Olen yrittänyt poistaa ikkunapokista sinne kuivanutta maalarinteipin liimaa.
Toivotonta?
Tärpätti ei ainakaan tepsi, eikä tarranpoistajaspraykään. Mekaanisesti lähtisi, mutta samalla lähtee helposti maalikin,
Miten lähtee
Millä pois maalarinteipin kuivunut liima
8
1434
Vastaukset
- teippaamattomuus..
Mekaanisesti. Ksyleeniä voit myös kokeil mut silloinki varmaa lähtee maalit. Toi on silti opettavaista. Opit poistamaa teipit heti maalauksen jälkeen.
- ap.......
Enpä noita itse ole teipannut, toisten jälkiä tässä joutuu paikkailemaan. Vaan samanlainen tuntu on itsellekin tullut, ettei noita ilman mekaanista krapausta irti saa ja silloin helposti lähtee maalikin , ikävä kyllä
- snttu
Kokeile kynsilakanpoistoaineella tai asetonilla.
Jos käytät asetonia, pidä ikkuna auki;) - pa.
snttu kirjoitti:
Kokeile kynsilakanpoistoaineella tai asetonilla.
Jos käytät asetonia, pidä ikkuna auki;)Ja opettele maalaamaan ilman teippiä.
- fabl
pa. kirjoitti:
Ja opettele maalaamaan ilman teippiä.
Opettele lukemaan edelliset viestit.
- Pintakäsittelijä
fabl kirjoitti:
Opettele lukemaan edelliset viestit.
Olen ammattimaalari ja teippaan itsekkin rajauksia.Tärkeää on ettei jätä maalarinteippiä pitkäksi aikaa esim.auringonvalolle alttiiseen paikkaan.Perus sääntö poista teipit heti kun maalaus on tehty.
- kemisti1
Älä suinkaan käytä asetonia tai kynsilakanpoistoainetta tarkistamatta ensin, himmentääkö/muuttaako se puhdistettavaa pintaa!
- xx,xx
Kokeiles kostutella pari tuntia sienellä, jossa on fairivettä ja sitten hankaat karhunkielellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799