Kysely 7-9 luokkalaisille kannabiksenkäytöstä

TE3

Olen lukion toisenvuoden opiskelija ja teen terveystiedon kolmanteen kurssiin liittyvää tutkimusta nuorten kannabiksen käytöstä ja mielipiteestä kannabikseen. Kiitos etukäteen.

Luokka-aste: 7 lk. [ ] 8 lk. [ ] 9 lk. [ ] Sukupuoli: Nainen [ ] Mies [ ]

Oletko kokeillut kannabista? En koskaan [ ] 1 kerran [ ] 2-5 kertaa [ ] Useammin [ ]

Kuinka vanha olit kun kokeilit sitä ensimmäisen kerran?_____

Kuinka usein käytät kannabista? En koskaan [ ] Kerran vuodessa tai harvemmin [ ]
Noin kerran kuukaudessa [ ] Muutaman kerran kuukaudessa [ ] Viikoittain [ ] Päivittäin [ ]

Miksi kokeilit kannabista? Mielenkiinnosta [ ] Halusin pään sekaisin [ ] Minua painostettiin [ ] Joku muu. Mikä?

Mikä on mielipiteesi kannabiksesta? Vastustan [ ] Hyväksyn [ ] Ei mielipidettä [ ]

Mistä sait/saat kannabista? Kaverilta [ ] Vanhemmilta [ ] Tutulta [ ] Tuntemattomalta [ ] Joku muu. Mikä?

Tunnetko olevasi riippuvainen kannabiksesta? Kyllä [ ] En [ ]

11

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-käyttäjä

      Luokka-aste: 7 lk. [ ] 8 lk. [ ] 9 lk. [x] Sukupuoli: Nainen [ ] Mies [x]

      Oletko kokeillut kannabista? En koskaan [ ] 1 kerran [ ] 2-5 kertaa [ ] Useammin [x]

      Kuinka vanha olit kun kokeilit sitä ensimmäisen kerran?__14___

      Kuinka usein käytät kannabista? En koskaan [ ] Kerran vuodessa tai harvemmin [ ]
      Noin kerran kuukaudessa [ ] Muutaman kerran kuukaudessa [ ] Viikoittain [x] Päivittäin [ ] (en tällä hetkellä ole käyttänyt ollenkaan puoleen vuoteen kontaktien katkeamisen takia, mut silloin kuin käytin noin joka toinen päivä)

      Miksi kokeilit kannabista? Mielenkiinnosta [x] Halusin pään sekaisin [ ] Minua painostettiin [ ] Joku muu. Mikä?

      Mikä on mielipiteesi kannabiksesta? Vastustan [ ] Hyväksyn [x] Ei mielipidettä [ ]

      Mistä sait/saat kannabista? Kaverilta [x] Vanhemmilta [ ] Tutulta [ ] Tuntemattomalta [ ] Joku muu. Mikä?