Valkoisia näppyjä peräaukon suulla

epätietoinen87

Hei
Minulla on muutaman kuukauden ajan ollu peräaukon suulla oikealla puolella rykelmä valkeita pieniä näppylöitä. Ne muodostavat valkean peitteen noin sentti x sentin alueelle. Näpyt ovat hyvin pieniä, mutta selvästi kohollaan muusta ihosta.
Kävin lääkärissä ja minulta otettiin papa, joka oli normaali. Olen syönyt hiivalääkityksen, mutta sekään ei auttanut. Myös lääkärin määräämää sibicort voidetta olen käyttänyt. Minulla on lievä psori, eli yksi 20v muuttumattomana pysynyt läiskä niskassa, joka pysyy hoidolla kurissa. Vaikeaa kuvitella että psori voisi näin levitä yllättäen pakaravakoon, koska se tosiaan on ollut muuttumattomana jo 20v.
Onkohan muilla ollut samanlaista vaivaa tai sattuuko joku muuten vain tietämään mistä voisi olla kyse. Kiitän jo etukäteen avusta.

1

2247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätietoinen87

Näköjään kukaan ei osaa auttaa. =( Olen muuten terve nainen ja harmittaa tosi paljon, kun lääkäri ei näköjään osannut tehdä oikeaa diagnoosia. Sattuuko joku tietämään, että onko mahdollista, että olisi pelkkiä ulkoisia kondyloomia, ilman sisäisiä oireita, niin että ne ulkoiset eivät papassa näkyisi.
      Tuntuu, että ei nämä valkeat näppylät muuta voi olla, mutta miten se ei papassa näkynyt? Onko kellään hyviä vinkkejä ulkoisten kondyloomien hoitoon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11079
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      45
      8492
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      129
      5363
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3684
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3598
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3564
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3278
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2559
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      37
      2073
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1806
    Aihe