Kysely 7-9 luokkalaisille kannabiksenkäytöstä

TE3

Olen lukion toisenvuoden opiskelija ja teen terveystiedon kolmanteen kurssiin liittyvää tutkimusta nuorten kannabiksen käytöstä ja mielipiteestä kannabikseen. Kiitos etukäteen.

Luokka-aste: 7 lk. [ ] 8 lk. [ ] 9 lk. [ ] Sukupuoli: Nainen [ ] Mies [ ]

Oletko kokeillut kannabista? En koskaan [ ] 1 kerran [ ] 2-5 kertaa [ ] Useammin [ ]

Kuinka vanha olit kun kokeilit sitä ensimmäisen kerran?_____

Kuinka usein käytät kannabista? En koskaan [ ] Kerran vuodessa tai harvemmin [ ]
Noin kerran kuukaudessa [ ] Muutaman kerran kuukaudessa [ ] Viikoittain [ ] Päivittäin [ ]

Miksi kokeilit kannabista? Mielenkiinnosta [ ] Halusin pään sekaisin [ ] Minua painostettiin [ ] Joku muu. Mikä?

Mikä on mielipiteesi kannabiksesta? Vastustan [ ] Hyväksyn [ ] Ei mielipidettä [ ]

Mistä sait/saat kannabista? Kaverilta [ ] Vanhemmilta [ ] Tutulta [ ] Tuntemattomalta [ ] Joku muu. Mikä?

Tunnetko olevasi riippuvainen kannabiksesta? Kyllä [ ] En [ ]

11

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-käyttäjä

      Luokka-aste: 7 lk. [ ] 8 lk. [ ] 9 lk. [x] Sukupuoli: Nainen [ ] Mies [x]

      Oletko kokeillut kannabista? En koskaan [ ] 1 kerran [ ] 2-5 kertaa [ ] Useammin [x]

      Kuinka vanha olit kun kokeilit sitä ensimmäisen kerran?__14___

      Kuinka usein käytät kannabista? En koskaan [ ] Kerran vuodessa tai harvemmin [ ]
      Noin kerran kuukaudessa [ ] Muutaman kerran kuukaudessa [ ] Viikoittain [x] Päivittäin [ ] (en tällä hetkellä ole käyttänyt ollenkaan puoleen vuoteen kontaktien katkeamisen takia, mut silloin kuin käytin noin joka toinen päivä)

      Miksi kokeilit kannabista? Mielenkiinnosta [x] Halusin pään sekaisin [ ] Minua painostettiin [ ] Joku muu. Mikä?

      Mikä on mielipiteesi kannabiksesta? Vastustan [ ] Hyväksyn [x] Ei mielipidettä [ ]

      Mistä sait/saat kannabista? Kaverilta [x] Vanhemmilta [ ] Tutulta [ ] Tuntemattomalta [ ] Joku muu. Mikä?

      Tunnetko olevasi riippuvainen kannabiksesta? Kyllä [ ] En [x] (hyvin oon pärjäilly ilmankin, vaikka en mielellään olisikaan luopunut siitä)

    • Obama

      Olen 8lk käytän melkein vakituisesti, olen jäbä, ekaa kertaa kokeilin 13v, kokeilin koska halusin, hyväksyn kannabiksen, sitä saa vaikka ja mistä, en tunne olevani koukussa.

      • 420 :)

        Luokka-aste: 7 lk. [x ] 8 lk. [ ] 9 lk. [ ] Sukupuoli: Nainen [ ] Mies [x ]

        Oletko kokeillut kannabista? En koskaan [ ] 1 kerran [ ] 2-5 kertaa [ ] Useammin [ x]

        Kuinka vanha olit kun kokeilit sitä ensimmäisen kerran?__11___

        Kuinka usein käytät kannabista? En koskaan [ ] Kerran vuodessa tai harvemmin [ ]
        Noin kerran kuukaudessa [ ] Muutaman kerran kuukaudessa [ ] Viikoittain [ ] Päivittäin [ x]

        Miksi kokeilit kannabista? Mielenkiinnosta [ ] Halusin pään sekaisin [ ] Minua painostettiin [ ] Joku muu. Mikä? MIksen kun noin 80% kavereistakin käyttää.

        Mikä on mielipiteesi kannabiksesta? Vastustan [x ] Hyväksyn [ ] Ei mielipidettä [ ]

        Mistä sait/saat kannabista? Kaverilta [ ] Vanhemmilta [ ] Tutulta [ ] Tuntemattomalta [ ] Joku muu. Mikä? kontaktit.....

        Tunnetko olevasi riippuvainen kannabiksesta? Kyllä [ ] En [x ]


      • voivitunräkis
        420 :) kirjoitti:

        Luokka-aste: 7 lk. [x ] 8 lk. [ ] 9 lk. [ ] Sukupuoli: Nainen [ ] Mies [x ]

        Oletko kokeillut kannabista? En koskaan [ ] 1 kerran [ ] 2-5 kertaa [ ] Useammin [ x]

        Kuinka vanha olit kun kokeilit sitä ensimmäisen kerran?__11___

        Kuinka usein käytät kannabista? En koskaan [ ] Kerran vuodessa tai harvemmin [ ]
        Noin kerran kuukaudessa [ ] Muutaman kerran kuukaudessa [ ] Viikoittain [ ] Päivittäin [ x]

        Miksi kokeilit kannabista? Mielenkiinnosta [ ] Halusin pään sekaisin [ ] Minua painostettiin [ ] Joku muu. Mikä? MIksen kun noin 80% kavereistakin käyttää.

        Mikä on mielipiteesi kannabiksesta? Vastustan [x ] Hyväksyn [ ] Ei mielipidettä [ ]

        Mistä sait/saat kannabista? Kaverilta [ ] Vanhemmilta [ ] Tutulta [ ] Tuntemattomalta [ ] Joku muu. Mikä? kontaktit.....

        Tunnetko olevasi riippuvainen kannabiksesta? Kyllä [ ] En [x ]

        Hohhoijaa, oot siis perus massateini, "koska kaveritkin", osaatko ollenkaan omia aivoja käyttää? Ja toi "420" vittuun, tuskin edes tiedät mitä se tarkoittaa.


    • typy16

      Luokka-aste: 7 lk. [ ] 8 lk. [ ] 9 lk. [x] Sukupuoli: Nainen [x] Mies [ ]

      Oletko kokeillut kannabista? En koskaan [ ] 1 kerran [ ] 2-5 kertaa [ ] Useammin [x]

      Kuinka vanha olit kun kokeilit sitä ensimmäisen kerran?- 14

      Kuinka usein käytät kannabista? En koskaan [ ] Kerran vuodessa tai harvemmin [ ]
      Noin kerran kuukaudessa [ ] Muutaman kerran kuukaudessa [x] Viikoittain [ ] Päivittäin [ ]

      Miksi kokeilit kannabista? Mielenkiinnosta [ ] Halusin pään sekaisin [x] Minua painostettiin [ ] Joku muu. Mikä?

      Mikä on mielipiteesi kannabiksesta? Vastustan [ ] Hyväksyn [ ] Ei mielipidettä [x]

      Mistä sait/saat kannabista? Kaverilta [x] Vanhemmilta [ ] Tutulta [ ] Tuntemattomalta [ ] Joku muu. Mikä?

      Tunnetko olevasi riippuvainen kannabiksesta? Kyllä [ ] En [x]

      • asdawfawfawfa

        "Minua painostettiin", et osaa ollenkaan käyttää omia aivojas?


    • no bad

      Luokka-aste: 7 lk. [ ] 8 lk. [ ] 9 lk. [x2 ] Sukupuoli: Nainen [x ] Mies [ ]

      Oletko kokeillut kannabista? En koskaan [ ] 1 kerran [x ] 2-5 kertaa [ ] Useammin [ ]

      Kuinka vanha olit kun kokeilit sitä ensimmäisen kerran?_14_

      Kuinka usein käytät kannabista? En koskaan [ ] Kerran vuodessa tai harvemmin [ ]
      Noin kerran kuukaudessa [x ] Muutaman kerran kuukaudessa [ ] Viikoittain [ ] Päivittäin [ ]

      Miksi kokeilit kannabista? Mielenkiinnosta [x ] Halusin pään sekaisin [ ] Minua painostettiin [ ] Joku muu. Mikä?

      Mikä on mielipiteesi kannabiksesta? Vastustan x[ ] Hyväksyn [ ] Ei mielipidettä [ ]

      Mistä sait/saat kannabista? Kaverilta [ x] Vanhemmilta [ ] Tutulta [ ] Tuntemattomalta [ ] Joku muu. Mikä?

      Tunnetko olevasi riippuvainen kannabiksesta? Kyllä [ ] En [x ]

    • dädä hirmu

      Luokka-aste: 7 lk. [x ] 8 lk. [ ] 9 lk. [ ] Sukupuoli: Nainen [ ] Mies [ ]

      Oletko kokeillut kannabista? En koskaan [ ] 1 kerran [ ] 2-5 kertaa [x ] Useammin [ ]

      Kuinka vanha olit kun kokeilit sitä ensimmäisen kerran?___12__

      Kuinka usein käytät kannabista? En koskaan [ ] Kerran vuodessa tai harvemmin [ ]
      Noin kerran kuukaudessa [ ] Muutaman kerran kuukaudessa [ ] Viikoittain [x ] Päivittäin [ ]

      Miksi kokeilit kannabista? Mielenkiinnosta [ ] Halusin pään sekaisin [x ] Minua painostettiin [] Joku muu. Mikä?

      Mikä on mielipiteesi kannabiksesta? Vastustan [x ] Hyväksyn [ ] Ei mielipidettä [ ]

      Mistä sait/saat kannabista? Kaverilta [ ] Vanhemmilta [x ] Tutulta [ ] Tuntemattomalta [ ] Joku muu. Mikä?

      Tunnetko olevasi riippuvainen kannabiksesta? Kyllä [x ] En [ ]

      • Typyzzzzy

        Luokka-aste 7lk Sukupuoli Nainen En ole kokeillut kannabista koska mitä järkee... Mä haluun ainakin elää hyvän elämän!!!! Ja sit tää vitsin juttu et käytän päihteitä kosk elän vain kerran... Mä en käytä koska elän vain kerran!!!!:3


      • Typyzzzzy
        Typyzzzzy kirjoitti:

        Luokka-aste 7lk Sukupuoli Nainen En ole kokeillut kannabista koska mitä järkee... Mä haluun ainakin elää hyvän elämän!!!! Ja sit tää vitsin juttu et käytän päihteitä kosk elän vain kerran... Mä en käytä koska elän vain kerran!!!!:3

        Ja joo... En hyväksy! Enkä saa sitä mistään...


    • rixuu

      Luokka-aste: 7 lk. [ ] 8 lk. [ ] 9 lk. [x ] Sukupuoli: Nainen [x ] Mies [ ]

      Oletko kokeillut kannabista? En koskaan [ ] 1 kerran [x ] 2-5 kertaa [ ] Useammin [ ]

      Kuinka vanha olit kun kokeilit sitä ensimmäisen kerran?__15___

      Kuinka usein käytät kannabista? En koskaan [x ] Kerran vuodessa tai harvemmin [ ]
      Noin kerran kuukaudessa [ ] Muutaman kerran kuukaudessa [ ] Viikoittain [ ] Päivittäin [ ]

      Miksi kokeilit kannabista? Mielenkiinnosta [ ] Halusin pään sekaisin [ ] Minua painostettiin [ ] Joku muu. Mikä? Luulin että se auttaisi ahdistukseeni

      Mikä on mielipiteesi kannabiksesta? Vastustan [x ] Hyväksyn [ ] Ei mielipidettä [ ]

      Mistä sait/saat kannabista? Kaverilta [x ] Vanhemmilta [ ] Tutulta [ ] Tuntemattomalta [ ] Joku muu. Mikä?

      Tunnetko olevasi riippuvainen kannabiksesta? Kyllä [ ] En [ x]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe