Olenko väärässä jos sanon, että usein pienet kivekset tuovat mukanaan pienet halut ja toisinpäin. Jos sillä perusteella näkisi jo alkusuhteessa, et ajan kuluessa täytyy olla erikoisia virikkeitä, jos vielä haluaa kunnollisen seksielämän.
Kivekset ja miehen halukkuus
8
3208
Vastaukset
- ...
juu
- Pasi
tilanne saattaa olla jopa toisinpäin että pieni munainen ja pieni palleisella jomottaa useammin kun joutuu määrällä korvaamaan laadun.
- Lääkäri
Mitä pienemmät kivekset sitä parempi siittiö laatu.
Isot kivekset on merkki siitä, että siittiöiden laatu on heikko. laatu on suhteutettu kokoon. Jos laatu on hyvää niin pienet kivekset riittävät hyvin. pieni määrä riittää saamaan raskaaksi kun laatu on hyvää.
Isoissa laatu on huonoa ja siksi kivekset on isot, että sinne mahtuisi mahdollisimaan paljon. suurella määrällä spermaa sit iso kiveksiset saa naisen raskaaksi.- rusinakassit
enpä kuule tiedä onko asia niinkään.yleensä kovat ja isot kivekset ovat miehisyyden ja viriilyden symboli ja niiden kantajaa pidetään erittäin hedelmällisenä. enkä sano tätä siksi että omistaisin isot munat, päinvastoin mulla on tosi pienet,vajaat 4cm pitkät eikä meikäläinen kyllä itteensä mieheks tälläsillä rusinoilla koe.
- Erkki
Itselläni on pieni mutta silti haluan prkl paljon.
Nainenkin sanonut, että haluan paljon enemmän, kuin sen entiset joilla on ollut isompi, että se on ihan ihmisestä kiinni. - Sanna
Ikävä kyllä, itse olen ainakin törmännyt täysin vastakkaiseen olioon: Värkkien koossa ei ollut kehumista, mutta halukkuutta löytyi sitäkin enemmän. Tosin siitä, oliko tuosta hommasta nyt sitten mitään iloa, voidaan olla montaa mieltä.
- eppu
Kun siltä saa vain neljästi vuodessa ja silloinkin kauhealla yrittämällä minuutin.
Minäkö syntinen jos katson himoiten muitten perään ? - Ukko
Itselläni on hyvin pienet kivekset ja himot kuin kiimaisella orilla. Ei siis voi olla yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579