eka kerta poikaystävän kanssa

18.v tyttönen.

Olin 17.v kun menetin neitsyyteni poikaystävälleni. Olimme suunnitelleet jo seitsämänsiä treffejä. Olimme päättäneet tällä kertaa mennä erääseen mukavaan kahvilaan, jossa olimme muutama kuukausi sitten tavanneet. Treffimme sujuivat hyvin sinä iltana, hyvä tunnelma, muutama pusu ja vähän enemmänkin. Olimme lähteneet treffiemme jälkeen meille, sillä vanhempani olivat pitkällä työmatkalla, ja olin yksin kotona, sillä pikkusiskokin oli tädillä hoidossa. Katsoimme muutaman elokuvan poikaystäväni Markuksen kanssa, ja kävimme myös saunassa. Saunassa olin mennyt makuulleen ylimälle lauteelle ja poikaystäväni istui jalkojeni vieressä. Juttelimme Markuksen kanssa kuinka rakastimme toisiamme ja kuinka mukavaa meillä oli toistemme kanssa. Pian aihe eksyikinseksiin ja milloin sitä tekisimme. Olin tuolloin vielä neitsyt, mutta Markus oli ollut muutaman exänsä kanssa. Minua se ei haitannut. Kun juttelimme siitä, olimmeko molemmat valmiita jo menemään sänkyyn, huomasin kuinka Markus tuijotti välillä rintojani ja välillä hieman hiostunutta pilluani. Näin kuinka Markuksen penis alkoi kovettumaan ja pian hänellä seisoi. Markus katsoi minua nolostuneena, mutta nousin istumaan ja suutelin Markusta kiihkeästi huulille pitkään ja annoin jopa kielarin tuolle. Yhtäkkiä alkoi tunnelma vähän muuttumaan kiihkeämmäksi ja kiihkeämmäksi ja pian markuksella penis seisoi kivikovana erektiossa. " Odota sänkyyn asti. " sanoin tuolle. Kävelin suihkuun jossa pesin itseni hiestä ja kävelin vaihtamaan rintaliivit ja alushousuni pälle. Mietin hetken mitä vielä alusvaatteiden lisäksi mutta päätin sitten että olen vain alusvaatteilla. Pian Markus tuli suihkusta ja katsoi minua himoitsevasti. Näin hänen boksereidensa alla yhä erektiossa olevan peniksen. Suutelin Markusta kiihkeästi ja hän kaatoi minut sänkyyn. Pian siinä bokserit ja alusvaatteet lensi kun ihan kuumana molemmat. Hieroin ensin Markuksen kovettunutta penistä ja aloin hieroa sitä häpyhuuliani vasten. Markus piti siitä, näin sen hänen ilmeistään ja syvistä huokauksistaan. Pian kesken hänen kalun hierontaa, hän työnsi peniksensä sisääni tyveä asti. Olin taivaassa, sillä kukaan ei ollut koskaan työntynyt sisääni. Vauhti oli alussa hidas kunnes muutaman kymmenen minuutin kuluttua Markus työntyi sisääni nopeilla, todella nopeilla ja lyhyillä työnnöillä. Tunsin kuinka ensimmäinen orgasmini lähestyi työntöjen myötä. Voihkin vain kovempa ja kovempaa kunnes poikaystäväni laukesi sisääni. Ihanan lämmin sperma pursusi sisääni poikaystäväni liikehtiessä samalla hitaasti. Sperman tulolle ei meinannut olla loppua. Poikaystäväni oli sisälläni tyveä asten ja tunsin kuinka sperma valui kuumottuneita pohkeitani pitkin. Pidimme pienen tauon, ja menin sitten nelinkontin sängylle. Markus ensin hieman liikutteli hänen kaluaan kunnes työntyi sisääni suurella voimalla. Tuntui kuin peräsuoleni olisi haljennut, mutta pian kipu loppui ja aloin liikkua tahdissa markuksen työntöjen kanssa. Tunsin kuinka Markuksen pallit hakkasivat kovaa tahtia pyllynposkiini. Suljin hetkeksi silmäni ja siinä pienessä hetkessä Markus aloitti jälleen hard panonsa ja voihkin ja voihkin, kunnes minä ja Markus laukesimme samaan aikaan. Lämmin sperma valui reisiäni ja vagiinaani pitkin. Tunsin olevani täynnä markuksen lämmintä spermaa kaulaani myöten. Jouduimme käymään vielä suihkussa kun olimme niin hikisiä ja Markuksen sperman peitossa. Yöllä otin vielä markukselta suihin ja markus nuoli vaginaani. En vaihtaisi tuota iltaa mihinkään.
No, kertokaa te nyt omat stoorinne. Antaa tulla! ;)

5

4631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäykkis

      Hyvin kirjotettu :D:D:D:D:D:D

    • 8.v tyttönen

      Hieroin ensin Markuksen häpyhuulia. Pian Markus tuli alushousuni päälle. Pidimme peräsuoleni erektiossa tyveä vasten. Suljin hetkeksi silmäni kaulaani myöten. Yöllä otin vielä markukselta vaginaa suihin nolostuneena.

    • olipa naiivi pätkä

      "Tunsin kuinka ensimmäinen orgasmini lähestyi työntöjen myötä" Just niin! :D Haha joopa joo... En tiedä oletko kirjoittaja poika vai tyttö joka ei tiedä mistään mitään, mutta tuo nyt ei ole kovin realistinen kuvitelma..

      Luuletko, että tytöt saavat ensimmäisiä orgasmejaan seksissä? No ehei. Jos ei ole itse runkkaamalla saanut niin ei sitä missään ekassa yhdynnässä saa :D Naiset muutenkin hädin tuskin ikinä saavat yhdynnässä orkkua, kyllä se vaatii sen klitoriksen tai g -pisteen stimulointia sormilla tai suuseksiä. Tuommonen soutaminen nyt mitään saa aikaan

      Typerää tuollainen ajattelu että eka orkku tulee kun pääsee panemaan, kaikken kyllä kannattaa itseensä tutustua ennen kuin hyppäävät sänkyyn muiden kanssa, ei sitä voi onnistua orgasmissa jos ei tunne omaa kehoaan.

      Toisin kuin pojat, tytöt voivat saada orgasmeja jo hyvin nuorina. Itse muistan ensimmäiset seitsemänvuotiaana saaneeni. Siihen ei mitään yhdyntöjä tosiaan tarvita. Se ei tarkota että jos se tyttö voihkii se ois mitään orgasmia sun kanssas saanut, meillä nyt vaan on tapana voihkia vaikkei pano olis kummoinenkaan.

      Muutenkin tuo kertomus oli vähän naiivi... "Olimme sperman peitossa".. Kyllä kyllä kuinkahan paljon sitä oikein riitti? :D ei se nyt joka ilmansuuntaan lennä.. Huomaa ettet välttämättä ole kauheasti seksiä päässyt harrastamaan

      • Jahehheh

        Ihan samaa mieltä, tosi lapsellinen juttu ja faktat eivät pidä paikkaansa. Haavekuvia vain. Siirrympä johonkin muuhun osaan, täällä hukkaa aikaansa.


    • Hastag

      Kateellinen runkkari taidat vaa olla :)^^

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe