pystynks laihtuu 10kg kesäks

läskikasa :(

Nii ^

Tänhetkiset mitat 166/50 ja haluun painaa 40kg.

Pystyykö esim kuukaudessa laihtua 5 kiloa ja heti toises kuussa sen toiset 5 kiloa? Eli 2kk 10kg pois?

7

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMI16=)

      Aika rankkaa dieettiä olet suunnitellut, mut parempi ois varmaan et annat aikaa sen 3kk sille 10kg:lle, sillä itse olen ajatellut samaa -10kg pois =) Oon sua lyhyempi, mut lähes samat mitat eli pituutta mulla 164cm =) Painoin teininä pahimmillaan 38kg, mut sit piti parantua anoreksiasta ja nyt mua tää kroppa vaan kuvottaa, silloin paastoilin paljon, mut sain aikaan vaan huonoja tuloksia... Parhaiten laihtuu vaan hyvällä ruoalla ja riittävällä liikunnalla... Noudatan aika lailla tv:stä tuttua Superdieetti -dieettiä ja mulla toimii =D Eli yleensä pari tunnin mittasta reipasta kävelylenkkiä tai pari tuntia spinning:ä omalla kuntopyörälläni =) Syön neljä kertaa päivässä ja kaloreita tulee max. 1100 eli aamu- ja iltapalaksi menee purkki maitorahkaa, 100g vadelmia ja 1tl öljyä (n. 10g), lounaaksi ja päivälliseksi menee 100g vähärasvaista broilerin fileesuikaleita tai 100g alaskan seiteä (esim. lidl:ssä valmiina 100g annospakkauksissa) 200g keittojuureksia/parsakaalia/kukkakaali/salaattia jne. (esim. pakasteita kuten pirkka ja apetit) 1tl öljyä (n. 10g). Noi on siitä käteviä kun on valmiiks annosteltuja, niin kukaan ei esim. kotona ja koulussa kyttää kun heittää vaan mikroon yhen kalapalan ja keittojuurespussin... Noi öljyt voi korvata myös 8-10 pähkinällä esim. cashewpähkinöitä tai manteleita =) Maitorahkankin voi vaihtaa esim. 200g raejuustoa (Keso -raejuusto on taivaallista =)) Aluks 2-3 päivää tuntuu väsyttäviltä, mutta kun pysyy ruokavaliossa, niin hallelujaa, kun ei ees tunne nälkää! Mausteita saa käyttää ja suola on tärkeää, light -limsoja/mehuja kahvia teetä saa juoda niin paljon ku haluaa ja vähintään 3 litraa kannattaa juoda puhdasta vettä, sillä se saa nesteet liikkeelle ja paino laskee =) Eli kaks tuntia päivässä kun lenkkeilee/pyöräilee/luistelee/tanssii jne 1-2 krt kuussa voi myös pitää herkkupäivän esim. saa syödä muutaman leivän täytteineen tai vaikka voi käydä ravintolassa syömässä tai pitää leffaillan tmv. Tää "herkkupäivä" boostaa aineenvaihduntaa ja eipähän kukaan ala kyttäilee sun syömisiä, kun näkee sun syövän semmostakin ruokaa mitä laihduttajat ei syö =)

      • läski1;(

        Okei hyvä tietää et ehin laihuttaa ennen kesää!!


    • treenauskunniaan

      pystyt, mut onko siinä mitään järkeä?!
      Miks sä haluat painaa 40kg? ja olla löysä hintelä luuranko?
      Eikö olis kivempi painaa toi sama 50kg, mutta olla pari senttiä pienempi mitoilta? Ja vahvempi?

      Mä ite olin 164cm/50kg kun aloin treenaamaan, ja kesäks jouduin ostamaan pienemmät bikinit, vaikka mun paino oli noussut 54kg, niin sentit oli pudonnut... suosittelen kaikille mittanauhaa vaa'an asemesta... on ihan turha tahtoo painaa 45kg, kun ei kukaan oikeesti tiedä tai välitä, paljonko painat! Joku painavampi voi silti näyttää sua laihemmalta, koska se treenaa... ja kun treenaa, joutuu (tai saa) syödä myös enemmän että lihakset jaksaa kasvaa.

      • pläski

        Treenauskunniaan. Miten treenaat varsinkin näin talvella?:) Oon ollu ite kova juokseen kesäsin mut talven tullessa kaikki menee aina plörinäks... Talvisin ei nimittäin voi juosta ku on niin kylmä ja keuhkoihi rupee sattuu jos yrittää juosta siel.. ja sitte ihan kaikille kysymystä siitä että onks teillä mitään ruokavalio liikunta yhdistelmää minkä avulla vois kolmessa kuukaudessa saada tuloksii näkyy pakaroitten, reisien ja säärien alueella:) siis tarkotan että ne ohenis:3 nimittäin oon hirvee läskiperse...


    • TYTTö97

      Sun ei tarvi

      • pläski1

        Vastailkaa ja kertokaa omii kokemuksii!):


    • mie vaan

      kannattaa myös muistaa,että lihas painaa enemmän kuin läski... :) Eli se painon mitä teille saattaa kertyä, kun liikutte ja kuntoilette ja tarkailette syömisiänne, on LIHASTA,eikä läskiä! :) ihan tieteellinen ja biologinen juttu, joka pitäisi aina muistaa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe