Löytyisikö joku ylläpito,

Roskasakki

joka poistaisi kaiken tämän skeidan mitä täällä on levitelty. Että jotkut ottavat noin vaan tämän leikkikentäkseen?
Eihän tämä ole enää kanariansaarten palsta.Täytyy löytyä joku keino oistaa nämä häiriköt sivuilta.

9

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijo ja Cata Laakso

Elä ny, meillä on täällä Mummusuomipoplonkerotuulipukukuppilassa kova meno kun luetaan näitä (tai siis Lasse meille lukee aina karaoken välillä). Koko ajan ei toki ehditä kun tulee kuset housuun aina sammuessa - kaveriahan ei jätetä ja sohva pitää kuivata. Välillä myös katsellaan leijonien -95 matsia ja Häkkisen ekaa voittoa nauhalta, unohtamatta Kalervon taltioimia Napakymppejä vuosilta 1986-1989 (1987 jäi väliin kun Kaltsu oli velkojia paossa).

• Vakituinen lukija

Nimimerkkisi "Roskasakki" kertoo sinusta kaiken :)

Miten "oistetaan" häiriköt?

Määrittele häirikkkö.

Sinänsä olen samaa mieltä kanssasi. Järjetöntä että nuo don Luis, B_B, Vilperi ja muut saavat täällä rellestää aamusta iltaan. Asiallista keskustelua heiltä toivoisin vaikka humaltuneina jatkuvasti taitavat olla. En ole varma. Itse he sellaista kuitenkin mainostavat. Surullista.

• vastaus:

Ei ole sinullakaan lukemisen ymmärtäminen kovin korkealla tasolla, ei sinunlaiseltasi voi sellaista vaatiakkaan.

Aloittajan ei tarvitse määritellä häirikköä. Tee se itse.

• Tietävä mies
        vastaus: kirjoitti:

Ei ole sinullakaan lukemisen ymmärtäminen kovin korkealla tasolla, ei sinunlaiseltasi voi sellaista vaatiakkaan.

Aloittajan ei tarvitse määritellä häirikköä. Tee se itse.

Jos hän haluaa että häiriköt poistuvat niin kai hänen pitäisi pystyä kertomaan ketä he sitten ovat. Eikö? Kyllä minut aikoinaan jo kansakoulussa opetettiin perustelemaan, yksilöimään ja määrittelemään asioita. Sinä pentu et tuskin ole edes kouluun asti vilä päässyt.

Kyllä me kaikki tiedämme ketä nuo häiriköt ovat. don Luis kahdella nimimerkillä. Vilperi, Barra, blues_brother, bluesbrother1 (sama ihminen jälleen) ja kumppanit

• Tietävä mies kirjoitti:

Jos hän haluaa että häiriköt poistuvat niin kai hänen pitäisi pystyä kertomaan ketä he sitten ovat. Eikö? Kyllä minut aikoinaan jo kansakoulussa opetettiin perustelemaan, yksilöimään ja määrittelemään asioita. Sinä pentu et tuskin ole edes kouluun asti vilä päässyt.

Kyllä me kaikki tiedämme ketä nuo häiriköt ovat. don Luis kahdella nimimerkillä. Vilperi, Barra, blues_brother, bluesbrother1 (sama ihminen jälleen) ja kumppanit

On olemassa oikea donluis ,joka EI HÄIRIKÖI! Ja vain kirjautuneena,ei muuten.

• hoidetaan juttua

Maanantaina asia järjestyy.

• Kdmdlsk

Hyvä olisi jos joku ehtisi täällä siivota!

• Odottakaa vaan.

Nih. Mur. Mä hoidan! Olen yhteydessä päättäviin elimiin. Mä. Valta. Voima. Nyt tapahtuu. Meidän palsta. Mummolan aikataulut. Kaikki pielessä. Häiriöitä. Palsta. Kanaria. Minä. Tulevaisuus. Tuho. Onni.

• kyllästynyt teihin

Lässyn lässyn taas. Johan se asia piti järjestyä tämän viikon tiistaina kun ylläpito palaa lomilta. Ei teistä vellihousuista ole mitään tekemään. Lopettakaa juopot se kirjoittelu ja ihmisten häiriköinti don luis, vilperi ja kumppanit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      63
      6956
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      232
      5773
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      71
      4536
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      106
      3782
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      73
      2941
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      66
      2907
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      118
      2613
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      24
      2069
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1927
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      255
      1831
    Aihe