Valokuvaus lehti

Aloittava vasta

Mikä olis hyvä lehti luontokuvausta harrastavalle? Sais olla esim: testejä välineistä ja muitakin vinkkejä liittyen valokuvaukseen ja välineisiin.

9

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep.

Kamera-lehdessä on enemmän tosta yleisestä tekniikka ja välinepuolesta , Luontokuva-lehdessä sitten melkein pelkkää Luontokuvausta, ja Kuvia ilman mitään Välinehössötyksiä. Käy kattomassa Suomen luonnonvalokuvaajien sivuilla, minkälaisesta lehdestä ja porukasta kyse. Kameralehden irtonumeron saa Ärrältä, niin näät minkälainen lehti kyseessä.

• kirjastoon mars

Myös luontokuvalehteä saa joiltakin R-kioskeilta. Kirjasto on paras paikka tutustua lehtiin. Luontokuvaliittoon( luontokuva.org ) kannattaa liittyä ainakin kokeeksi koska verkkokaupassa on melkoinen valikoima erilaisia valokuvaus aiheisia kirjoja yms. joista jäsenet saa alennusta.

• Harmaakiila

Nyt en muista kumpi näistä oli se parempi, mutta "Outdoor photography" ja "Outdoor Photographer". Näistä toinen on englantilainen ja toinen varmaan jenkkiläinen. Englantilainen se parempi. Siellä on mm. Joe Cornishin artikkeleita.

• kuuskuusviis

Kamera-lehti hyvä, jos liityt kerhoon niin saat lehdenkin kaupanpäälle.
      itse liityin viimeviikolla.

• Kamera-lehti 7+

mun mielestä kamera-lehti ei ole kovin hyvä.

ihan ok.

mutta jotenkin tuntuu, että siellä kierretään kehää.
      Uudet aisat tulee sitten vuoden päästä sinne, kun ne ensin on olleet esillä ulkomaisissa lehdissä.

• harrastavalle?
    • Behind the Shutter
    • Anonyymi

EOS-7D:n patterisymbolit eivät aukene, mitä ja mistä tähän sopivat voisi saada oikeat virtalähteen. Laita kuvan oheen.

• Anonyymi

Ratto-lehti oli valokuvaajien suosissa 70-80 -luvuilla. Divareista voi vielä tuurilla löytää. Lehdessä oli usein kotimaisia reportaaseja, mutta myös kansainvälistä sisältöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      110
      3306
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      522
      2701
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1703
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1356
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1304
    6. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1112
    7. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      88
      1043
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      35
      996
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      101
      968
    10. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      76
      907
    Aihe