Mitä rotuja teidän koirassanne on? Nimenomaan siis sekarotuisessa.
Mitä mixejä omistatte?
21
360
Vastaukset
- Koirafani92
Mulla on tosi kiltti saksanpaimenkoira x rottweiler mix, joka on ensikuussa 3vuotias. :) Tosi energinen iso tyttö ja aina on iloissaan päästessään lenkille ja uimaan.
- Koirallinen
5kk. ikäinen amerikanbuldoggi-amstaffi narttupentu, tähän mennessä ollut tosi helppo koira. Avoin ja sosiaalinen kaikissa tilanteissa kaikille ihmisille. Kolmas koira, lisäksi on 9-vuotias saksanpaimen narttu, vanhus jo ja 6,5 vuotias maliuros, joka oli tosi vaikea nuori tähän pentuun verrattuna.
Tarkoituksella vaihdettiin palveluskoirista vähän erillaiseen koiratyyppiin kun pk-lajit jäi saksanpaimenen mummoutuessa.
- moimoimoi3
mulla on siis chivauvahh- kissa mix ( en tiedä miten se kirjoitetaan) äitikään ei tiedä. heippa.
- Albertti34
täältä löytyis semmonen äitsykkä kiinanpalatsikoira ja isukki skotlanninterrieri :) täeltäpä löytyypi tämmöne ärhäkkä paketti. syötän sile hieman paskaa kun se näyttää tykkäävämpi siitä. heippa :)
- kakanSyöjå
Mulla on riepoteltava koira täöällä myynnissä, olen kissamies ja minä olen höskin syöttänyt sille "kakkaa" ruoaksi. Kun koirathan syö sitä. Wifi-kissa on paska ja koiran nimi on Roskaläjä koska se on hieman surgery time kakka hehhe. Sori minä söin lääkkeitä. :) heippa
- Saksipölyä
Omistan kissan joka on risteytynyt saksipölyn kanssa.
- Sissis
HHAHAHA minäkin
- koira4
Täältä löytyy labradorinnoutaja/suomenpystykorva mix. Todella kiltti ja lempeä, ollut jo perheessä 5 vuotta. Toinenkin koira talosta löytyy. Kultainennoutaja/husky sekoitus nimittäin, joka on ollut hieman vaikeamman puoleinen sen loppumattan energian takia, mutta muuten aivan herttainen tapaus tämä herra on :)
- 3+20
Kohta 5v saku-norjanhirvikoira-husky
- xrkidtc
Mopsi-griffon bruxellois
- wooolff
täältä löytyy: malamuutti-valkkari-susi - huskymix =)
- inkeri88
Täältä löytyy nöffi/setteri sekotus (3½ vuotias) ja sakemanni/ajokoira sekotus (11kk)
- podencomali
luultavasti podenco/malinois (löytökoira niin ei varmuutta)
- Saxipöly
Voi täältä löytyy paskaa
- koijja
mulla collie/saksanpaimenkoira uros, todella kiltti. Antaa kissan syödä omat ruokansa O.o
- jeppe2
Sulo on mopsin ja kääpiöpinserin sekotus, ikää on 4kk:ta :)
- seropisakemanni
setterin/saksanpaimenkoiran mix (emä: punainen irlanninsetteri ja isä: musta ruskein merkein olevan saksanpaimenkoira) ja ollut minulla 5v9kk
sitten löytyy saksanpaimenkoira ja ollut minulla 4v7kk
on ollut karjalankarhukoiran/labradorinnoutajan mix
on ollut saksanpaimenkoira
on ollut saksanpaimenkoiran/tiibetinmastiffin/suomenajokoiran/suomenpystykorvan mix
kaikki 5 koiraa narttuja ja joista 4 yhtäaikaa- etkji
Meillä on griffon bruxellois-mopsi mix, ihan griffonin näköinen, häntä ja ruokahalu mopsilta
- lepäärauhas
30% sutta ja siperianhusky, saksanpaimenkoiraa, ei tiedetty vasta kun oltiin ostettu koira koska ei saanut kysellä silloin mitä rotuja oli oli kyllä kovapäinen että huhhuh ! mut nyt siitäki 13v. ku haettii turvakodista ja lopetettiin puol vuotta sitten :(
- Kdckpyd
Vanhempi 5v on labris/lapinkoira ja nuorempi 8kk on aussiterrieri/bichon frise.
- Tyttö tuollainen
Mulla on saksanpaimenkoira-hovawart-dopermanni-suomenajokoira sekoitus, näyttää mustalta saksanpaimenkoiralta. Todella kiltti, kaikien kanssa toimeentuleva uroskoira 12-vuotias. Sitten mulla on chihuahua-amerikancockerspanieli mix... 2v uroskoira kiltti ja hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718