Olen yrittänyt poistaa ikkunapokista sinne kuivanutta maalarinteipin liimaa.
Toivotonta?
Tärpätti ei ainakaan tepsi, eikä tarranpoistajaspraykään. Mekaanisesti lähtisi, mutta samalla lähtee helposti maalikin,
Miten lähtee
Millä pois maalarinteipin kuivunut liima
8
2060
Vastaukset
- teippaamattomuus..
Mekaanisesti. Ksyleeniä voit myös kokeil mut silloinki varmaa lähtee maalit. Toi on silti opettavaista. Opit poistamaa teipit heti maalauksen jälkeen.
- ap.......
Enpä noita itse ole teipannut, toisten jälkiä tässä joutuu paikkailemaan. Vaan samanlainen tuntu on itsellekin tullut, ettei noita ilman mekaanista krapausta irti saa ja silloin helposti lähtee maalikin , ikävä kyllä
- snttu
Kokeile kynsilakanpoistoaineella tai asetonilla.
Jos käytät asetonia, pidä ikkuna auki;) - pa.
snttu kirjoitti:
Kokeile kynsilakanpoistoaineella tai asetonilla.
Jos käytät asetonia, pidä ikkuna auki;)Ja opettele maalaamaan ilman teippiä.
- fabl
pa. kirjoitti:
Ja opettele maalaamaan ilman teippiä.
Opettele lukemaan edelliset viestit.
- Pintakäsittelijä
fabl kirjoitti:
Opettele lukemaan edelliset viestit.
Olen ammattimaalari ja teippaan itsekkin rajauksia.Tärkeää on ettei jätä maalarinteippiä pitkäksi aikaa esim.auringonvalolle alttiiseen paikkaan.Perus sääntö poista teipit heti kun maalaus on tehty.
- kemisti1
Älä suinkaan käytä asetonia tai kynsilakanpoistoainetta tarkistamatta ensin, himmentääkö/muuttaako se puhdistettavaa pintaa!
- xx,xx
Kokeiles kostutella pari tuntia sienellä, jossa on fairivettä ja sitten hankaat karhunkielellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2019599Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen314365Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1133936Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu973817- 2013347
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182827Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221357Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its701327- 901154
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151141