joka poistaisi kaiken tämän skeidan mitä täällä on levitelty. Että jotkut ottavat noin vaan tämän leikkikentäkseen?
Eihän tämä ole enää kanariansaarten palsta.Täytyy löytyä joku keino oistaa nämä häiriköt sivuilta.
Löytyisikö joku ylläpito,
9
168
Vastaukset
- Keijo ja Cata Laakso
Elä ny, meillä on täällä Mummusuomipoplonkerotuulipukukuppilassa kova meno kun luetaan näitä (tai siis Lasse meille lukee aina karaoken välillä). Koko ajan ei toki ehditä kun tulee kuset housuun aina sammuessa - kaveriahan ei jätetä ja sohva pitää kuivata. Välillä myös katsellaan leijonien -95 matsia ja Häkkisen ekaa voittoa nauhalta, unohtamatta Kalervon taltioimia Napakymppejä vuosilta 1986-1989 (1987 jäi väliin kun Kaltsu oli velkojia paossa).
- Vakituinen lukija
Nimimerkkisi "Roskasakki" kertoo sinusta kaiken :)
Miten "oistetaan" häiriköt?
Määrittele häirikkkö.
Sinänsä olen samaa mieltä kanssasi. Järjetöntä että nuo don Luis, B_B, Vilperi ja muut saavat täällä rellestää aamusta iltaan. Asiallista keskustelua heiltä toivoisin vaikka humaltuneina jatkuvasti taitavat olla. En ole varma. Itse he sellaista kuitenkin mainostavat. Surullista.- vastaus:
Ei ole sinullakaan lukemisen ymmärtäminen kovin korkealla tasolla, ei sinunlaiseltasi voi sellaista vaatiakkaan.
Aloittajan ei tarvitse määritellä häirikköä. Tee se itse. - Tietävä mies
vastaus: kirjoitti:
Ei ole sinullakaan lukemisen ymmärtäminen kovin korkealla tasolla, ei sinunlaiseltasi voi sellaista vaatiakkaan.
Aloittajan ei tarvitse määritellä häirikköä. Tee se itse.Jos hän haluaa että häiriköt poistuvat niin kai hänen pitäisi pystyä kertomaan ketä he sitten ovat. Eikö? Kyllä minut aikoinaan jo kansakoulussa opetettiin perustelemaan, yksilöimään ja määrittelemään asioita. Sinä pentu et tuskin ole edes kouluun asti vilä päässyt.
Kyllä me kaikki tiedämme ketä nuo häiriköt ovat. don Luis kahdella nimimerkillä. Vilperi, Barra, blues_brother, bluesbrother1 (sama ihminen jälleen) ja kumppanit Tietävä mies kirjoitti:
Jos hän haluaa että häiriköt poistuvat niin kai hänen pitäisi pystyä kertomaan ketä he sitten ovat. Eikö? Kyllä minut aikoinaan jo kansakoulussa opetettiin perustelemaan, yksilöimään ja määrittelemään asioita. Sinä pentu et tuskin ole edes kouluun asti vilä päässyt.
Kyllä me kaikki tiedämme ketä nuo häiriköt ovat. don Luis kahdella nimimerkillä. Vilperi, Barra, blues_brother, bluesbrother1 (sama ihminen jälleen) ja kumppanitOn olemassa oikea donluis ,joka EI HÄIRIKÖI! Ja vain kirjautuneena,ei muuten.
- hoidetaan juttua
Maanantaina asia järjestyy.
- Kdmdlsk
Hyvä olisi jos joku ehtisi täällä siivota!
- Odottakaa vaan.
Nih. Mur. Mä hoidan! Olen yhteydessä päättäviin elimiin. Mä. Valta. Voima. Nyt tapahtuu. Meidän palsta. Mummolan aikataulut. Kaikki pielessä. Häiriöitä. Palsta. Kanaria. Minä. Tulevaisuus. Tuho. Onni.
- kyllästynyt teihin
Lässyn lässyn taas. Johan se asia piti järjestyä tämän viikon tiistaina kun ylläpito palaa lomilta. Ei teistä vellihousuista ole mitään tekemään. Lopettakaa juopot se kirjoittelu ja ihmisten häiriköinti don luis, vilperi ja kumppanit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1223899Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3122026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481801- 1051717
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391651Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21650Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321494Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441256MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar521210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4131166