Oli nimitys RAUK:lle KarPr:ssä -67. Sinne meno/ pääsy tiesi 3 kk:n lisäaikaa palvelukseen. Keskustelu sinne menosta/ pääsystä oli hieman väkinäistä Komppaniastamme tiedän ainoastaan 2 varmaa tapausta jotka eivät sinne halunneet. Itse olin ylpeä sinne päästessäni. Saimme ruskeat kenttäpuvut sekä rynkyt joilla erotuimme jalkaväkikomppanioista. Niillä oli näet aseistuksena vieläkin pystykorvat, vanhimmat kai mallia 1892. Joka ryhmässä 1 kp ja 1 Emma.
Kauhulla katselimme apukouluttajia. Niitä oli 1 jokaista joukkuetta kohtaan, juuri itse olivat Raukin käyneet ja kaikki temput hyvässä muistissa. Jos nyt alokkaita hieman simpautettiin niin kyllä koulussa oli kuri ja järjestys x 10. Apukouluttajia sanottiin santsareiksi ja olivat tosi kivinaamoja. He vastasivat järjestyksenpidosta ja koulutuksesta virallisen koulutusajan jälkeen.
Koulu kesti silloin 100 pv. Tarkastin sen passista.
Joka sälli yritti parastaan joka asiassa eikä silloin edes tunnettu sanaa pinko...
Minut valittiin santsariksi omalta kurssiltani ja olin tosi pettynyt kun en päässyt RUK:iin.
Oli todellakin ylpeyden aihe selvittää kaikki annetut tehtävät.
Vihreä helvet*i.
28x...
1
209
Vastaukset
- Saaravuori
SavPr Mikkelissä kutsuttiin Raukkia taas puolestaan keltaiseksi helvetiksi, koska rakennus oli kellertava kesällä -68. Kävin ritsapuolen Raukin, jossa päälikkönä jämäkkä kapt. Markkanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851588Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251299- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?61869Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765