsin ja kääpiöpinserin sekotus, ikää on 4kk:ta :)
- seropisakemanni
setterin/saksanpaimenkoiran mix (emä: punainen irlanninsetteri ja isä: musta ruskein merkein olevan saksanpaimenkoira) ja ollut minulla 5v9kk
sitten löytyy saksanpaimenkoira ja ollut minulla 4v7kk
on ollut karjalankarhukoiran/labradorinnoutajan mix
on ollut saksanpaimenkoira
on ollut saksanpaimenkoiran/tiibetinmastiffin/suomenajokoiran/suomenpystykorvan mix
kaikki 5 koiraa narttuja ja joista 4 yhtäaikaa- etkji
Meillä on griffon bruxellois-mopsi mix, ihan griffonin näköinen, häntä ja ruokahalu mopsilta
- lepäärauhas
30% sutta ja siperianhusky, saksanpaimenkoiraa, ei tiedetty vasta kun oltiin ostettu koira koska ei saanut kysellä silloin mitä rotuja oli oli kyllä kovapäinen että huhhuh ! mut nyt siitäki 13v. ku haettii turvakodista ja lopetettiin puol vuotta sitten :(
- Kdckpyd
Vanhempi 5v on labris/lapinkoira ja nuorempi 8kk on aussiterrieri/bichon frise.
- Tyttö tuollainen
Mulla on saksanpaimenkoira-hovawart-dopermanni-suomenajokoira sekoitus, näyttää mustalta saksanpaimenkoiralta. Todella kiltti, kaikien kanssa toimeentuleva uroskoira 12-vuotias. Sitten mulla on chihuahua-amerikancockerspanieli mix... 2v uroskoira kiltti ja hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423