Kokemuksia kellään?
Samsung Galaxy Ace 3
6
637
Vastaukset
- Käpy
Ei ole vielä paljoakaan, kun vasta ostin 7.1. On melkein parasta, että saat jonkun viereesi opastamaan. Olen eläissäni käyttänyt monenlaisia atk-ohjelmia, eikä tämä tunnu olevan helpoimmasta päästä. Kyllä tämä puhelin tuntuu kuitenkin alkuvaikauksista huolimatta toimivan aivan loogisesti.
Mutta jospa joku vähän fiksumpi vastaa Kuusenoksalle, voisi vastata myös minulle samalla, mitenkä tekstiviestinä saadun soittoäänen saa puhelimen soittoääneksi? Se pitänee ensin tallentaa kännykän muistiin viestistä.
- käpy
Hyvä vapunen.
Voitko vielä kertoa, että minne mennään ja mitä painetaan alusta alkaen. Tämä olisi tosi kiva juttu.
Kiitos etukäteen
Käpy
S3 mallissa painamalla viestin äänitettä pitkään ja valitsemalla "Tallenna liite"
- Kuusenoksa
Onko tämä Samsung Galaxy Ace 3 jotain vanhempaa mallia vai uudempaa? Tuleeko tähän noita ohjelmisto päivityksiä myöhemmin?
Samsung Galaxy Ace 3 tai Samsung Galaxy Core plus on tällä hetkellä ne joista harkitsen toisen ostoa. Mutta kun vain osais päättää.
Saako noihin kumpaankin ostettua jotain suojakoteloita? Samsung harkitsee 4.4 päivityksen laittamista tuolle mallille: http://taskumuro.com/samsung-harkitsee-kitkat-paivitysta-myos-edullisempiin-alypuhelimiinsa
Ace 3 mallin etuina olisi 4G, sisäisen muistin määrä, keskusmuistin määrä mutta häviää Core plus mallille näytön koolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628