Huonoin saamasi lahja

kamala lahja

Mielestäni en ole mikään nipo. Ajatus on lahjassa hintaa tärkeämpi, ja mieluummin ei lahjaa ollenkaan, kuin väkisin keksitty. Ihmeekseni mullekin tuli kuitenkin lopulta raja täyteen. Töissä olen kuunnellut miten huonoja lahjoja miehet on ostaneet naisilleen, mutta tätä en kehtaa edes töissä sanoa. Sain siis joululahjaksi kuulosuojaimet. Olen siis kuitenkin ihan NAISELLINEN NAINEN. Mulle tuo oli siis oikeasti loukkaus, halventava suorastaan. Mulla ei ole mitään tarvetta kuulosuojaimille (ei käytännöllinenkään edes). Tuli kyllä lahjan antajallekin selväksi, että onnistui hankkimaan mulle huonoimman lahjan ikinä. Ja siis ihan oma mies nämä radiolliset kuulosuojaimet mulle ojensi (oikein siis luksusmallia olivat). Eipä mulla oikein huumori riittänyt tässä asiassa. Olis ostanut vaikka sukat, tai nenäliinoja, mutta siis kuulosuojaimet!

7

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meila

suklaarasia. Mielikuvitukseton lahja.

• marjozy

tai kodinkone!

• roozazi

tai sukat! Kenellä ei ole sukkia muka?

• ääliöt ärsytää

No on aika kummallinen lahja. Minä en ole taas viime jouluna saanut lahjaa ollenkaan. Herrasmies oli tosiaan vaikka itse sai lahjan.

• hjjhjhj

Jos se tarkotti, että kun vauva huutaa, voit laittaa kuulosuojaimet päähän ja kuunnella musiikkia vauvaa lohdutellessasi rääkynän sijasta.

• eikä tässä kaikki

Taikinakulho..liian isot pikkuhousut liian isot rintsikat..mitä vielä

• onnellinenvähästäkin

Huonostippa teiän kumppanit teiät tuntee kun ei tiedä millane lahja olis toivottu. Eikö teil puhutakkaa yhtää vai ootteko kaikin kauheita pirttihirmuja joilt miehenne ei uskalla kysyä mitä haluisitte lahjoiks? Menkää itteenne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2373
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      838
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      831
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe