rukiin

värttinä1

pitääkömennä aukiin eka et pääsee rukiin. oonnyt vekarajärvel pioneerikompaniassa ja haluisin rukiin oon jo nyt ja varmasti kompannian parhaita. pitääkö sanoo kapteenille että haluu rukiin. mul on siviilissa asiat vahan huonosti ja sanoin sen siinä kapteenin haastattulssa haittaaks. mut haluisin oikees rukiin mun isa on kaynyt rukin ja rukinkayneita pidetaan parhaina ihmisinä suomessa. et mitä mun kannattais tehä.

9

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipoonsusi

AUKkiin pitää mennä ensin, mistä valitaan RUKkiin menijät

• Zeus1

Rukissa vaaditaan oikeinkirjoitusta ja älykkyyttä. Tuon sun tekstin lukeneena sanoisin no change.

• värttinä1

ime munaa ei armeijassa tarvi olla koulus hyvä. oon sitäpaitsi meijän komppanian paras. ja oon halukas aukiin kaikki muut on tääl ihan vässyköitä ainki meijä tuvas. ainoo ongelma on noi siviiliasiat mita sanoin sillon kapteenille elikka mulla jai peruskoulu valista ja on rikosrekisteri. elikkä luuletteko että noi haittaa.

• värttinä1

ja zeus oot varmaa joku sivarihomo. et selvisis armeijasta luuseri.

• Nonnixd

Muuten hyvä ja älyllinen vastaus mutta vitun no change xdd
        Ei muutosta!!

• värttinä1

vastaisko joku tohon. en haluu kysyy meijä alikilt ku se et pääseeks rukiin johtuu niin paljon siitä jos alikki kuulee mulla olleen ongelmia. et haittaakse et menin sanoo kapteenille haastattelus sillee. ja ei noloja vastauksia niinku zeus laitto kiitos.

• värttinä1

Minä olen siisti ja viksu nuorimies tavoilltani hyvä.kysyn aia site kompanaiasta itse kun menen lomilta sine lomilta.koulkssa olin kutenkin keskikertanen ja sai numerota välittä 4-6 muitaakseni ?

• värttinä1

Minä olen siisti ja viksu nuorimies tavoilltani hyvä.kysyn aia site kompanaiasta itse kun menen lomilta sine lomilta.koulkssa olin kutenkin keskikertanen ja sai numerota välittä 4-6 muitaakseni ?

mä en kirjoittanut tuota viestiä sitten. joku käyttää mun käyttäjä nimeä, voiko joku vastata jo tohon ekaan kysymykseen kunnon vastausta. tänään pääsen lomille.

• värttinä1

kaikille epäilijöille tiedoksi pääsin pioneeri aukiin ja kohta loppuu. kunnialla olen suoriutunut.

tästä taas nähdään miten munattomia kateellisia sivareita esim. nimimerkki zeus on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2443
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1723
    3. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      284
      974
    4. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      974
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      253
      964
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      844
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      749
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      718
    Aihe