Hei
Minulla on muutaman kuukauden ajan ollu peräaukon suulla oikealla puolella rykelmä valkeita pieniä näppylöitä. Ne muodostavat valkean peitteen noin sentti x sentin alueelle. Näpyt ovat hyvin pieniä, mutta selvästi kohollaan muusta ihosta.
Kävin lääkärissä ja minulta otettiin papa, joka oli normaali. Olen syönyt hiivalääkityksen, mutta sekään ei auttanut. Myös lääkärin määräämää sibicort voidetta olen käyttänyt. Minulla on lievä psori, eli yksi 20v muuttumattomana pysynyt läiskä niskassa, joka pysyy hoidolla kurissa. Vaikeaa kuvitella että psori voisi näin levitä yllättäen pakaravakoon, koska se tosiaan on ollut muuttumattomana jo 20v.
Onkohan muilla ollut samanlaista vaivaa tai sattuuko joku muuten vain tietämään mistä voisi olla kyse. Kiitän jo etukäteen avusta.
Valkoisia näppyjä peräaukon suulla
epätietoinen87
1
2058
Vastaukset
- epätietoinen87
Näköjään kukaan ei osaa auttaa. =( Olen muuten terve nainen ja harmittaa tosi paljon, kun lääkäri ei näköjään osannut tehdä oikeaa diagnoosia. Sattuuko joku tietämään, että onko mahdollista, että olisi pelkkiä ulkoisia kondyloomia, ilman sisäisiä oireita, niin että ne ulkoiset eivät papassa näkyisi.
Tuntuu, että ei nämä valkeat näppylät muuta voi olla, mutta miten se ei papassa näkynyt? Onko kellään hyviä vinkkejä ulkoisten kondyloomien hoitoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765