Valokuvaus lehti

Aloittava vasta

Mikä olis hyvä lehti luontokuvausta harrastavalle? Sais olla esim: testejä välineistä ja muitakin vinkkejä liittyen valokuvaukseen ja välineisiin.

9

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep.

Kamera-lehdessä on enemmän tosta yleisestä tekniikka ja välinepuolesta , Luontokuva-lehdessä sitten melkein pelkkää Luontokuvausta, ja Kuvia ilman mitään Välinehössötyksiä. Käy kattomassa Suomen luonnonvalokuvaajien sivuilla, minkälaisesta lehdestä ja porukasta kyse. Kameralehden irtonumeron saa Ärrältä, niin näät minkälainen lehti kyseessä.

• kirjastoon mars

Myös luontokuvalehteä saa joiltakin R-kioskeilta. Kirjasto on paras paikka tutustua lehtiin. Luontokuvaliittoon( luontokuva.org ) kannattaa liittyä ainakin kokeeksi koska verkkokaupassa on melkoinen valikoima erilaisia valokuvaus aiheisia kirjoja yms. joista jäsenet saa alennusta.

• Harmaakiila

Nyt en muista kumpi näistä oli se parempi, mutta "Outdoor photography" ja "Outdoor Photographer". Näistä toinen on englantilainen ja toinen varmaan jenkkiläinen. Englantilainen se parempi. Siellä on mm. Joe Cornishin artikkeleita.

• kuuskuusviis

Kamera-lehti hyvä, jos liityt kerhoon niin saat lehdenkin kaupanpäälle.
      itse liityin viimeviikolla.

• Kamera-lehti 7+

mun mielestä kamera-lehti ei ole kovin hyvä.

ihan ok.

mutta jotenkin tuntuu, että siellä kierretään kehää.
      Uudet aisat tulee sitten vuoden päästä sinne, kun ne ensin on olleet esillä ulkomaisissa lehdissä.

• harrastavalle?
    • Behind the Shutter
    • Anonyymi

EOS-7D:n patterisymbolit eivät aukene, mitä ja mistä tähän sopivat voisi saada oikeat virtalähteen. Laita kuvan oheen.

• Anonyymi

Ratto-lehti oli valokuvaajien suosissa 70-80 -luvuilla. Divareista voi vielä tuurilla löytää. Lehdessä oli usein kotimaisia reportaaseja, mutta myös kansainvälistä sisältöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe