Kivekset ja miehen halukkuus

Tahtoisi tietää

Olenko väärässä jos sanon, että usein pienet kivekset tuovat mukanaan pienet halut ja toisinpäin. Jos sillä perusteella näkisi jo alkusuhteessa, et ajan kuluessa täytyy olla erikoisia virikkeitä, jos vielä haluaa kunnollisen seksielämän.

8

3270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

juu

• Pasi

tilanne saattaa olla jopa toisinpäin että pieni munainen ja pieni palleisella jomottaa useammin kun joutuu määrällä korvaamaan laadun.

• Lääkäri

Mitä pienemmät kivekset sitä parempi siittiö laatu.
      Isot kivekset on merkki siitä, että siittiöiden laatu on heikko. laatu on suhteutettu kokoon. Jos laatu on hyvää niin pienet kivekset riittävät hyvin. pieni määrä riittää saamaan raskaaksi kun laatu on hyvää.
      Isoissa laatu on huonoa ja siksi kivekset on isot, että sinne mahtuisi mahdollisimaan paljon. suurella määrällä spermaa sit iso kiveksiset saa naisen raskaaksi.

• rusinakassit

enpä kuule tiedä onko asia niinkään.yleensä kovat ja isot kivekset ovat miehisyyden ja viriilyden symboli ja niiden kantajaa pidetään erittäin hedelmällisenä. enkä sano tätä siksi että omistaisin isot munat, päinvastoin mulla on tosi pienet,vajaat 4cm pitkät eikä meikäläinen kyllä itteensä mieheks tälläsillä rusinoilla koe.

• Erkki

Itselläni on pieni mutta silti haluan prkl paljon.
      Nainenkin sanonut, että haluan paljon enemmän, kuin sen entiset joilla on ollut isompi, että se on ihan ihmisestä kiinni.

• Sanna

Ikävä kyllä, itse olen ainakin törmännyt täysin vastakkaiseen olioon: Värkkien koossa ei ollut kehumista, mutta halukkuutta löytyi sitäkin enemmän. Tosin siitä, oliko tuosta hommasta nyt sitten mitään iloa, voidaan olla montaa mieltä.

• eppu

Kun siltä saa vain neljästi vuodessa ja silloinkin kauhealla yrittämällä minuutin.

Minäkö syntinen jos katson himoiten muitten perään ?

• Ukko

Itselläni on hyvin pienet kivekset ja himot kuin kiimaisella orilla. Ei siis voi olla yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4135
    2. 66
      3403
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3044
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2519
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      199
      2095
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2051
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      840
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      746
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      745
    Aihe