Pääsin yli 40 vuotta vaivanneesta migreenistä

Kiitollinen

Pari kuukautta sitten ostin luontaistuotekaupasta magneettisen tyynynalustan (laitetaan tyynyn ja tyynyliinan väliin, sis. 40 magneettia) ja yhtään migreeniä ei ole sen jälkeen tullut. Siihen asti on migreeni ollut seuralaiseni yli 40 vuotta, vähintään 10 pv joka kuukausi, toisinaan kohtaukset kestäneet yhtäjaksoisesti neljäkin päivää. Estolääkkeitä olen syönyt ainakin 10 vuotta. Kaikki triptaanit kokeiltu. Niistä välillä apua ja pitkissä kohtauksissa hetken helpotus mutta särky aina palannut. Kokeilkaapa!!! Tyynyn hinta 69,- euroa, siis sillä rahalla olen saanut kuukauden triptaanit! Joka vuosi on lääkekatto tullut särky-ja estolääkkeet mukaan lukien täyteen jo syksyllä. Toivottavasti ei enää koskaan.

10

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoleton1

      Pitäisköhän vielä tuotakin kokeilla,,kaikki muu on jo kokeiltu,,joka-aamuinen migreeni,,jos tuosta on apua,olis se hieno homma, tässä on jo kaikki muut kokeiltu eikä apua ole saanut mistään..kiitos vinkistä, Kiitollinen!!

    • Huu_haa

      Varmaankin palkattu mainostaja, älkää vaan uskoko tällaista hölynpölyä.

      • Kiitollinen edelleen

        Kenenkään ei ole pakko uskoa eikä kokeilla. Ajattelin vain kertoa jos jollekin olisi tyynystä jotain apua, koska minulla se lopetti migreenihelvetin. Ilmeisesti huu_haa ei ole koskaan kärsinyt kyseisestä vaivasta...


    • mally

      olisko muilla kokemuksia tästä magneettitouhusta?

      • tyytyväinen käyttäjä

        Itsellä ollut magnettotuotteet käytössä jo usean vuoden, mutta kylläkin eri vaivaan. Itsellä krooniset niskahartiaseudun jumit sekä välilevyongelmia. Olen niihin saanut apua magneeteista (lähinnä korut ja magneettisydämet käytössä). Huuhaata tai ei, niin mulla toimii ja voin suositella myös muille. Myös migreeniin olen kuullut olevan apua. Nuo ei tietysti poista itse vaivaa mullakaan, mutta helpottaa / vähentää oireita ja itsekin olen saanut vähentää ja ajoin lopettaakin särkylääkkeiden käyttöä. Niin ja tuosta tyynynalusesta tuli mieleen, että itsellä mm. tällainen "istuinalusta" sekä sängyssä selän alla, että autossa selkänojassa; http://magneettikorut-miiron.magnetix-wellness.com/fi/product/Bestseller---Lahjaideat/Sitzkissen-mit-Logo-"orange-rosa". Ja mä olen esim. pystynyt nukkumaan sen päällä ihan ilman, että ne tuntuu mitenkään ikävästi läpi, vaikka käytän sitä ilman tuota päällistä (siksi, että päällisessä on vetoketju, joka kyllä sattuisi ikävästi).


    • Tuon magneetti hui-

      jaus konstin tehnyt henkilö on julkisesti todennut että kaikkien aikojen bisnes-idea. Ja höynäytettäviä näyttää riittävän!

      • Höynähtänyt?

        Ostin eilen lt-kaupasta magneettityynyn, maksoi yli 70e.
        Kahteen viikkoon ei ole ollut migreeniä, mutta tänä aamuna oli.
        Noh, kuka tietää vaikka kohtaus olisi ollut tulossa anyway,
        muttei siis ainakaan estänyt sitä...Lisäksi magneetit
        tuntuivat hieman ikävästi tyynyliinan läpi.
        Kokeilu jatkukoon, ilmoittelen jatkosta.


      • Höynäytetty10
        Höynähtänyt? kirjoitti:

        Ostin eilen lt-kaupasta magneettityynyn, maksoi yli 70e.
        Kahteen viikkoon ei ole ollut migreeniä, mutta tänä aamuna oli.
        Noh, kuka tietää vaikka kohtaus olisi ollut tulossa anyway,
        muttei siis ainakaan estänyt sitä...Lisäksi magneetit
        tuntuivat hieman ikävästi tyynyliinan läpi.
        Kokeilu jatkukoon, ilmoittelen jatkosta.

        Tänä aikana, kun olen joka kokeillut magneettialustaa (suurin
        odotuksin) olen huomannut, että migreenit ovat jopa LISÄÄNTYNEET, joten otin sen viime yöksi jo pois ja tänään
        oli migreenitön aamu. Laitoin sen huokaisten piikkimaton ja kipukoukun
        viereen kaappiin pölyttymään...Että näin minun kohdallani.
        En voi siis suositella. 70€ Arrrrrrrrghhhh!....


    • huoleton 1

      Mä ostin myös kuukausi sitten magneettisen tyynynalusen,,mulla se ei vienyt migreeniä mihinkään,,joka aamuinen särky jatkuu,,että en saanut siitäkään mitään apua

      • Kiitollinen

        Olen tosi pahoillani, että ette saaneet apua magneeteista. Itselläni se on edelleen käytössä ja migreenilääkkeitä ei ole tarvinnut enää käyttää. Ilmeisesti se on niin, että toisille auttaa ja toisille ei kuten on monien estolääkkeidenkin kohdalla tullut koettua. Toivottavasti löydätte avun jostain muusta ja vielä kerran pahoittelut!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe