Eli olisin nyt aloittelija, ja tuli sellainen tunne , että haluan tehdä pari AMV-videota, kun on niin paljon eri ideoita! :)
Muistan kun tein suunnilleen n.10-11 vuotiaana wmm kanssa jonkinlaisen amv, mutta..ei edes ollut niita raw videoita, ja siitä tuli muutenkin kökkö XD
Eli kaipailisin nyt tälläisiä hyviä ohjelmia amv-videoiden tekemiseen. Ja plussaahan vielä toisi se, jos olisi linkki mukana, kiitos ja kumarrus! ^^
Mitä ohjelmaa käytätte AMV-videoiden tekemiseen?
5
315
Vastaukset
- pullavahmmjoo
bump
- Kaskiller
Itse olen käyttänyt wmm jo jonkin aikaa :) Parhaat videoni on poistettu tekijänoikeuksia rikkovien sydeemien takia.
Tässä on viimeisin mitä ei ole vielä poistettu - http://www.youtube.com/watch?v=ZoMy4MOFbKQ
Tässä on periaatteessa mun ensimmäinen amv - http://www.youtube.com/watch?v=lSXzrAJf378
Tuo toinen video, poistettiin. Jouduin kuvaamaan sen uudestaan hypercamin kanssa, ja synccasin musiikin takas siihen. Itse tykkään tehdä musiikin tahtiin anime music videoita, eli tuo wmm on sopiva siihen hommaan. Jos taas haluaa luoda näyttävää anime music videoo (Eli tehosteet tylsissäkin kohtauksissa) Niin Sony Vegas pro 9 ois aika jees, Ja adobe photoshop elements 11 siinä kaverina. Mutta nuo syö aika paljon tehoja koneesta. Alottelijana suosittelen käyttämään wmm, siitä löytää hyvät perustat videoiden leikkelemiseen ja niin sanotun amv tekemiseen. Wmm on siitä kanssa hyvä että 1 amv tekeminen on nopeaa, yleensä minulta menee 30min-2h yhden musiikki videon tekemiseen. Kun taas joskus wmm ei toimi kunnolla niin saattaa kulua 5 tuntiakin. - WhiteDexAMV
Mielestäni Adoben Premiere ja Sony Vegas Pro ovat molemmat parhaat ohjelmat AMVn tekoon.
En ole kuiteskaan käyttänyt Premieree, mutta moni sanoo et se on yhtä hyvä kuin sony vegas. Et riippuu itsestä mistä enemmän tykkää.
Itse käytän on Sony Vegas Pro 10 joten suosittelen myös sitä sulle.
ongelma on vain siinä että moni editointi ohjelmat eivät lue animen video muotoa, sillä usein se on .mkv pakatussa muodossa.
Joudut siis muuntamaan animen .wmv (Windows Media Video) muotoon. Itse käytän " Freemake Video Converter" se on helppo ohjelma, mutta siinä voi kestää pari tuntia ennen kuin prosessi on valmis.
Toivottavasti löydät oikeat ohjelmat itsellesi :)
-Dex - ゆきのした
Sony Vegas Pro 11:
Ei tarvitse paljoa converttailla videoita toisiin muotoihin, kun tukee monia yleisimpiä tiedostomuotoja.
Adobe After Effects:
Toinen aivan loistava ogjelma, jota tosin en itse ole käyttänyt. - pullavahmm
bump
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4124663Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221845- 1451592
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751325Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151166Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791146Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131079Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään671026- 66982
- 38980