Lapsi ei vie seksihaluja

tässänainen

Turhaa höpinää. On ennenkin lapset hoidettu. Minä itse menin kahden viikon ikäisen lapsen kanssa töihin ja lapsen ollessa 6 kk vein tarhaan ja tosi on. Ei siinä auttanut muu kun hoitaa kotityöt ym. Mies tuli samalla hoidettua eikä seksihalut kadonneet minnekkään.

Tämän päivän naiset ovat vain petanneet asiansa siten, että mies hankitaan ja avioon. Sitten lapsi syntyy ja valitellaan on niin ja niin raskasta hoitaa vauvaa. Saadaan siten heivattua mies muualle ja naiset toivovat, että mies löytäisi äkkiä jonkun sivusuhteen ja voisivat esittää osaansa uskottavasti. Tarkoitus siinä on ero jossain vaiheessa ja puolet omaisuudesta ja elatusmaksut päälle. Kukaan muu ei ole tyytyväinen, kuin nainen itse. Osaa esittää sitten niin surkeaa ja valittelee ympäriinsä miten huonosti mies häntä kohteli ja kaikki uskoo. Vedätys menee täysillä läpi. Ja surkuttelijoita riittää naiselle. Tämä on nähty niin monia kertoja. Nainen ei edes koko aikan pitänyt saatikka rakastanut miestään, tarkoitus hänellä on vain saada lapsi elarit omaisuus. Se on siinä.

Itse olen saman miehen kanssa edelleen, jos ero tulee niin ei voi mitään. Onpahan lapset jo isoja ja omillaan. Minä en ole nalkuttanut ja määräillyt mitenkään miestäni. Saanut olla miten halunnut, mutta aina on tullut mukaani melkein vessaan asti. Vieraat ovat joskus nauraneet, että teidän pitää hankkia vessaan kaksi wc-pyttyä, että pääsette samaan aikaan sinnekkin. Olemme kulkeneet aina yhdessä melkein joka paikkaan lapsia unohtamatta. Mieskään ei ole määräillyt minua, molemmilla oma vapaa tahto olla yhdessä ja hyvin on mennyt tähän asti.

2

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Tuossa teoriassasi ontuu vain se, ettei niillä miehillä mitään omaisuutta ole. Yleensä pariskunnilla on vain yhteinen velka.

Se pitää kyllä paikkansa, ettei lapsi seksihaluja vie, paitsi korkeintaan mieheltä. Naisella halut vain kasvaa, jos niitä on oikeista syistä alunperinkin ollut. :D

• aaaa1221

"Tämän päivän naiset ovat vain petanneet asiansa siten, että mies hankitaan ja avioon. Sitten lapsi syntyy ja valitellaan on niin ja niin raskasta hoitaa vauvaa. Saadaan siten heivattua mies muualle ja naiset toivovat, että mies löytäisi äkkiä jonkun sivusuhteen ja voisivat esittää osaansa uskottavasti.Tarkoitus siinä on ero jossain vaiheessa ja puolet omaisuudesta ja elatusmaksut päälle."

Kaikki tämän päivän naiset hankkivat muksun suurten erossa tulevien rahojen toivossa. Kiitos tästä viisaudesta, olet nero.

Miten tämä selittää perhekoon jatkuvan laskusuunnan ja sen, että naiset valitsevat nykyään yhä useammin lapsettomuuden?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11436
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8112
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5924
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      164
      4890
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      16
      4697
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      36
      4345
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      86
      4223
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      85
      3512
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80