Matti Nykänen

t, mummeli

on rakastunut, on löytänyt uuden morsmaikun, ja ostamassa talon uuden ihastuksen kansssa. Uusi neitokainen näytti olevan aivan muulta planeetalta, kun heitä haastateltiin Viihde Uutisissa, perjantaina. Mutta pääasia on, että Matti on umpirakastunut, ei ole koskaan tuntenut sellaista rakastumisen tunnetta kuin nyt., hän kertoi. Voi Mattia. Kaikkea hyvää heille.

27

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohoijaa

      Se jätkä sietäis saada käkättimeen kunnolla on ihan sika äijä ja akat yhtä tyhmiä

    • mammeli.

      Samalla tasolla mennään kyllä kuin ennenkin. Toiselta planeetalta... no joo, kapakoita piisaa kai Marsissakin.
      Matillehan jokainen nainen on se suuri rakkaus, voi kuinka nää naiset aina uskoo tota soopaa. Matti tuntuu olevan oikea tunneihminen :D :D :D
      Enpä ole kuullut ennen kutsuttavaksi neitokaiseksi 43 v. muijaa jolla 2 mukulaa.

    • hyvin menee

      Joutseno, kaljakapakoiden luvattu kaupunginosa joten Matti viihtyy varmasti. Liekö missään asukasmäärään ja kaupunginosan kokoon suhteutettuna yhtä paljon räkälöitä.
      Kammottava tuon morsmaikun hiusväri! Tulee mieleen... no, olkoon...

    • pöäåli

      älkääs ny viittikö,hienoo et masa on löytänyt joutsenosta naisen,jolla jo lapsetkin valmiina.oppisipa vaan elämään päihteetöntä elämää tämä perhe.tuntuu että alkoholi nousee otsikoihin heti.

    • Nanaa

      Se ämmä on kova kännää ja tyhmä ku mikä,sopivat toisilleen khyll

    • mannaryyni

      Eilisen seiskan mukaan tämäkin morsian on lähtenyt kävelemään...

    • Älä mene

      Voi Matti, älä mene naimisiin. Avoliitossakin voi elää ja jos yhteiselo ei toimi on helppo lähteä pois.

      • näin on +

        sehän menee aina vaan naimisiin sen takia, että 7-lehti maksaa hääjutusta..yksinoikeudella seiska.


    • moneskos olikaan

      Sama virsi joka toinen vuosi. Miten te jaksatte lässyttää aina samasta asiasta.

    • lesyni

      Inhoittavia tuollaiset ,häillä ja eroilla rahastavat, jotkut vielä lukee niitä.. todellisuudessa tuollainen älykääpiö ei ole saanut mitään aikaan !

    • Tampereihanvilpitönonne

      Onnea Masalle täältä Tampereelta.

      • kukaottaa

        Mervivapaana!


      • semervi

        Kesäjärvenrannazlla komeet tontit odottaa jotain paikallista Tamperelaista.


      • Mervihyväkäuni

        Mervi on nyt sit vapaata riistaa komeine kesäjärven rantatontteineen.


    • Mattimervinti

      Mervi omistaa kesäjärveltä niin upeenpaikan ettei tosi.

      • älänyviittimatti

        Mervisinuavastassa Tampereen upeimmalla paikalla.


    • Mervioottaa

      Ylöjärven kesäjärvi. Sinua Matti odottaa Mervi siellä. Tosaiupeepaikka.

      • tuumattitakaisin

        Toi Kesäjärvionkomee. Kuinkaniin lähellä Mansee voi olla niin komeekesä


    • etsähalua-mikset

      Matti takaisin Mervin tykö Ylöjärven Kesäjärvelle.....jookos.

    • masaout

      Matti on vapaaksi syntynyt eikä kestä kauan kun Matti lähtee.

      • täänväljä

        Huikeitabiisejä Matin albumeilla.


      • huikeinsthuikein

        Matti menee ja kovaa.


    • Nopolatselostaa

      Ny jo? Kierrokset kovenee, ei muuta kun suurmäkeen takaisin.

    • kjlkjk

      Mervi asuu kyllä Näsijärven rannassa, Ryydynlahdessa... :D

    • MATTITAIVAASSA

      Matti on nyt taivassa. Tää viimeinen vaimo Pia oli ilmesen oikea valinta Matille. Sai nautti "tavallista" avioelämää vähää vaille 5 vuotta. Pia ja Matti ilmeseisesti naiskaartista olivat parhaiten toisilleen. Moni nainen halusi Matin kautta kuuluisuutta ja sitä kautta päästä eteenpäin. Liian paljon ONNENONKIJOITA. Nyt on Matti taivaassa ja nyt ei kukaan häntä kiusaa ja halua hyötyä hänestä. Se Veitolan yökylä ohjelma selventi asioita parhaiten.

    • Xxllx

      Kun Matti sai kohtauksen, niin soittiko vaimo ensin Seiskaan ja sitten vasta lanssin.
      Menikö se niin ???

      • Anonyymi

        Seiskaan tietysti, että kuvaaja ehti sairaalaan kytikseen.

        Näin me seiskan lukijat saamme ensikäden tietoa,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe