Olen yrittänyt poistaa ikkunapokista sinne kuivanutta maalarinteipin liimaa.
Toivotonta?
Tärpätti ei ainakaan tepsi, eikä tarranpoistajaspraykään. Mekaanisesti lähtisi, mutta samalla lähtee helposti maalikin,
Miten lähtee
Millä pois maalarinteipin kuivunut liima
8
1944
Vastaukset
- teippaamattomuus..
Mekaanisesti. Ksyleeniä voit myös kokeil mut silloinki varmaa lähtee maalit. Toi on silti opettavaista. Opit poistamaa teipit heti maalauksen jälkeen.
- ap.......
Enpä noita itse ole teipannut, toisten jälkiä tässä joutuu paikkailemaan. Vaan samanlainen tuntu on itsellekin tullut, ettei noita ilman mekaanista krapausta irti saa ja silloin helposti lähtee maalikin , ikävä kyllä
- snttu
Kokeile kynsilakanpoistoaineella tai asetonilla.
Jos käytät asetonia, pidä ikkuna auki;) - pa.
snttu kirjoitti:
Kokeile kynsilakanpoistoaineella tai asetonilla.
Jos käytät asetonia, pidä ikkuna auki;)Ja opettele maalaamaan ilman teippiä.
- fabl
pa. kirjoitti:
Ja opettele maalaamaan ilman teippiä.
Opettele lukemaan edelliset viestit.
- Pintakäsittelijä
fabl kirjoitti:
Opettele lukemaan edelliset viestit.
Olen ammattimaalari ja teippaan itsekkin rajauksia.Tärkeää on ettei jätä maalarinteippiä pitkäksi aikaa esim.auringonvalolle alttiiseen paikkaan.Perus sääntö poista teipit heti kun maalaus on tehty.
- kemisti1
Älä suinkaan käytä asetonia tai kynsilakanpoistoainetta tarkistamatta ensin, himmentääkö/muuttaako se puhdistettavaa pintaa!
- xx,xx
Kokeiles kostutella pari tuntia sienellä, jossa on fairivettä ja sitten hankaat karhunkielellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun644606KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643532Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642923- 1492871
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492694- 241923
- 241811
- 301656
- 1741630
- 421342