pitääkömennä aukiin eka et pääsee rukiin. oonnyt vekarajärvel pioneerikompaniassa ja haluisin rukiin oon jo nyt ja varmasti kompannian parhaita. pitääkö sanoo kapteenille että haluu rukiin. mul on siviilissa asiat vahan huonosti ja sanoin sen siinä kapteenin haastattulssa haittaaks. mut haluisin oikees rukiin mun isa on kaynyt rukin ja rukinkayneita pidetaan parhaina ihmisinä suomessa. et mitä mun kannattais tehä.
rukiin
9
274
Vastaukset
- sipoonsusi
AUKkiin pitää mennä ensin, mistä valitaan RUKkiin menijät
- Zeus1
Rukissa vaaditaan oikeinkirjoitusta ja älykkyyttä. Tuon sun tekstin lukeneena sanoisin no change.
- värttinä1
ime munaa ei armeijassa tarvi olla koulus hyvä. oon sitäpaitsi meijän komppanian paras. ja oon halukas aukiin kaikki muut on tääl ihan vässyköitä ainki meijä tuvas. ainoo ongelma on noi siviiliasiat mita sanoin sillon kapteenille elikka mulla jai peruskoulu valista ja on rikosrekisteri. elikkä luuletteko että noi haittaa.
- värttinä1
ja zeus oot varmaa joku sivarihomo. et selvisis armeijasta luuseri.
- Nonnixd
Muuten hyvä ja älyllinen vastaus mutta vitun no change xdd
Ei muutosta!!
- värttinä1
vastaisko joku tohon. en haluu kysyy meijä alikilt ku se et pääseeks rukiin johtuu niin paljon siitä jos alikki kuulee mulla olleen ongelmia. et haittaakse et menin sanoo kapteenille haastattelus sillee. ja ei noloja vastauksia niinku zeus laitto kiitos.
- värttinä1
Minä olen siisti ja viksu nuorimies tavoilltani hyvä.kysyn aia site kompanaiasta itse kun menen lomilta sine lomilta.koulkssa olin kutenkin keskikertanen ja sai numerota välittä 4-6 muitaakseni ?
- värttinä1
Minä olen siisti ja viksu nuorimies tavoilltani hyvä.kysyn aia site kompanaiasta itse kun menen lomilta sine lomilta.koulkssa olin kutenkin keskikertanen ja sai numerota välittä 4-6 muitaakseni ?
mä en kirjoittanut tuota viestiä sitten. joku käyttää mun käyttäjä nimeä, voiko joku vastata jo tohon ekaan kysymykseen kunnon vastausta. tänään pääsen lomille.
- värttinä1
kaikille epäilijöille tiedoksi pääsin pioneeri aukiin ja kohta loppuu. kunnialla olen suoriutunut.
tästä taas nähdään miten munattomia kateellisia sivareita esim. nimimerkki zeus on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999