Liivijengiä ?

% %..

Mikkelissä kuulemma on. Mites P:mäellä ?

52

3228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      toistakymmentä.

    • ierikka

      Heijastinliivijengiläisiä näkyy joka paikassa...

      • HE.....

        Paksuja nahkaliivejä killukkeineen.


      • alibi
        HE..... kirjoitti:

        Paksuja nahkaliivejä killukkeineen.

        Eipä taida Mikkelissä mitään liivijengejä olla. Voisitko tarkentaa sit mitä porukkaa siellä on %% ??


      • % ½x2
        alibi kirjoitti:

        Eipä taida Mikkelissä mitään liivijengejä olla. Voisitko tarkentaa sit mitä porukkaa siellä on %% ??

        Mullakin on liivit, siis kuulunko liivijengiin. Myös Mikkelissä moni omistaa liivit, joten on siellä liivijengi.D


    • Asioivat Lorenassa

      Pitävät liivnsä piilossa niin ei tiedä mitä niissä lukee

      • jackass

        Rintaliivijengiläisiä...


      • missä pyörät
        jackass kirjoitti:

        Rintaliivijengiläisiä...

        Eikun moottoripyörä liivijengejä..


      • Anonyymi

        Katoin vaimon liivejä. Yksissä luki Triumph ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katoin vaimon liivejä. Yksissä luki Triumph ??

        Ennen vanhaan omistin Triumphin,eli mopedin.


    • paikkaa ei ilmoiteta

      Pyörät voidaan käydä varastamassa. Uusia kokelaita ns. harrikkakerhjoja koulutetaan.

      • autoja ulkona

        Eihän veneitäkään tai autoja yhtenään pöllitä, mitäs ihmeellistä niissä pyörissä on..


      • alibi
        autoja ulkona kirjoitti:

        Eihän veneitäkään tai autoja yhtenään pöllitä, mitäs ihmeellistä niissä pyörissä on..

        Ei ole Mikkelissä, eikä myöskään Pieksämäellä mitään liivijengejä. Tämän turhanpäiväsen keskustelun voi lopettaa tähän.


    • Pieksähill

      Mites tuo Spankhill? Vieläkö toimii? Ai niin mutta onko niillä sen kummempia liivejä?
      Luotiliivejä ?

      • Mobolistit

        Spankhill = "mopokerho". Täällä mitään liivijengejä ole... Olen alibin kanssa samaa mieltä. Ihan turhanpiväinen keskustelunaihe.


      • ajatuksia
        Mobolistit kirjoitti:

        Spankhill = "mopokerho". Täällä mitään liivijengejä ole... Olen alibin kanssa samaa mieltä. Ihan turhanpiväinen keskustelunaihe.

        Kuulutteko "mopokerhoon" kun haluatte lopettaa keskustelun. Kerhojen jäsenien nimet julki ihan niin kuin muurarienkin nimet ovat julkisia. Mihin se jengin toiminta perustuu, ??


      • Harmiton kerho
        ajatuksia kirjoitti:

        Kuulutteko "mopokerhoon" kun haluatte lopettaa keskustelun. Kerhojen jäsenien nimet julki ihan niin kuin muurarienkin nimet ovat julkisia. Mihin se jengin toiminta perustuu, ??

        Eikös se ole ihan tavallinen moottoripyöräkerho eikä mikään "LIIVIJENGI". Pitäisikö kaikkien kerhojen jäsenten nimet julkistaa, kuten ompeluseurat ja pikkulasten pyhäkoulut ym. Varmaan saat tarvittaessa kerhon jäsenten nimetkin. Itse en kuulu, mutta tunnen pari siihen kuuluvaa ja ihan kilttejä poikia ovat. Naurettava tuo sinun asenne nimim. ajatuksia.


      • 3+19
        ajatuksia kirjoitti:

        Kuulutteko "mopokerhoon" kun haluatte lopettaa keskustelun. Kerhojen jäsenien nimet julki ihan niin kuin muurarienkin nimet ovat julkisia. Mihin se jengin toiminta perustuu, ??

        :D :D :D :D Mopokerho tosiaan :D Perhanan prätkähiiret konsanaan :P


      • kansatietämitäneon
        Harmiton kerho kirjoitti:

        Eikös se ole ihan tavallinen moottoripyöräkerho eikä mikään "LIIVIJENGI". Pitäisikö kaikkien kerhojen jäsenten nimet julkistaa, kuten ompeluseurat ja pikkulasten pyhäkoulut ym. Varmaan saat tarvittaessa kerhon jäsenten nimetkin. Itse en kuulu, mutta tunnen pari siihen kuuluvaa ja ihan kilttejä poikia ovat. Naurettava tuo sinun asenne nimim. ajatuksia.

        Naurappa oikein kunnolla, niin tulee parempi mieli. ompeluseurat ja pyhäkoulut ei ole liivijengiä


      • Anonyymi

        Pellejä olivat👍😀


      • Anonyymi
        3+19 kirjoitti:

        :D :D :D :D Mopokerho tosiaan :D Perhanan prätkähiiret konsanaan :P

        Meillä päin on niitä jotain mopokerholaisia, tai pikemminkin pappoja jotka on joskus 80-luvulla ehkä olleet pelottavia poikia :D


    • Keltainen liivi pääl

      Itse pidän moottoripyörällä ajaessani keltaista liiviä. Alappa aloittaja seuraaman ja laita ylös missä keltaisia liikkuu. Taidat kyllä olla niitä ketjunpolttajia jotka ei pidä moottoripyöräilijöistä yleensä.

    • virheestä oppii

      Pieksämäellä on pari Helvetin Enkeleiden kannattajaa jotka eivät siis itse kuulu jengiin, mutta kannattavat sen toimintaa. Yksi näistä sankareista tuli aikoinaan opiskelemaan samaan kouluun kanssani ja yritti saada minua mukaan hommaan, mutta ei minua kiinnosta typeryydet. Jengiläisiä en ole nähnyt Pieksämäellä vähään aikaan. Viimeksi näin yhden Banditosin jätkän Tahinniemessä joskus vuonna 2008 rannalla pyörittämässä pientä bisnestä ja Helvetin Enkeleiden jätkän 2010 ''ystävyyden puistossa''.

      2012 törmäsin ABC:n edessä johonkiin jengiläisiin. Ei ollut liiveissä/takeissa nimeä joten en tiedä olivatko jotain ohikulkumatkalla olevaa porukkaa vai peräti paikallisia räyhähenkiä joita en vaan ole tuon jälkeen nähnyt. Alkoivat siinä huutelemaan jotakin minulle ja samoin koirastani niin potkaisin yhden moottoripyörän nurin niin alkoi yksi niistä soittaa poskeaan. Lähdin sitten vaan rennosti jatkamaan koiran kanssa lenkkiä samalla kun huutelivat. Muistan noista tyypeistä ulkonäöltä vaan sen joka rupesi valittamaan pyörän potkaisusta.

      Musta nahkatakki, tummat farkut, hemmetin pitkä ja sotkuinen ruskea puskaparta ja hiuksetkin oli sen näköset, että pesty joskus 3 vuotta sitten. Kropastakin pysty suht paljon päättelemään äijän ruokavalion: alkoa, lihaa ja roskaruokaa. Veikkaisin häiskän iäksi 30-35v. Hankala arvioida siltä puskaparralta. Hyvä kun silmiä näky sen karvakasan takaa.

    • Turpa kii

      Ulkoiluta sinä vaan sitä hurttaasi mutta älä soita poskea tuntemattomille saatika sitten potki toisten omaisuutta. Ei kandee kaivaa verta nenästä. Miksi olet muuten niin kiinnostunut nahkatakkisista miehistä? ettet vaan olis piilohomo?

      • virheestä oppii

        Minä en ollut sanonut näille miehille mitään. Olin sitonut koiran tavalliseen tapaan pyöräparkin metalliputkeen odottamaan samalla kun hain juotavaa pikaisesti kaupasta. Siellä ne prätkiensä selässä huuteli koiralle kaikenlaista ja sitten kun minä tulin ja irrotin koiran pyöräparkista niin alkoivat solvaa minua. Silloin meni hermot ja potkaisin sitä pyörää. Ei kannata ärsyttää miestä joka ei ole saanut viikkoon nukuttua.

        Mistä lähtien jonkun ihmisen muistaminen on tehnyt tästä homon saati jos on vielä nahkatakki? Aika monella Pieksämäkeläisellä näkee nahkatakkeja niin kesällä kuin talvellakin ja käytän itsekkin mustaa paksua nahkatakkia talvisin. Ei ole niin kuuma, kuin paksu toppatakki, mutta ei myöskään niin ohut kun syystakki. Sopivan lämmin vaikka painaakin syystakkia enemmän.

        Niin ja ei minua pelota jos joku ihrakasa haluaa leikkiä jengiläistä. Sellainen on lähinnä säälittävää ja sitäpaitsi ainut ase jolla kyseinen henkilö olisi voinut minua vahingoittaa on pyssy. Veitsi tai nyrkki ei ole kovin suuri uhka jonkun juntin kädessä jos hallitsee kamppailulajeja. Aseistariisunta kuuluu lähes jokaisen koulukunnan oppeihin ja varsinkin Hontai Yōshin-ryū jūjutsun oppeihin ja sitä olen treenannut 10 vuotta.


      • kriminaaltanko
        virheestä oppii kirjoitti:

        Minä en ollut sanonut näille miehille mitään. Olin sitonut koiran tavalliseen tapaan pyöräparkin metalliputkeen odottamaan samalla kun hain juotavaa pikaisesti kaupasta. Siellä ne prätkiensä selässä huuteli koiralle kaikenlaista ja sitten kun minä tulin ja irrotin koiran pyöräparkista niin alkoivat solvaa minua. Silloin meni hermot ja potkaisin sitä pyörää. Ei kannata ärsyttää miestä joka ei ole saanut viikkoon nukuttua.

        Mistä lähtien jonkun ihmisen muistaminen on tehnyt tästä homon saati jos on vielä nahkatakki? Aika monella Pieksämäkeläisellä näkee nahkatakkeja niin kesällä kuin talvellakin ja käytän itsekkin mustaa paksua nahkatakkia talvisin. Ei ole niin kuuma, kuin paksu toppatakki, mutta ei myöskään niin ohut kun syystakki. Sopivan lämmin vaikka painaakin syystakkia enemmän.

        Niin ja ei minua pelota jos joku ihrakasa haluaa leikkiä jengiläistä. Sellainen on lähinnä säälittävää ja sitäpaitsi ainut ase jolla kyseinen henkilö olisi voinut minua vahingoittaa on pyssy. Veitsi tai nyrkki ei ole kovin suuri uhka jonkun juntin kädessä jos hallitsee kamppailulajeja. Aseistariisunta kuuluu lähes jokaisen koulukunnan oppeihin ja varsinkin Hontai Yōshin-ryū jūjutsun oppeihin ja sitä olen treenannut 10 vuotta.

        Mitä varten kaikki moottoripyöräkerhot , siis tiedätte mitä tarkoitan, niin niihin kuuluvat ovat nuorehkoja eläkeläisiä tai muuten hämärähommissa olevia. Kertokaa mikä veri vetää liivijengeihin.


      • virheestä oppii
        kriminaaltanko kirjoitti:

        Mitä varten kaikki moottoripyöräkerhot , siis tiedätte mitä tarkoitan, niin niihin kuuluvat ovat nuorehkoja eläkeläisiä tai muuten hämärähommissa olevia. Kertokaa mikä veri vetää liivijengeihin.

        Tainneet ne miehet katsoa poikasina liikaa prätkähiiriä ja samaistuneet Rasvanahkaan ja muihin hölmöihin.


    • Anonyymi

      Suomessa on tasan kolme ns oikeaa moottoripyöräkerhoa alajaostot. Yksikään ei toimi ainakaan pieksämäellä. Mitä se "oikea" tarkoitaa on jokaisen päässä. Eikös joillain kerholla käy poliisitkin kahvilla..,se ei ole ns oikea prätkäkerho.

      • Anonyymi

        Spankhill saa joka vuosi nuori Suomi raha avustusta kaupungilta.


    • Anonyymi

      Rattijuopumus Pieksämäellä
      29.10.2019
      Itä-Suomi
      Poliisipartio pysäytti maanantaina aamupäivällä tarkastusta varten Pieksämäellä Häyrisentiellä ajaneen henkilöauton. Autoa kuljetti 1950-luvulla syntynyt paikkakuntalainen nainen, jolle tehty tarkkuusalkometrikoe antoi tulokseksi 0,48 mg/l alkoholia uloshengitysilmassa. Nainen määrättiin väliaikaiseen ajokieltoon ja poliisipartio antoi hänelle tiedoksi sakkovaatimuksen rattijuopumuksesta.OlisI

      • Anonyymi

        Viikonloppuna hortoili kaupungilla joku spankhillin liiviurpo huonossa hapessa, puhaltamalla olisi varmaan mennyt kumoon. Oli sika matslaotsaosen näköinen tötterökuontaloineen, vähäinen järkikulta oli jättänyt pääkopan jo vuosia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikonloppuna hortoili kaupungilla joku spankhillin liiviurpo huonossa hapessa, puhaltamalla olisi varmaan mennyt kumoon. Oli sika matslaotsaosen näköinen tötterökuontaloineen, vähäinen järkikulta oli jättänyt pääkopan jo vuosia sitten.

        Tunnen tyypin.. Heikolla hapella on.. Ikävää.. Vaikka nuori kaveri..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen tyypin.. Heikolla hapella on.. Ikävää.. Vaikka nuori kaveri..

        Oliko se poninhäntä poika gren


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se poninhäntä poika gren

        Ettei ois veeärrän miehiä. 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei ois veeärrän miehiä. 😂😂

        VR miehiä ei ole enää kuin veturimiehiä Tahinniemessä ja varsinkin niitä joilla on varaa ostaa nahkatakki ja ottaa kampaajalla tötterö kampauksia. Ne muuten käyttää kalliita naisten hajuvesiä.


    • Anonyymi

      Uskoisin että muijjani kuuluu sellaseen. Ainaki käyttää... ite en niin välitä.

      • Anonyymi

        Liivijengiin liittyy sellaiset henkilöt jotka haluaa pönkittää omaa heikkoa itsetuntoaan. Ovat yksinään heikkoja ja arkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liivijengiin liittyy sellaiset henkilöt jotka haluaa pönkittää omaa heikkoa itsetuntoaan. Ovat yksinään heikkoja ja arkoja.

        Se on taivaan tosiasia.. Yksin luikitaan pensaisiin.. Porukassa tyhmyys tiivistyy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on taivaan tosiasia.. Yksin luikitaan pensaisiin.. Porukassa tyhmyys tiivistyy..

        Samaa mieltä! Heikkoja yksilöinä. Eivät missään nimessä ole vahvoja oman polkunsa kulkijoita.
        Tällaisia vahvoja oman polkunsa kulkijoita kyllä moottoripyöräharrastajistakin löytyy mutta he eivät kuulu liivijengeihin.


      • Anonyymi

        Onko Swegmark nimistä jengiä? TUTKIN emännän liivejä. Luki tuollainen merkki...


    • Anonyymi

      Äitiysliivijengiä?

      • Anonyymi

        Nahkapöksyt paukkuu ja huituparrat tärisee!


    • Anonyymi

      Vitun pellet että tiiä semmoisesta elämästä yhtään mitään ,juopot ja kateelliset vaan solvaa

      • Anonyymi

        Ei tarvitse tietääkään, yäk..pitkäpartaiset miehet puksuttaa toisiaan junan lailla kerhotiloissa pelkät nahkaliivit päällä.


    • Anonyymi

      Mitäs tiedolla teet? Leppoisia tyyppejä ovat emännilleen ja lapsilleen.

    • Anonyymi

      Myyvät lapsille ja nuorille huumeita. Pilaavat näiden elämän. Lähiomaistenkin elämän.
      Rikollisia ovat.

      • Anonyymi

        Huippu liivimies ylläpitää meidän Pieksämäki sivu. Pieksämäen poliisi tutkinnan johtajat Reijo Takkinen Ja Hannu Jäppinen. Taitaa olla molemmat eläkkeellä. Lähde tiedot kuntoon.


    • Anonyymi

      On Pieksämäellä liivijengi. Se on se surullisen kuuluisa vihreiden valtuustoryhmän.

      • Anonyymi

        Björngren . Karhuvihreät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Björngren . Karhuvihreät.

        Sivuston ylläpitäjää bjökengren


    • Anonyymi

      Ensin jenkkiauto/torttutukka...sit harley,liivit niskaan ja baariin pöllöilemään. Näin se on mennyt ja tulee menemään. Huoh....

    • Anonyymi

      Kesällä pari lihavaa leidiä meni kadulla selvästi ilman liivejä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe