Olen aika tuore tapaus. Pari lääkettä on kokeiltu. Nyt lamotrigiini, kohtaukset vähentynyt kovasti. Viimeinen 4kk ollut ilman kohtauksia(ennen lääkitystä pari kertaa vko) Nyt olen parina viime päivänä saanut 4 kohtausta. Annosta nyt nostettiin, mutta tuntuu, että kroppa aina tietyn ajan kuluttua ohittaa lääkkeen vaikutukset. Nyt elättelen toivoa, että saatoin unohtaa yhden lääkkeeen ottamisen ja kohtaukset johtuvat siitä. Toiveajattelua silti varmaan. Nyt olen taas ihan aallon pohjassa ja itkettää. Todella tarvitsen ajoluvan pian ja tätä menoa.. niin, elämä romahtaa.
lääkkeen unohtaminen
2
839
Vastaukset
- Yksilöllistä...
Ajolupaan tarvitaan vuosi ilman kohtauksia. Näin ollen joudut vielä odottamaan. On mahdollista, että Lamotrigin on väärä lääke epilepsiatyyppiisi.
Jos sinulla on lääkekertoja yli kahden, voit ottaa unohtuneen seuraavan kerran yhteydessä. Aamu- ja ilta-annosta ei kannata ottaa samalla kertaa (oma kokemus). On yksilöllistä, kuinka herkästi kohtaus puhkeaa esim. yhden tabletin unohtamisesta. Minulla ei ole tullut kohtausta, vaikka olisin unohtanut 2 tabl. aamulla. - Näin se on
Ei onnistu ajoluvan saanti. Voihan sitä ajaa kortitta ?
Itse lopetin kokonaan haaveilun ajamisesta vaikka kohtaukset välillä ovat 1 v pois olleetkin.
Lamictalin rinalle toinen lääke sano lääkärille asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21112000- 298238
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.606398Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785319- 585020
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514543Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472- 1233998
- 833472
- 582059