Ei saa happea.
Kestää noin 5-10 sekuntia, mut viime yönä se sairauskohtaus kesti 15-20 sekuntia ja tuntui jo melko pahalta ja pelottavalta.
En oo menny vielä lääkärille.
Illalla alkoi nielettämään ja tuntui että limaa oli kurkussa paljon.
Join mm Appelsiinimehua ja söin kolme annosta Italianpataa.
Sekä kaksi joulutorttua.
Kerran kun tuli hengenahdistus, niin tuli myös oksennus.
Viittaako syömishäiriöihin, että syön liikaa ja elimistö ei kestä sitä?
Viittaako ruokaläppään? en usko, sillä ruokaläppäsairaudessa ei pitäisi olla mitään hengenahdistusta, tietääkseni.
Astma voisi olla yksi.
Mut valveilla ei oo ollu hengenahdistuksia koskaan.
Oisinko jolleki ruoalle allerginen ja se aiheuttaa tuollaista??
Aika mysteeriltä vaikuttaa vai? Ei oikein mikään noista sairauksista liity tähän minun sairauteen?
ÖISIN, VAIN ÖISIN hengenahdistuksia
2
207
Vastaukset
- MrJuha82vaansejeppe
Voimat oikein hupeni viime yönä, ku tuli se hengenahdistus.
Sydämeen otti ja jalat meni heikoksi. - jAPEI1
Kuule,lopeta syöminen pari tuntia ennen nukkumaan menoa.Tuo sun kohtaus voi olla toiminnallinen äänihuulisalpaus,mullaki oli yhteen aikaan sellasta että heräsin yöllä siihen etten saa henkea!Kauhistuttava olotila...syötkö yhellä kertaa noin paljon vai pitkin päivää?Ois parempi syödä pieniä aterioita pitkin päivää,varsinkin jos on ruokaläpässä jotain ongelmaa,ja syömisen jälkeen kannattaa olla istuallaan ainakin puoli tuntia,ettei mene makuulle heti kun on syöny.Toivottavasti tästä oli sulle apua,kannattaahan se käydä lääkärissä kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845077Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j252735Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2391295Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54932