Hei
Minulla on muutaman kuukauden ajan ollu peräaukon suulla oikealla puolella rykelmä valkeita pieniä näppylöitä. Ne muodostavat valkean peitteen noin sentti x sentin alueelle. Näpyt ovat hyvin pieniä, mutta selvästi kohollaan muusta ihosta.
Kävin lääkärissä ja minulta otettiin papa, joka oli normaali. Olen syönyt hiivalääkityksen, mutta sekään ei auttanut. Myös lääkärin määräämää sibicort voidetta olen käyttänyt. Minulla on lievä psori, eli yksi 20v muuttumattomana pysynyt läiskä niskassa, joka pysyy hoidolla kurissa. Vaikeaa kuvitella että psori voisi näin levitä yllättäen pakaravakoon, koska se tosiaan on ollut muuttumattomana jo 20v.
Onkohan muilla ollut samanlaista vaivaa tai sattuuko joku muuten vain tietämään mistä voisi olla kyse. Kiitän jo etukäteen avusta.
Valkoisia näppyjä peräaukon suulla
epätietoinen87
1
2302
Vastaukset 1
- epätietoinen87
Näköjään kukaan ei osaa auttaa. =( Olen muuten terve nainen ja harmittaa tosi paljon, kun lääkäri ei näköjään osannut tehdä oikeaa diagnoosia. Sattuuko joku tietämään, että onko mahdollista, että olisi pelkkiä ulkoisia kondyloomia, ilman sisäisiä oireita, niin että ne ulkoiset eivät papassa näkyisi.
Tuntuu, että ei nämä valkeat näppylät muuta voi olla, mutta miten se ei papassa näkynyt? Onko kellään hyviä vinkkejä ulkoisten kondyloomien hoitoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522