Mielestäni en ole mikään nipo. Ajatus on lahjassa hintaa tärkeämpi, ja mieluummin ei lahjaa ollenkaan, kuin väkisin keksitty. Ihmeekseni mullekin tuli kuitenkin lopulta raja täyteen. Töissä olen kuunnellut miten huonoja lahjoja miehet on ostaneet naisilleen, mutta tätä en kehtaa edes töissä sanoa. Sain siis joululahjaksi kuulosuojaimet. Olen siis kuitenkin ihan NAISELLINEN NAINEN. Mulle tuo oli siis oikeasti loukkaus, halventava suorastaan. Mulla ei ole mitään tarvetta kuulosuojaimille (ei käytännöllinenkään edes). Tuli kyllä lahjan antajallekin selväksi, että onnistui hankkimaan mulle huonoimman lahjan ikinä. Ja siis ihan oma mies nämä radiolliset kuulosuojaimet mulle ojensi (oikein siis luksusmallia olivat). Eipä mulla oikein huumori riittänyt tässä asiassa. Olis ostanut vaikka sukat, tai nenäliinoja, mutta siis kuulosuojaimet!
Huonoin saamasi lahja
7
237
Vastaukset
- meila
suklaarasia. Mielikuvitukseton lahja.
- marjozy
tai kodinkone!
- roozazi
tai sukat! Kenellä ei ole sukkia muka?
- ääliöt ärsytää
No on aika kummallinen lahja. Minä en ole taas viime jouluna saanut lahjaa ollenkaan. Herrasmies oli tosiaan vaikka itse sai lahjan.
- hjjhjhj
Jos se tarkotti, että kun vauva huutaa, voit laittaa kuulosuojaimet päähän ja kuunnella musiikkia vauvaa lohdutellessasi rääkynän sijasta.
- eikä tässä kaikki
Taikinakulho..liian isot pikkuhousut liian isot rintsikat..mitä vielä
- onnellinenvähästäkin
Huonostippa teiän kumppanit teiät tuntee kun ei tiedä millane lahja olis toivottu. Eikö teil puhutakkaa yhtää vai ootteko kaikin kauheita pirttihirmuja joilt miehenne ei uskalla kysyä mitä haluisitte lahjoiks? Menkää itteenne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684