Gambia on islamistinen.

28x...

17

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sartsa63

      Tää 28x on tosi häirikkö, tsekatkaa haulla.

      • Sartsa63

        Oletettavasti jokin luuseri, jolla ei mahdollisuutta matkustaa,mutta mielipide kuitenkin


      • 28x...
        Sartsa63 kirjoitti:

        Oletettavasti jokin luuseri, jolla ei mahdollisuutta matkustaa,mutta mielipide kuitenkin

        Tällä "häiriköllä" on yli sata ulkomaanmatkaa takana. Joka matkalta on kertynyt sata mielipidettä. Kirjoitelmia tänne Suomi 24:lle on kertynyt hieman yli 2000.
        Paljon on siis vielä sanottavana jos minun annetaan kaikki kertoa.....


      • Vuosi 2014 on hyvä.
        28x... kirjoitti:

        Tällä "häiriköllä" on yli sata ulkomaanmatkaa takana. Joka matkalta on kertynyt sata mielipidettä. Kirjoitelmia tänne Suomi 24:lle on kertynyt hieman yli 2000.
        Paljon on siis vielä sanottavana jos minun annetaan kaikki kertoa.....

        Voi, Voi,
        missähän maakellareissa näitä mörkojä kasvaa. Kyllä on sääli, että pää on päässyt noin huonoon kuntoon. Uskon kuitenkin, että hyvä mielilääkäri voisi auttaa.

        Parempaa elämää ja rakentavampia ajatuksia Sinulle.


    • 67+5

      Tämä 28x...on täysjärkinen henkilö ja te muut tolloja jotka olette sokeita.Hän kirjoittaa täyttä asiaa mutt kai se niin on että kantapään kautta täytyy oppia kun ei muuten uskota.Kerro vaan lisää :D :D Ps.meikä on myös matkustellut ja asunut monissakin islamilaisissa maissa ja todennut samat asiat tosiksi arkipäivässä.

    • joo5000matkaamulla

      yleensä tollaiset kirjoittelijat ovat kateellisia niille ketkä oikeasti matkustelevat ja olen myös seurannut kyseisen (28x) kirjoittelua ja kirjoituksista huomaa , että ei oikeasti ole matkustellut kun aivan vain netti tietoa viljelee , ei mitään sellaista tarkempaa tietoa mistään asiasta tai paikasta , jota voi olla vain paikan päällä käyneellä ! hänellä vain yleisesti tiedossa olevia faktoja , joita jokainen voi netistä poimia........

    • reissumies2

      Jos kaikki maat olisi samanlaisia kuin Suomi ei olisi mitään iloa matkustella kun kaikki olisi jo tuttua.
      Juuri se on matkustamisen idea että saa tutustua eri maihin ja niitten kulttuuriin ja elämään.
      Ja ne jotka kaipaavat vain rantaa ja komeita hotelleja on sekin täysin mahdollista.

      • Tassuttelija1

        Rikkaus on elämän erilaisuutta ja erilaisuus on elämän rikkaus


    • 28x...

      Tänään kuulin uuden asian mikä on minua ihmetyttänyt vuosikymmeniä. Eli olen valaistunut.
      Olen kysynyt kahdelta arabitaustaiselta tätä asiaa vastausta saamatta. Tietävät minut hieman vääräleuaksi. Jos saan etukäteen tietää että mies on muslimi niin pyrin heti ensiesittelyjen jälkeen tuomaan esiin Israel- ja USA- myönteisyyteni.
      Sillä tavalla varmistan ettei keskustelu tyrehdy sitten heti näihin esittelyihin.
      Niin olen kysynyt että kun nyt siellä hiekka- aavikoilla kuljette siellä kameleittenne kanssa niin joskushan se kakka- hätä tulee. Arabeilla se on teknisesti hyvin helppoa. Ei tarvitse lattea ostaa kakalle päästäkseen. Senkus nostaa mekon helman niskaan ja puristaa punat poskille. Mutta sitten miten se peräpuoli pyyhitään? Ei ole paperia ei ja vesikin on tarkoitettu vain juomakäyttöön. Eivät ole arabit mitään vastanneet, ovat toki hymyilleet ymmärtäväisesti.
      Kunnes kuulin totuuden; ruokavalionsa on sellainen että ulostepapanat ovat kuin lampaalla eli länsimaista perinteistä pyyhintää ei edes tarvita!
      Tämä oli vapauttava tieto joka on rasittanut minua vuosikaudet.

    • YK-Waitteri

      Et sinä 28x voi oikeesti olla Israelmyönteinen. Minun kokemus Iipoista perustuu siihen, kun olin aikoinani useampaan otteeseen YK:n rauhanturvaajissa ja mm. Golanilla palvellessani asuin Tiberiaksessa. Siellä loppuin minun ja muidenkin palvelustovereiden myönteisyys Israelilaisia kohtaan. Meidän vartiokomppaniat oli Arabien puolella Syyriassa ja paljon paremmin tuli heidän kanssa juttuun, ja tämä on varmasti tosi.

    • 28x...

      Vedän kättä barettiin toveri YK-WAITTERI! Itse palvelin YK- joukoissa Kyproksella vuosina 68 ja 69. Siellä olimme krekujen ja turkkilaisten välissä kun toisiaan listivät.
      Se oli ensimmäinen ulkomaanmatkani ja siitä sai vielä palkkaakin. Muistelen sitä aikaa vieläkin hieman haikeudella niinkuin armeija- aikaakin. Minusta oli tulossa hyvää vauhtia pieni nazi. Ne pari vuotta olivat elämäni parasta aikaa.
      Israelin ihailuni perustuu ennenkaikkea sen sotilaalliseen nerouteen. Uskontoja en siihen mukaan sotke koska ne ovat sotilaalle yhdentekeviä silloin kun ruumiita tehdään. Israel on pieni valtio, Uudenmaan läänin kokoinen. Sitä ympäröi monisatamiljoonainen ja vernhimoinen arabilauma joka on vannonut tuhoavansa Israelin valtiona ja työntävänsä henkiinjääneet Välimereen. Vuonna -67 kaikki arabimaat olivat yksimielisiä ja julistivat Israelille sodan tarkoituksen tietysti lopettaa Israelin olemassaolo. Naamani leviää leveään virneeseen vieläkin kun muistelen että Israel löi arabit sodassa 6:ssa päivässä! Nämä olivat silloin jo polvillaan ja anelivat armoa jota sitten Israel heille antoikin että saivat itsenäisyytensä pitää. Ainoastaan ottivat Siinain ja Golanin kukkulat puskureikseen. Hauskana yksityiskohtana muistan kuinka Egyptistä oli hyökkäämässä parisataa panssaria Siinailta kohti Israelia. Saatuaan hieman tulta vastaansa liehuhelmat hyppäsivät tankeistaan ja lähtivät sandaalit paukkuen juoksemaan kotia kohti. Lahjoittivat kaikki tankkinsa sotasaaliina Israelille.

      Ymmärrän toki Waitterin näkemyksen mutta Sinunkin tulisi muistaa että YK:n palveluksessa olevan pitää olla ehdottoman neutraali osapuolien välillä.
      Tämän Sinä ja toverinne unohditte. Ryhdyitte kavereiksi toisen osapuolen kanssa mitä jyrkästi tulkiten voidaan pitää sotarikoksena.
      Itse säilytin puolueettomuuteni taistelevien kreikkalaisten ja turkkilaisten välissä.
      Nimitimme molempia osapuolia tasapäisesti Paskavarpaiksi.

      • Sehän tässä vaan

        on sun kannalta, 28x huono juttu, kun silloin "ennenvanhaan" ei ollut "firman" puolesta tuota psyykkistä jälkiseurantaa, niin kuin nykyään.
        Olisit saanut jotain hoitoakin.


    • YK_Waitteri

      Hei taas 28x. Niin, kyllä se tosi on, että kaveerattiin arabien kanssa mutta olisi me voitu kaveeata jutkujenkin kanssa mutta he eivät meidän kaveruutta arvistaneet. Iipot olivat hyvin oman arvon tuntoisia ja ylpeitä, ainakin sotilaat ja niitähän siellä oli paljon ja heidän kanssaan jouduimme joskus pakosta temisiin. kai se johtuu 40-luvun juutalaisvainoista, että heidän asenne on se, ettei "kuvia kumarrella" eikä toisen kulttuurin tai uskonnon omaavia ihmisiä arvosteta.
      Mitä taas Israelin sotanerouteen tulee, niin kyllä se on Jenkkien aikaansaannosta. Ameriikahan tulee Iippoja mm. varustamalla heidän armeijaa ja vastalahjaksi saa tukikohtiaja lentokenttiä Israelista omiin sotilaallisiin tarkoituksiin.
      Minusta on väärin, että nykyisin juutalaiset eristää arabit muurilla omaan gettoonsa ja rakentaa siirtokuntia Arabien alueelle ihan samoin, kuin heille itselleen tehtiin 30 - 40 luvuilla euroopassa. Minä kanatan ja arvostan tasaarvoa kaikien ihmisten sekä rotujen keskuudessa ja välillä.

    • 28x...

      Moro vain YK_Waitteri. Juttelumme on menossa nyt suurvaltapolitiikkaan mitä en nyt suoranaisesti vierasta.
      Olemme kuitenkin Gambia- palstalla. Syyt täällä olooni piilevät niin syvällä ja pitkällä etten niitä kai itsekään tiedosta. Voimme siirtyä höpöttelemään Maanpuolustus / Rauhanturvaajat osioon jonne joskus kirjoittelen. Siellä voit tavata tuttujakin.
      Jokaisella valtiolla on kavereita ja yhteistyökumppaneita jotka auttavat tarvittaessa.
      Israelilla ne ovat mahtavat ja maailmanlaajuiset. Rahat heiltä eivät lopu ikinä.
      Itse olen eri mieltä siellä hääräilevien ählämeiden oikeuksista yhtään mihinkään.
      Myöskään ihmisiä enkä rotuja näe tasa- arvoisina joten jatkokeskustelumme on näistä asioista turhaa. Tietenkin ammattihöpöttelyt ovat aina kiinnostavia.

    • Muistutan jälleen kerran islamistien hirveistä tavoista ja kehoitan vakavasti viemään moisen maahan lapsianne.

      • Tänä aamuna

        tultiin ja kiva reissu oli. Kaikesta en tykännyt mutten Usassakaan. Lapset , vammaiset, vanhukset, muut vähäväkiset ovat heidän erityissuojeluksessa. Heitä palvellaan ja heistä pidetään huolta.
        Eka kerta mutta kaukoidässä pitää vielä käydä ennenkuin arvioin omaltkohalt mikä miulle ois paras paikka olla.


    • atan kaverit

      Kyllä se paras paikka on Egypti. Siellä saa panna kuollutta vaimoaan vielä 6 pv kuoleman jälkeen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe