Moi! Tarviisin lisätietoa asiasta enemmän tietäviltä! :) Lainasin passiani kaverilleni baariin ja se takavarikoitiin ja on menossa poliisiasemalle. Mitäköhän asiasta mahtaa seurata? Voidaanko passi peruttaa tai uuden passin hakeminen estää? Olen lähdössä huhtikuussa ulkomaille ja mietin voiko tämä vaikuttaa matkustamiseen?
Passin lainaaminen kaverille
3
190
Vastaukset
- Nuoret...
Daiju.
- apina3
EI NÄIN!! jos oot ensikertalainen tälläisessä rikoksessa niin harkitsen heti hankkimaan mahdollisimman hyvän asianajajan, koska tämä on niin törkeä petos kyseiselle baarille, että linna reissu kutsuu luultavammin. Niin ikävää kuin se onkin. Otan osaa. Mutta tosiaan jos ei ole aikasempia rikosia/rötöksiä niin pääset puolella esim jos saat 12vuotta vankeutta sun ei tarvii istua kun 6 vuotta ja jos tarpeeksi tsemppaat niin pääset ehkä 3 vuodella. Onne tulevaisuuten, toivottavasti kaltereiden takana elämä tuntuu yhtä jännältä kuin passin luovuttaminen alaikäiselle.
- urpåt
Ei siitä mitään seuraaa! turhaa kuumotella.. korkeentaan pientä runtua poliisisedält ä hehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745