Kuka neuvois hyvän ja no jaa edullisenkin? naispuolisen hammaslääkärin Kuopiosta. Pelkään hammaslääkärillä käyntiä yli kaiken, mutta pakko käydä joskus sielläkin. Auttaisko esim. jonkin särkylääkkeen ottaminen ennen toimenpidettä mahdollisiin kipuihin? Onko olemassa konsteja vähentää jännitystä???
Hammaslääkäri Kuopiosta
26
8298
Vastaukset
- gwegwegewg
Miksi nainen? Eihän sukupuolella ole mitään väliä? Vai onko?
- Hammaspeikko.
Kipuihin auttaa kun pyytää puudutuksen. Itse pyydän AINA. Ei se sen kummempaa.
- Eki-
Semmoinen kun Leena Meriläinen keskustassa on hyvä.
- yks parhaista
Tiedän naispuolisen hammaslääkärin ja monet muutki kehuneet. Nauravainen ja ystävällinen ja ei jää pahaa muistoa hoidosta. Ja saa s-bonustakin, kappas vaan ! Muitakin hyviä löytynee...
https://www.oral.fi/Hammaslaakarit/Riitta-Vatanen-hammaslaakaari-Joensuu/ - k.k1
Suosittelen lämpimästi Leena Meriläistä.
- Suositus
Olen käynyt Riitta Vatasen potilaana jo kymmenisen vuotta ja suosittelen todella. Ystävällistä palvelua.
- hermotmenijo
Minulle tuo "ystävällinen palvelu" ei ole se tärkein kriteeri.
Itse etsin tällä hetkellä lääkäriä, joka on taitava ja kärsivällinen. Nyt on pakko vaihtaa, kun nykyinen ei osaa ensinnäkään tehdä juurihoitoja lainkaan. Ei osaa myöskään (uskalla) poistaa hampaita. Paikkauskin on niin huonoa, että vähintään kerran vuodessa saa uusia lohjenneita. Joskus parissa viikossa jouduttu uusimaan huonon, hutiloidun työn vuoksi.
Ja mikä inhottavinta, niin vähäisenkin paikkauksen jälkeen hammaslanka takkuilee putsatessa. Eihän se sitten ihme, jos jo paikatkin lohkeilee.
APUA siis mullekin. Aivan sama mies tai nainen, mutta taitava pitäis löytyä.
Kiittäen. - vuosien kokemus
hermotmenijo kirjoitti:
Minulle tuo "ystävällinen palvelu" ei ole se tärkein kriteeri.
Itse etsin tällä hetkellä lääkäriä, joka on taitava ja kärsivällinen. Nyt on pakko vaihtaa, kun nykyinen ei osaa ensinnäkään tehdä juurihoitoja lainkaan. Ei osaa myöskään (uskalla) poistaa hampaita. Paikkauskin on niin huonoa, että vähintään kerran vuodessa saa uusia lohjenneita. Joskus parissa viikossa jouduttu uusimaan huonon, hutiloidun työn vuoksi.
Ja mikä inhottavinta, niin vähäisenkin paikkauksen jälkeen hammaslanka takkuilee putsatessa. Eihän se sitten ihme, jos jo paikatkin lohkeilee.
APUA siis mullekin. Aivan sama mies tai nainen, mutta taitava pitäis löytyä.
Kiittäen.Riitta Vataseen pätee kärsivällinen ja taitava. Ei ole ollut moittimista. Plussana ystävällisyys ja hyväntuulisuus.
- Kysyvä ei tieltä eks
Kuule, juurihoitoihin jos on menty niin silloin ollaan jo hävitty sota - kyllä ne hampaat pitäisi jotakuinkin yrittää hoitaa itsekin ettei noin huonoon jamaan mene. Suosittelen kovaa hoitoa, kunnon satsaus kerralla hyvään lekuriin joka tarpeen mukaan ei arastele vetää tynkiä veks jos on tarvis. Fyffeä joudut vähän pulittamaan mutta mitäs olet mennyt hampaitas sössimään piloille.
- hampis
Oulussa on käytössä tohtorille.fi niminen palvelu, varasin itse sieltä viikonloppuna ajan. Saisivat tuoda tännekin sen.
- risto18
Näyttää olevan melko paljo jo Oulussa https://www.tohtorille.fi/hammaslaakari/oulu
- tuleva hampihoitsu
Sovi lääkärin kanssa ennakkoon, että antaa diapamin. Sinun täytyy tulla saattajan kanssa lääkärille, autoa ei saa ajaa jos tuon napin otat. Se on otettava tuntia ennen toimenpidettä. Vaihtoehtoisesti voit pyytää ennen puudutuspiikkiä pintapuudutteen, se on voidetta joka levitetään pistoalueelle. Näin et tunne sitä piikkiä juuri ollenkaan. Joku lääkäri saattaa myös suostua siihen ettei tuolia lasketa alas, jos pelottaa...
- eveliina12
Viiskulmasta ei saa ainakaan kuittia josta näkisi mitä tehty
- ei pelota
Viime perjantaiaamuna jä käytännössä koko etuhammas jäi leipään kiinni aamukahvilla joten päivä alkoi mahdollimman huonosti. Onneksi ei ollut kipuja kun juurihoito tuohon hampaaseen oli tehty. Positiivinen ylläty odotti myös teveyskeskuksen päivystyksessä jonne sain ajan ennen puolta päivää. Päivystäjä oli ripeäotteinen ja näppäräsorminen espanjatar joka laittoi hampaan kuntoon alle puolessa tunnissa, hintakin oli alle 50€.
Minulla on oma konsti tuohon hammaslääkäripelkoon. Aikoinaan viisaudenhampaat oli tosi hankalia poistaa, alhaalta joutui leikkaamaan molemmat. Nyt ajattelen aina hammaslääkärissä ettei tämä nyt läheskään niin paha juttu ole, eikä se olekkaan. Ja muutenkin on monesta pahasta selvitty kun on ollut pai kertaa jalka poikki ja 5 kertaa olen ollut leikkauspöydällä ja sen lisäksi kahdesti päässyt karkuun XD - Anonyymi
Kuka olisi hyvä hammaslääkäri implantin tekijä Kuopiossa? Ja vielä mukava persoona?
- Anonyymi
Iso suositus hammas mehiläinen!
- Anonyymi
Särkylääke ei auta, vedä suosiolla kunnon nupit ennen operaatiota.
- Anonyymi
Nykyään hammashoito on aivan eri tasolla kuin esim -70-80 luvuilla.
Tuskin huomaa kun reikä paikataan, hyvin nopea toimitus ja kivuton verrattuna entisaikoihin, turha pelätä nykyään.
Tuntuu että nykyään ei juurikaan porata niin paljon.- Anonyymi
Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.
- Anonyymi
-70 luvulla oli se ruusupora karmea. Nykyään kierroksiakin hammaslääkärin porissa ennemmän.
- Anonyymi
Kuopiossa kunnalliseen hammashoitoon ei enää pääsekään koronan aiheuttamien jonojen takia. Ei pääse myöskään jonoon odottamaan vuoroaan, on poistettu koko jonotusmahdollisuus. Edullisia hammaslääkäreitä kaivattaisiin myös täällä ennenkuin leukaluu surkastuu..
- Anonyymi
Kukaan ei sure jos hampaistosi surkastasuu🤥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei sure jos hampaistosi surkastasuu🤥
Joo ei kukaan, aikuisena ei äitikään enää välitä..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3282707Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281941Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1411767Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano581468Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko161989- 68979
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69939- 69929
- 55840
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14819