Mercedes 190SL

Sporttimese

5

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+13

      "Paljonkos näiden hinnat on maailmalla vai saisko Suomesta halvemmalla? "

      No suomessahan noita on ollut aina aivan haitaksi asti joten eivät maksa juuri mitään ja lähes joka jopparilta noita löytyy pihanperät täynnä..... no ei sentään - eiköhän suomessa ole Kuuban jälkeen maailman kalleimat autot - uudet ja vanhat ?

    • Jesse K.

      Suomalainen tosimopilisti ei halua maksaa mistään mitään, eikä toisaalta myydä liian halavalla. Ilmatteella tavaralla ei ole mitään arvoa, mutta rompetoreilla myydään ruosteista rojua ja ihmetellään kun ei kelpaa.

      Ite ei ole saatu välttämättä mitään muuta aikaan, kuin känää paikallisosaston huru-ukkojen vuosikokouksessa, mutta arvostelukykyä muiden töitä kohtaan löytyy: "voi voi, kun siinä on nyt tuossa ihan vääränlainen ruuvi"

      Ihmeellinen on suomalaisen mopilistin maailma.

    • Seppo T.

      Kyllähän noiden huippukuntoiston hinnat alkaa olla 100.000 eur ja siitä ylöspäin.
      Maailmalla noita myyty yli 200.000 euron hintaan.

      Jos saa jostain käsiinsä edullisemmin vajaakuntoisen, niin sellaisen korjaus tai entisöinti tulee kalliiksi. 300sl:n ja 190sl:n osat monessa tapauksessa vastaavia ja noiden 300sl Mersujen hinnat alkavat olla pikku hiljaa 1.000.000 euroa.

      Joten niiden entisöijille osien hinnalla ei suurta väliä. Ja se taas nostaa 190sl entisöintikustannuksia.

    • Läkkäri

      Hei autonharrastajat.
      Olen tässä miettinyt entisöintipajan (korin ) perustamista , mutta haluaisin mielipiteitä
      onko tämmöiselle tarvetta täällä Suomessa . Mulla on yli 30 kokemus autojen
      peltitöistä ja harrastamisesta Ammatiltani olen autopeltiseppä .Olen entisöinyt ,kustomoinut ja korikorjannut omia autoja Työkaluja löytyy mm englannin pyörä , kutistus ja venytys laite , haulityyny , eckold konevasara ,pullmax ,rungon oikaisuun autorobot mittalaitteet ,kanttikone 2m ym käsityökaluja
      Käyttääkkin noita laitteita osaan Tilatkin on mutta ahtaat .
      Mietin vain että voisiko tätä tehdä ammatikseni ,jotem laitoin tänne
      kyselyä. Kommentoikaa kiitos

    • auto $$ mukaan

      Mikäli sporttimesen tarvii täällä kysellä moisen arvoauton hintoja niin koti kuin ulkomailtakin on moinen vehje liian kallis ja väärä valinta sinulle.
      Kyseessä on keräilyauto joka on haluttu ympäri maailmaa eikä sovellu "köyhäkauloille" hintojen kyselijöille.....
      Pitää ottaa huomioon että pelkän ostohinnan,verojen,vakuutusten,tallikulujen ja bensan ym lisäksi tulee ne huolto-korjauskulut sekä oltava tietoa ja taitoa mitä tekee ja miksi.
      Osat moisiin hakusassa ja ne maksaa rahaa,aikaa ja mitä huonompi aihio/valmis entisöinti sekin tietty vaikuttaa hintoihin mitä pyydetään.
      Jos tarvitaan hitsaushommia,koritöitä,alkuperäisiä(tai vastaavia laadukkaita) varaosia-verhoilumateriaaleja( tekijä),kromauspalveluja(KALLISTA!!),maalailua ym ym niin rahaa menee tolkuttomasti eikä Suomesta löydy apua kuin verhoilun tekoon jos löydät materiaalit maailmalta eli netissä ja sähköpostissa osien jahtausta joko Saksasta tai USA:sta pääosin=tarvii myös kielipäätä luottokortin lisäksi.
      Valmiin auton kanssa pääsee toki helpommalla(£$),mutta tarvitsee tietää myös varmasti mitä ostaa ja mitä saa kun moni kakku päältä kaunis kuvissa...vaihtoehtona ostaa lento tai laivalippu ja käydä itse katsomassa(maksaa,maksaa...)tai käyttää yhdysmiestä kohdemaassa(maksaa,maksaa...)eli eiköhän sinun sporttimersu ole ennemmin pystylyhtyinen 200D tai vastaava 4 ovitolppa ja jos oikein repäiset niin Coupe korinen versio...älä kuitenkaan osta itsetehtyä Suomi Coupea nimeltä korinvaihto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe