Romanien yhteys henkimaailmaan

mieIipiteitä

Minä uskon, että romaneilla on yhteys henkimaailmaan.

Kahdesti on käynyt niin, että olen ollut yhteydessä romaneihin ja seuraavana päivänä olen saanut kuulla perheenjäseneni kuolleen. Minä itse olen hakeutunut romanien seuraan juuri päivää aikaisemmin.

56

671

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niillä

      Kysy noilta kolmelta ihmisiltä. Niillä näyttää olevan yheys, itse pääpiruun.

      Kyllä sinä löytät ne täältä palstalta

      • Kyllä niitä on

        He ovat varmaan tuo pirun puristama suku. He pystyy noitumaan sinun täydellisesti. He aivopesevät toisen ihmisen, eikä ihminen itse sitä huomaa. He ovat hankineet tempuilaan paljon rahaa.Valkoiselta kansalta, noita tempuilaan.Kyllä he osaa pääpirun hommat.Heidän taito menee myös lapsilta, lapsille. Yksi suvun mies on monta nuorta tyttöä, raiskanut. Ensin vaan limsan sekaan tyrmäys tippoja, ja sitten raiskaus. Uhri ei paljon muista tapauksesta. Älytöntä! Mustalais mies tekee noin.
        MÖMMÖJÄ, käyttää itse. En ole ikinä ennen kuullut tuota sanaa, mutta hän itse kertoi. Ei ole kauan aikaa, kun hän leuhki tuolla sanalla, MÖMMÖJÄ


      • 3654645
        Kyllä niitä on kirjoitti:

        He ovat varmaan tuo pirun puristama suku. He pystyy noitumaan sinun täydellisesti. He aivopesevät toisen ihmisen, eikä ihminen itse sitä huomaa. He ovat hankineet tempuilaan paljon rahaa.Valkoiselta kansalta, noita tempuilaan.Kyllä he osaa pääpirun hommat.Heidän taito menee myös lapsilta, lapsille. Yksi suvun mies on monta nuorta tyttöä, raiskanut. Ensin vaan limsan sekaan tyrmäys tippoja, ja sitten raiskaus. Uhri ei paljon muista tapauksesta. Älytöntä! Mustalais mies tekee noin.
        MÖMMÖJÄ, käyttää itse. En ole ikinä ennen kuullut tuota sanaa, mutta hän itse kertoi. Ei ole kauan aikaa, kun hän leuhki tuolla sanalla, MÖMMÖJÄ

        Vieläko jauhat täällä ? Jos jotai puristaqa piru niin SINUA


      • tuleva loimaalainen
        3654645 kirjoitti:

        Vieläko jauhat täällä ? Jos jotai puristaqa piru niin SINUA

        Kelle nyt isäs antaa MÖMMÖJÄ, Petskoilleko ?Täytyy puhua virkavallan kansa, voi kun olet tinalo, oletko sinä avun antaja ,näköjään teiltä käy kaikki. Keskustelu on äänitetty. Kysyin ihmiseltä; mihin se kuoli ? vastaus; mömmöihin.Onko han poliisi setä tuosta kiinnostunut ? Varmasti on. Mistä hän sai Mömmöjä, jos hänelle ei ole viety


        Paljonko suomessa on romaneita ? Entäs ruosissa suomen kaaleita ?Kaikkien huulilla on kohta , erikoinen asia. Pidän siittä huolen, kaikki tulee puhumaan siittä. Selvitän vielä pari tosi asiaa. Minkä sanon , sen teen.

        Ei ole tuon olion kansa minun suvulla mitään tekemistä, mutta sun suvulla on. Olette kuuluisia siittä asiasta.

        Meidän suvun Herra on Jeesus Kristus, ei piru

        ""
        Vieläko jauhat täällä ?""".

        et poju tunne minua. Jos tuntisit minut , et kirjoitaisi hulluja tänne, kysy suvultasi. kuka minä olen, kysele tietoa minusta, vaikka tätiltäs ja setiltäs.

        Oppinut rokan syö, ja oppimaton oksentaa! Olet lian nokkava räkänokka.
        Olen ennekin asunnut Loimaalla

        OHOH !!!!!


      • Made in Savo

        Keväällä kuoli se vanha mies keltä sain paljon tietoa tuosta sakista, ja joka tiesi kaiken.Mutta saan sen selville vanhalta ystävältäni kun menen hänen luokse käymään. Kyllä moni sen tietää, mutta eivät kerro. Se oli kuulemma oikia , sellainen, sitten se perityi lapsille, ja niin edelleen.Kyllä ne pystyy mihin vaan, mutta ei uskovaiseen ihmiseen.Heidän kiroukset ei vaikuta, vaan se palautuu heille itselleen.
        Tuota Roopen isää, varmaan kutsuivat sillä nimellä yleisesti.Rankka porukka on, Lapset jatkaa samaa palvelua, sen olion taitoja heillä on nytkin. Se on mennyt lapsilta , lapsille. He ovat ne vanhat ihmiset tehneet jonkun sopimuksen tuon olion kansa, niin se täytyy olla


      • elukoita ovat

        Ja minun veljenkin sai minua vastaan


      • 0987654321

        Hän oli itse, joka teki sopimuksen pirun kansa, ja möi kaikki jälkeläisensä, myös tulevat, tuolle otukselle


      • sjsjjsjsjsjsjs
        tuleva loimaalainen kirjoitti:

        Kelle nyt isäs antaa MÖMMÖJÄ, Petskoilleko ?Täytyy puhua virkavallan kansa, voi kun olet tinalo, oletko sinä avun antaja ,näköjään teiltä käy kaikki. Keskustelu on äänitetty. Kysyin ihmiseltä; mihin se kuoli ? vastaus; mömmöihin.Onko han poliisi setä tuosta kiinnostunut ? Varmasti on. Mistä hän sai Mömmöjä, jos hänelle ei ole viety


        Paljonko suomessa on romaneita ? Entäs ruosissa suomen kaaleita ?Kaikkien huulilla on kohta , erikoinen asia. Pidän siittä huolen, kaikki tulee puhumaan siittä. Selvitän vielä pari tosi asiaa. Minkä sanon , sen teen.

        Ei ole tuon olion kansa minun suvulla mitään tekemistä, mutta sun suvulla on. Olette kuuluisia siittä asiasta.

        Meidän suvun Herra on Jeesus Kristus, ei piru

        ""
        Vieläko jauhat täällä ?""".

        et poju tunne minua. Jos tuntisit minut , et kirjoitaisi hulluja tänne, kysy suvultasi. kuka minä olen, kysele tietoa minusta, vaikka tätiltäs ja setiltäs.

        Oppinut rokan syö, ja oppimaton oksentaa! Olet lian nokkava räkänokka.
        Olen ennekin asunnut Loimaalla

        OHOH !!!!!

        glgllglgllglg


    • Dark Lady

      Miekun povvaan tai meiän Esmeralda (mie hänet koulutin) , niin 75% männöö oikein. Mie katon korttiloist lottonumerot ja Vakioveikkaus rivit, Pitkävedost haastamattakaan..Kyl ne Rakkauven ja Kohtalon asiatkin sielt löytyy.

    • ne povaa vain kaunis

      ei mustalaisilla ole yhteyksiä henkimaailmaan siksi ei oikein tuo uskovan elämäkään oikein toimi .tarinoitahan on paljonkin ei ne osaa ennustaa.vielä vähempi loitsuta ketään kuolemaan.

      • Loimaalainen

        ""ne povaa vain kaunis""""

        Täytyy sanoa, että sinä valehtelet. Ja kaiken tulet maksamaan. Ennen kaajeen lapset huuteli kaaleille, kun he kulkivat.
        Hai, juokse santeri mutkille, isäntä ampuu haulikolla!! Juokse siiekin


      • ne povaa vain kaunis
        Loimaalainen kirjoitti:

        ""ne povaa vain kaunis""""

        Täytyy sanoa, että sinä valehtelet. Ja kaiken tulet maksamaan. Ennen kaajeen lapset huuteli kaaleille, kun he kulkivat.
        Hai, juokse santeri mutkille, isäntä ampuu haulikolla!! Juokse siiekin

        mikäs se loimaalaista nyt pännii .miksi minä juoksisin .mitä tarkoitat viestilläsi .mitä valehtelen senkö ettei mustalaiset osaa povata tai loitsuta.


      • tuleva Loimaalainen
        ne povaa vain kaunis kirjoitti:

        mikäs se loimaalaista nyt pännii .miksi minä juoksisin .mitä tarkoitat viestilläsi .mitä valehtelen senkö ettei mustalaiset osaa povata tai loitsuta.

        Kyllä ne tais povata, olet oikiassa. Mutta ei ne tiennyt mitään. Kuhan löpettelivät vaan kaajeille. On yksi suku joka oli pengesko viemiä, ja palvelijoita


    • Joillain heimoilla on sellainen sääty tjsp kuin Chovahan tai Chowian, ne tietää yhtä sun toista näistä henkimaailman asioista, jos kiinostaa niin noilla nimillä pitäis päästä alkuun.

      • jounalisti.

        minkä maalaisia nuo ovat, romailo ? onko noita suomessakin ?


      • jounalisti. kirjoitti:

        minkä maalaisia nuo ovat, romailo ? onko noita suomessakin ?

        Voi olla mistä maista tahansa mutta transylvaniasta tiedän että siellä toimii yhä Chowian perinteet.


    • hhhhhhhgg

      Jokainen kaalo tietä, että mustalaisissa on oikeita tulevan näkijöitä joka suvussa. Se mitä on louvvon eteen löpisty kaajeille ei aina ole oikiaa tietoa, mutta kyllä tietoa on näkökyky.

      Ja tiijjämme senkin, että kaupantevossa pystyy moni loihtimaan kauppakumppanin niin, että ostaa vaikka vanhoja riepuja säkillisen, vaikka kultaa tuli ostamaan. Myös tämä hypnotisointikyky kulukee suvussa

      • tietova vailla

        """hhhhhhhgg"""
        kerro rakas ystävä vielä tuostä asiasta, ole niin kiltti, sinä et voi ymmärtää miten tärkiää se on minulle.Minulle on tapahtunut mahottomia asioita. Minulla on ollut käärme hyvin lähellä, enkä ole ymmärtänyt, veljen akka. Älytöntä, joka söi minun vanhimman. Tämä ei varmaan ole mitään hölyn pölyä, mitä kirjoitit.Kiitän sinua kovasti.
        Yritän muistella, mistä kaikki alkoi, kun veli yritti monta eri kertaa tapattaa minua toisten ihmisten tahoilta, sen akka laittoi, ja minä olen luullut toista


      • tietämätön

        Nyt , kysyn tärkeistä asiasta : Voiko oppia nuo taitot, kaveriltaan, joka osaa nuo taitot ?Vai kulkeeko ne vain suvuttain ? Entäs toisen kiroaminen ? Voiko sen oppia kansa kaveriltaan, joka osaa nuo temput, joka on saannut ne suvultaan ? Katkiaako ne, jos se ihminen joka on kirottu, jos kiroja kuolee ? Kummallisia vanhoja asioita on nousut nyt mielen päälle, joita ennen ei tajunnut, ja ymmärtänyt. Katkiaako tuo hypnisointi vasta, kun sen tekijä on kuollut ?


    • Etiäisiä

      Minulla on enneunien näkemisen kyky. Saatan nähdä ennalta joitain tilanteita joita tapahtuu parin viikon sisään. Joskus on jotain aivan arkipäiväisiäkin tilanteita joilla ei ole sen suurempaa merkitystä. Unessa näkemäni näky on usein todella tarkka ja eroaa muista unista niin että tiedän sen olevan enneuni. Itseäni tuo taito on pelottanut enkä ole kertonut kenellekään siitä.

      Toinen taito on ennakkoaavistus jostain pahasta. Miehenikin on joskus epäillyt minulla olevan "näkemisen kyky" kun niin monesti on käynyt niin että en ole suostunut lähtemään "aavistuksen" vuoksi jonnekin tai tekemään jotain ja sittemmin paljastuuu että kyseinen asia olisi voinut olla kohtalokas. Myös ihmisen aistin, ihmisen värin, joku voisi kutsua sitä auraksi. Tiedän väkijoukosta että kuka on hyvä ja paha. Kerran tunsin että takanani oli paha ihminen vaikka en edes ollut häntä koskaan nähnyt tai hänestä kuullut. Vanha paha on erituntuinen kuin tuore paha. Tämmöisiä aistin. Mutta näistä en virka koskaan kenellekään.

      Kuulemma myös iso-isoäidilläni oli tällainen kyky.

      • utelias........

        "Etiäisiä", näätkö myös mitä on ennen tapahtunut ?


    • hhhhhhhgg

      No en nyt nimiä haluva tänne laittaa, mutta kyllähän nuo kyvyt suvusa kulkee. Enkä piä niijjen käyttöä pahana tai syntinä, jos ihmisiä auttaa esimerkiksi varottamalla enneunen nähtyään. Mutta kyllähän tuota hypnotisointia voi käyttää pahaankin, voi loihtia toisen tekemään älyttömyyksiä. Mutta kyllä paha aina palkkansa saa, se pitää loihtijan ymmärtää.

      Enkä taatusti ole ainoa kaalo joka näistä kauppamiehistä tietää, joilla on erityiset henken voimat. Onhan vastaavia taitoja kaajeillakin, mutta mustalaisilla se on aina ollut erityinen kyky. Sitä kykyä käyttämällä on moni myös elämässä paremmin pärjännyt

    • Henkimaailmasta

      Minä oon Tarot-tulkitsijana ja Enkelihoitajakoulutuksessa tällä hetkellä. Meedioksi en lähe vaikka siiheki pystyy kyllä oppimaa iha kuka vaa!! Mulle vaan ei sovi se että otetaa yhteyttä vainajii koska he on jo menneet ja minust turha heijän kanssa jutella ku voi tulla vaikeitaki asijoita esille. Ennustamaa en lähe koska ihmine voi muuttaa sitä tulevaisuuttaa nii kovasti monee kertaa että en piä sitä mitenkää omana juttunani vaikka tarot korteilla voi ennustaa ja muuteki en sitä kiellä ollenkaa tai tuomitte varsinkaa!! Tarot kortit antaa sulle itelles kysymyksiä eikä vastauksia sä sitte ittte niitte kysymysten avulla löyät vastauksia ja apua sun elämääs näin mä tän asijan nään ja moni muuki tulkitsija varmaa kaikki miiltei. Henkimaailman niin sanottuihi töihi voi oppia kuka tahansa herkkä ihmine joka on kiinnostunu ja pystyy rentoutumaa ja käyttämää aikaa siihe mitä tekee.
      Ehkä se vanhanaikane pelikorteilla povaus (vaikka kyl toimiiki) on jäänne, semmone mikä on jääny ihmisten mielee vanhoilta ajoilta.
      Mut on mustalaisisija jokka on sukunsa vanhimpien kautta tätä elämäntyyliä jatkanu koska ei sinänsä oo pitkäkää aika ku mustalaisnaiset ennusti korteista ja tekee sitä edelleen muissa maissa paljoki. Ja me ollaa temperamenttisia ja herkkiä kuitenki. Rakkaus on tärkein asija ja mustalainen kyllä, varmaa 90% ajattelee ja tekeee niiku sydän sanoo eikä niiko järki sanoo. Minä oon samanlaine ja valkolaiset menee sen jäjren mukana ehkä liikaaki! Opitaa heti pienestä pitäen että sydän vie hankaluuksii jos sitä kuuntelee liikaa. Minä oon sitä mieltä että jokane pystyy tähä ja tällä hetkellä täälä Suomessa enemmä valkolaisia hankimaailman asijoitten kans tekemisissä koska meitä romaneita on nii paljo vähemmä ja muut työt ja koulut tullu ei tartte vaa myyä ompeluksia ja povata ja tällästä. Tossa mun ajatuksija ja jokane voi harjottaa näitä taitoja. SE ETTÄ JOKU KUOLEE EI OO MEEDION TAI TAROT TULKITSIJAN AIKAANSAANNOSTA VAA ME AUTETAA IHMISIJÄ KAIKESSA MIHI TARTTEE APUJA!! KUOLEMASTA MINÄ EN PUHU KOSKAA JA EN NIITÄ ASIJOITA EES KÄSITTELE. JOKANE ON LUOJAN LUOMA JA TÄÄLTÄ LÄHETÄÄ SILLO KU LUOJA NIIN SANOO EIKÄ SILLO KU MEEDIO TAI KAALO SULLE SANOO :D Iha hassu ajatuski. Mut jos oot tosissas alottaja nii oon pahoillaa että sulla läheisiää lähteny poies se on rankka juttu jokaselle meistä. Sattumia kuiteki nuo mustalaisten näkemiset ennen kuolemia.

      • Etiäisiä

        Haluaisin vielä lisätä että olen uskovainen ihminen ja se laittaa ikäänkuin suitsiin tämän kyvyn. Mutta kyllä se on niin että semmoinen jolla on oikea kyky sitä pelkää jonkin verran eikä sitä rahasta myy.

        Mutta kyllähän Raamatussakin on paljon esimerkkejä tästä unien näkemisestä. Mutta sitä olen miettinyt että miksi unet ovat siellä vertauskuvallisia ja minulla usein realistisia eli näen vaatteita myöten ihmisen, ympäristön ja kaikki tismalleen kuten se tulee olemaan. Mutta voitteko kuvitella millaista on olla sitten tilanteessa jossa alkaa toteutumaan ennalta nähty? Se on kammottavaa.


      • ifiifi
        Etiäisiä kirjoitti:

        Haluaisin vielä lisätä että olen uskovainen ihminen ja se laittaa ikäänkuin suitsiin tämän kyvyn. Mutta kyllä se on niin että semmoinen jolla on oikea kyky sitä pelkää jonkin verran eikä sitä rahasta myy.

        Mutta kyllähän Raamatussakin on paljon esimerkkejä tästä unien näkemisestä. Mutta sitä olen miettinyt että miksi unet ovat siellä vertauskuvallisia ja minulla usein realistisia eli näen vaatteita myöten ihmisen, ympäristön ja kaikki tismalleen kuten se tulee olemaan. Mutta voitteko kuvitella millaista on olla sitten tilanteessa jossa alkaa toteutumaan ennalta nähty? Se on kammottavaa.

        Jeesus sinut vapauttakoon tuommosista "kyvýistä".


      • Joopa joo
        Etiäisiä kirjoitti:

        Haluaisin vielä lisätä että olen uskovainen ihminen ja se laittaa ikäänkuin suitsiin tämän kyvyn. Mutta kyllä se on niin että semmoinen jolla on oikea kyky sitä pelkää jonkin verran eikä sitä rahasta myy.

        Mutta kyllähän Raamatussakin on paljon esimerkkejä tästä unien näkemisestä. Mutta sitä olen miettinyt että miksi unet ovat siellä vertauskuvallisia ja minulla usein realistisia eli näen vaatteita myöten ihmisen, ympäristön ja kaikki tismalleen kuten se tulee olemaan. Mutta voitteko kuvitella millaista on olla sitten tilanteessa jossa alkaa toteutumaan ennalta nähty? Se on kammottavaa.

        Pientä rajaa, haloo jos oot uskovainen tai siis tarkenna Jeesuksen verellä pesty, niin nuita asioita et ota suun ovelle. Ei kuulu Jeesuksen opetusplapsille nuo asiat, katos kun saatnakin on olemassa ja jakaa omasta lähteestä nuita.


      • Ai ai.
        Joopa joo kirjoitti:

        Pientä rajaa, haloo jos oot uskovainen tai siis tarkenna Jeesuksen verellä pesty, niin nuita asioita et ota suun ovelle. Ei kuulu Jeesuksen opetusplapsille nuo asiat, katos kun saatnakin on olemassa ja jakaa omasta lähteestä nuita.

        Kyllä kaalo on oikeesti ihan tinalo. Jokainen meistä tietää mitäm on ennen ollut ja miten on kaajeilta pitänyt tienata louvo. Jokainen kaalo myös tietää myös mitä paha on. Mutta tosiaasia on, että jokainen joka ei ole Jeesuksen verellä pesty on pahan oma. Ja pahuuden lapset tekee paholaisen töitä, ei tässä mitään ydinfysiikkaa tarvita. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Mutta olisko aika kaalonkin päivittää vähän tietoja kun enään ei eletä 1800-luvulla. Mutta kun on Jumalan oma kirouksen siteet katkeaa ja niillä ei ole enään valtaa. Ei se johu siitä että on kaalo voi kirota toista ihmistä, paha se on mikä saa ihmisen luulemaan, että on niin erikoinen että voi kohhata toista ihmistä. Ajatelkaa mitä puhutte, kyllä peng aina laittaa tekemään ja vaatii kyllä takasikkin. Siunatkaa, että siunauksen perisitte.


      • 23456789
        Ai ai. kirjoitti:

        Kyllä kaalo on oikeesti ihan tinalo. Jokainen meistä tietää mitäm on ennen ollut ja miten on kaajeilta pitänyt tienata louvo. Jokainen kaalo myös tietää myös mitä paha on. Mutta tosiaasia on, että jokainen joka ei ole Jeesuksen verellä pesty on pahan oma. Ja pahuuden lapset tekee paholaisen töitä, ei tässä mitään ydinfysiikkaa tarvita. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Mutta olisko aika kaalonkin päivittää vähän tietoja kun enään ei eletä 1800-luvulla. Mutta kun on Jumalan oma kirouksen siteet katkeaa ja niillä ei ole enään valtaa. Ei se johu siitä että on kaalo voi kirota toista ihmistä, paha se on mikä saa ihmisen luulemaan, että on niin erikoinen että voi kohhata toista ihmistä. Ajatelkaa mitä puhutte, kyllä peng aina laittaa tekemään ja vaatii kyllä takasikkin. Siunatkaa, että siunauksen perisitte.

        Yksi asia mikä on varmaa. JEESUS EI MISSÄÄN NIMESSÄ rakasta kieruutta. Vai valehtelenko ?


      • VOI TEITÄ
        Ai ai. kirjoitti:

        Kyllä kaalo on oikeesti ihan tinalo. Jokainen meistä tietää mitäm on ennen ollut ja miten on kaajeilta pitänyt tienata louvo. Jokainen kaalo myös tietää myös mitä paha on. Mutta tosiaasia on, että jokainen joka ei ole Jeesuksen verellä pesty on pahan oma. Ja pahuuden lapset tekee paholaisen töitä, ei tässä mitään ydinfysiikkaa tarvita. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Mutta olisko aika kaalonkin päivittää vähän tietoja kun enään ei eletä 1800-luvulla. Mutta kun on Jumalan oma kirouksen siteet katkeaa ja niillä ei ole enään valtaa. Ei se johu siitä että on kaalo voi kirota toista ihmistä, paha se on mikä saa ihmisen luulemaan, että on niin erikoinen että voi kohhata toista ihmistä. Ajatelkaa mitä puhutte, kyllä peng aina laittaa tekemään ja vaatii kyllä takasikkin. Siunatkaa, että siunauksen perisitte.

        5 Ja hän teki nuorista ruoskan ja ajoi ulos pyhäköstä heidät kaikki lampaineen ja härkineen ja kaasi vaihtajain rahat maahan ja työnsi heidän pöytänsä kumoon.

        Mark. 3:5

        Silloin hän katsahtaen ympärilleen loi vihassa silmänsä heihin, murheellisena heidän sydämensä paatumuksesta, ja sanoi sille miehelle: "Ojenna kätesi". Ja hän ojensi, ja hänen kätensä tuli jälleen terveeksi.

        Hyväksyikö hän kaiken.

        Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.

        Matt. 23:15

        Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

        Matt. 23:16

        Voi teitä, te sokeat taluttajat, jotka sanotte: 'Jos joku vannoo temppelin kautta, niin se ei ole mitään; mutta jos joku vannoo temppelin kullan kautta, niin hän on valaansa sidottu'!

        Matt. 23:23

        Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää.

        Matt. 23:25

        Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!

        Matt. 23:27

        Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!


      • älkää löpöttäkö
        VOI TEITÄ kirjoitti:

        5 Ja hän teki nuorista ruoskan ja ajoi ulos pyhäköstä heidät kaikki lampaineen ja härkineen ja kaasi vaihtajain rahat maahan ja työnsi heidän pöytänsä kumoon.

        Mark. 3:5

        Silloin hän katsahtaen ympärilleen loi vihassa silmänsä heihin, murheellisena heidän sydämensä paatumuksesta, ja sanoi sille miehelle: "Ojenna kätesi". Ja hän ojensi, ja hänen kätensä tuli jälleen terveeksi.

        Hyväksyikö hän kaiken.

        Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.

        Matt. 23:15

        Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

        Matt. 23:16

        Voi teitä, te sokeat taluttajat, jotka sanotte: 'Jos joku vannoo temppelin kautta, niin se ei ole mitään; mutta jos joku vannoo temppelin kullan kautta, niin hän on valaansa sidottu'!

        Matt. 23:23

        Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää.

        Matt. 23:25

        Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!

        Matt. 23:27

        Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!

        KIERUUTTA EI MISSÄÄN NIMESSÄ TULE HYVÄKSYÄ, EIKÄ VÄÄRYYTTÄ.


        Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt.


      • 234567890+
        23456789 kirjoitti:

        Yksi asia mikä on varmaa. JEESUS EI MISSÄÄN NIMESSÄ rakasta kieruutta. Vai valehtelenko ?

        Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.
        Pahat ihmiset eivät ymmärrä, mikä oikein on, mutta Herraa etsiväiset ymmärtävät kaiken.
        Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat

        Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen

        Sillä sisästä, ihmisten sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, haureudet, varkaudet, murhat


      • tuleva naapurisi
        Ai ai. kirjoitti:

        Kyllä kaalo on oikeesti ihan tinalo. Jokainen meistä tietää mitäm on ennen ollut ja miten on kaajeilta pitänyt tienata louvo. Jokainen kaalo myös tietää myös mitä paha on. Mutta tosiaasia on, että jokainen joka ei ole Jeesuksen verellä pesty on pahan oma. Ja pahuuden lapset tekee paholaisen töitä, ei tässä mitään ydinfysiikkaa tarvita. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Mutta olisko aika kaalonkin päivittää vähän tietoja kun enään ei eletä 1800-luvulla. Mutta kun on Jumalan oma kirouksen siteet katkeaa ja niillä ei ole enään valtaa. Ei se johu siitä että on kaalo voi kirota toista ihmistä, paha se on mikä saa ihmisen luulemaan, että on niin erikoinen että voi kohhata toista ihmistä. Ajatelkaa mitä puhutte, kyllä peng aina laittaa tekemään ja vaatii kyllä takasikkin. Siunatkaa, että siunauksen perisitte.

        Niin Ai ai sinulle vastaus, nyt sinä puhut höpöjä. Tiedän kyllä kuka olet;olet juuri tuota sukua, sinä itse olet päätekijä. Se on suvusta tullut sinulle nuo taitot, Olet juuri se, kun yrität noin valehdella,


      • mitä sanotaan tässä
        Ai ai. kirjoitti:

        Kyllä kaalo on oikeesti ihan tinalo. Jokainen meistä tietää mitäm on ennen ollut ja miten on kaajeilta pitänyt tienata louvo. Jokainen kaalo myös tietää myös mitä paha on. Mutta tosiaasia on, että jokainen joka ei ole Jeesuksen verellä pesty on pahan oma. Ja pahuuden lapset tekee paholaisen töitä, ei tässä mitään ydinfysiikkaa tarvita. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Mutta olisko aika kaalonkin päivittää vähän tietoja kun enään ei eletä 1800-luvulla. Mutta kun on Jumalan oma kirouksen siteet katkeaa ja niillä ei ole enään valtaa. Ei se johu siitä että on kaalo voi kirota toista ihmistä, paha se on mikä saa ihmisen luulemaan, että on niin erikoinen että voi kohhata toista ihmistä. Ajatelkaa mitä puhutte, kyllä peng aina laittaa tekemään ja vaatii kyllä takasikkin. Siunatkaa, että siunauksen perisitte.

        ""Ai ai.", jaa, vai niin, ja sulla on muka järkiä, kun mömmötit toisen ihmisen.

        Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä.

        Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.

        Ja hän paransi monta, jotka sairastivat moninaisia tauteja, ja paljon riivaajia hän ajoi ulos eikä sallinut riivaajien puhua, koska ne tunsivat hänet.

        Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.

        Onko kirous, tarua, vai totta ?

        :: Tule siis ja kiroa minun puolestani tämä kansa, sillä se on minua väkevämpi; ehkä minä sitten saan sen voitetuksi ja karkoitetuksi maasta. Sillä minä tiedän, että jonka sinä siunaat, se on siunattu, ja jonka sinä kiroat, se on kirottu."
        7 Niin Mooabin vanhimmat ja Midianin vanhimmat lähtivät matkaan, tietäjänpalkka mukanansa. Ja kun he saapuivat Bileamin luo, puhuivat he hänelle Baalakin sanat.
        8 Hän vastasi heille: "Viipykää täällä tämä yö, niin minä annan teille vastauksen sen mukaan, kuin Herra minulle puhuu". Silloin jäivät mooabilaisten päämiehet Bileamin luo.
        9 Niin Jumala tuli Bileamin tykö ja kysyi: "Keitä ovat ne miehet, jotka ovat sinun luonasi?"
        10 Bileam vastasi Jumalalle: "Baalak, Sipporin poika, Mooabin kuningas, on lähettänyt heidät tuomaan minulle tämän sanan:
        11 'Katso, kansa on lähtenyt Egyptistä ja on tulvinut yli maan; tule siis, kiroa se minun puolestani, ehkä sitten voin ryhtyä taisteluun sitä vastaan ja karkoittaa sen'".
        12 Mutta Jumala sanoi Bileamille: "Älä mene heidän kanssaan äläkä kiroa sitä kansaa, sillä se on siunattu".
        13 Niin Bileam nousi aamulla ja sanoi Baalakin päämiehille: "Menkää takaisin maahanne, sillä Herra ei ole sallinut minun lähteä teidän kanssanne".
        14 Silloin nousivat Mooabin päämiehet ja tulivat Baalakin luo ja sanoivat: "Bileam ei suostunut lähtemään meidän kanssamme".
        15 Mutta Baalak lähetti uudestaan päämiehiä matkaan, vielä useampia ja arvokkaampia kuin edelliset.
        16 Ja he saapuivat Bileamin luo ja sanoivat hänelle: "Näin sanoo Baalak, Sipporin poika: 'Älä kieltäydy tulemasta minun luokseni.
        17 Sillä minä palkitsen sinut ylenpalttisesti ja teen kaiken, mitä minulta vaadit; tule siis ja kiroa minun puolestani tämä kansa.'"
        18 Mutta Bileam vastasi ja sanoi Baalakin palvelijoille: "Vaikka Baalak antaisi minulle talonsa täyden hopeata ja kultaa, en sittenkään voisi, en pienessä enkä suuressa, rikkoa Herran, minun Jumalani, käskyä.
        19 Mutta jääkää nyt tänne tekin täksi yöksi, saadakseni tietää, mitä Herra vielä minulle sanoo."
        20 Niin Jumala tuli Bileamin tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Jos nämä miehet ovat tulleet kutsumaan sinua, niin nouse ja lähde heidän kanssaan, mutta tee vain se, mitä minä sinulle sanon".
        21 Ja Bileam nousi aamulla, satuloi aasintammansa ja lähti matkaan Mooabin päämiesten kanssa.
        22 Mutta kun hän lähti, syttyi Jumalan viha, ja Herran enkeli asettui tielle estämään häntä, hänen ratsastaessaan aasintammallaan, kaksi palvelijaa mukanansa.
        23 Kun aasintamma näki Herran enkelin seisovan tiellä, paljastettu miekka kädessänsä, niin se poikkesi tieltä ja meni peltoon. Mutta Bileam löi aasintammaa palauttaaksensa sen tielle.
        24 Sitten Herran enkeli asettui solaan viinitarhojen välille, jossa oli kiviaita kummallakin puolella.
        25 Kun aasintamma näki Herran enkelin, niin se painautui aitaan ja likisti Bileamin jalkaa aitaa vasten. Ja hän löi sitä vielä kerran.

        .


      • jatkuuuuuuuuuuuu
        mitä sanotaan tässä kirjoitti:

        ""Ai ai.", jaa, vai niin, ja sulla on muka järkiä, kun mömmötit toisen ihmisen.

        Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä.

        Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.

        Ja hän paransi monta, jotka sairastivat moninaisia tauteja, ja paljon riivaajia hän ajoi ulos eikä sallinut riivaajien puhua, koska ne tunsivat hänet.

        Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.

        Onko kirous, tarua, vai totta ?

        :: Tule siis ja kiroa minun puolestani tämä kansa, sillä se on minua väkevämpi; ehkä minä sitten saan sen voitetuksi ja karkoitetuksi maasta. Sillä minä tiedän, että jonka sinä siunaat, se on siunattu, ja jonka sinä kiroat, se on kirottu."
        7 Niin Mooabin vanhimmat ja Midianin vanhimmat lähtivät matkaan, tietäjänpalkka mukanansa. Ja kun he saapuivat Bileamin luo, puhuivat he hänelle Baalakin sanat.
        8 Hän vastasi heille: "Viipykää täällä tämä yö, niin minä annan teille vastauksen sen mukaan, kuin Herra minulle puhuu". Silloin jäivät mooabilaisten päämiehet Bileamin luo.
        9 Niin Jumala tuli Bileamin tykö ja kysyi: "Keitä ovat ne miehet, jotka ovat sinun luonasi?"
        10 Bileam vastasi Jumalalle: "Baalak, Sipporin poika, Mooabin kuningas, on lähettänyt heidät tuomaan minulle tämän sanan:
        11 'Katso, kansa on lähtenyt Egyptistä ja on tulvinut yli maan; tule siis, kiroa se minun puolestani, ehkä sitten voin ryhtyä taisteluun sitä vastaan ja karkoittaa sen'".
        12 Mutta Jumala sanoi Bileamille: "Älä mene heidän kanssaan äläkä kiroa sitä kansaa, sillä se on siunattu".
        13 Niin Bileam nousi aamulla ja sanoi Baalakin päämiehille: "Menkää takaisin maahanne, sillä Herra ei ole sallinut minun lähteä teidän kanssanne".
        14 Silloin nousivat Mooabin päämiehet ja tulivat Baalakin luo ja sanoivat: "Bileam ei suostunut lähtemään meidän kanssamme".
        15 Mutta Baalak lähetti uudestaan päämiehiä matkaan, vielä useampia ja arvokkaampia kuin edelliset.
        16 Ja he saapuivat Bileamin luo ja sanoivat hänelle: "Näin sanoo Baalak, Sipporin poika: 'Älä kieltäydy tulemasta minun luokseni.
        17 Sillä minä palkitsen sinut ylenpalttisesti ja teen kaiken, mitä minulta vaadit; tule siis ja kiroa minun puolestani tämä kansa.'"
        18 Mutta Bileam vastasi ja sanoi Baalakin palvelijoille: "Vaikka Baalak antaisi minulle talonsa täyden hopeata ja kultaa, en sittenkään voisi, en pienessä enkä suuressa, rikkoa Herran, minun Jumalani, käskyä.
        19 Mutta jääkää nyt tänne tekin täksi yöksi, saadakseni tietää, mitä Herra vielä minulle sanoo."
        20 Niin Jumala tuli Bileamin tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Jos nämä miehet ovat tulleet kutsumaan sinua, niin nouse ja lähde heidän kanssaan, mutta tee vain se, mitä minä sinulle sanon".
        21 Ja Bileam nousi aamulla, satuloi aasintammansa ja lähti matkaan Mooabin päämiesten kanssa.
        22 Mutta kun hän lähti, syttyi Jumalan viha, ja Herran enkeli asettui tielle estämään häntä, hänen ratsastaessaan aasintammallaan, kaksi palvelijaa mukanansa.
        23 Kun aasintamma näki Herran enkelin seisovan tiellä, paljastettu miekka kädessänsä, niin se poikkesi tieltä ja meni peltoon. Mutta Bileam löi aasintammaa palauttaaksensa sen tielle.
        24 Sitten Herran enkeli asettui solaan viinitarhojen välille, jossa oli kiviaita kummallakin puolella.
        25 Kun aasintamma näki Herran enkelin, niin se painautui aitaan ja likisti Bileamin jalkaa aitaa vasten. Ja hän löi sitä vielä kerran.

        .

        26 Silloin Herran enkeli taas meni edemmäs ja asettui ahtaaseen paikkaan, jossa ei ollut tilaa väistyä oikealle eikä vasemmalle.
        27 Kun aasintamma näki Herran enkelin, laskeutui se maahan Bileamin alla. Silloin Bileamin viha syttyi, ja hän löi aasintammaa sauvalla.
        28 Niin Herra avasi aasintamman suun, ja se sanoi Bileamille: "Mitä minä olen sinulle tehnyt, koska lyöt minua jo kolmannen kerran?"
        29 Bileam vastasi aasintammalle: "Sinä olet pitänyt minua pilkkanasi. Olisipa minulla miekka kädessäni, niin nyt minä sinut tappaisin."
        30 Mutta aasintamma sanoi Bileamille: "Enkö minä ole sinun aasintammasi, jolla olet ratsastanut kaiken aikasi tähän päivään asti? Onko minun ollut tapana tehdä sinulle näin?" Hän vastasi: "Ei".
        31 Niin Herra avasi Bileamin silmät, niin että hän näki Herran enkelin seisovan tiellä, paljastettu miekka kädessänsä. Silloin hän kumartui ja heittäytyi kasvoilleen.
        32 Niin Herran enkeli sanoi hänelle: "Minkätähden olet lyönyt aasintammaasi jo kolme kertaa? Katso, minä olen tullut sinua estämään, sillä ajattelemattomasti sinä olet lähtenyt tälle matkalle vastoin minun tahtoani.
        33 Mutta aasintamma näki minut ja on väistynyt minun edestäni jo kolme kertaa. Ja jos se ei olisi väistynyt minun edestäni, niin minä olisin surmannut sinut, mutta jättänyt sen elämään."
        34 Niin Bileam vastasi Herran enkelille: "Minä olen tehnyt syntiä; sillä minä en tiennyt, että sinä olit asettunut minua vastaan tielle. Mutta jos tämä ei ole sinulle mieleen, niin minä nyt palaan takaisin."
        35 Mutta Herran enkeli sanoi Bileamille: "Mene näiden miesten kanssa, mutta puhu ainoastaan se, minkä minä sinulle puhun". Niin Bileam lähti Baalakin päämiesten kanssa.
        36 Kun Baalak kuuli, että Bileam oli tulossa, meni hän häntä vastaan Iir-Mooabiin, joka on Arnonia pitkin kulkevalla rajalla, uloimmalla rajalla.
        37 Ja Baalak sanoi Bileamille: "Enkö minä vartavasten lähettänyt kutsumaan sinua? Minkätähden et tahtonut tulla minun luokseni? Enkö minä muka voi sinua palkita?"
        38 Mutta Bileam vastasi Baalakille: "Olenhan minä nyt tullut sinun luoksesi. Mutta onko minun vallassani puhua mitään? Minkä Jumala panee minun suuhuni, sen minä puhun."
        39 Niin Bileam lähti Baalakin kanssa, ja he saapuivat Kirjat-Husotiin.
        40 Ja Baalak teurasti raavaita ja lampaita ja lähetti ne Bileamille ja päämiehille, jotka olivat hänen luonansa.
        41 Mutta seuraavana aamuna Baalak otti Bileamin mukaansa ja vei hänet Baamot-Baalin kukkulalle, josta hän näki reunimmaisen osan tuota kansaa.


    • Viuluruhtinas A.Bela

      "Millä Tuomiolla Te Tuomitsette Lähimmäisenne, Sillä Teidät Itsenne Tuomitaan" Älä Tuomitse, Ymmärrä ja Rakasta. Jumala On Rakkaus.

      • hanuristiiii

        Suuria annan, vai vielä rakastaa, nikkeli kaivoksia on vielä paljon jälellä, eikö. Eikö suomssakin ole ?tiijät jos jatkat, kelle kirjoitat. kannan omat syntini, ei niitä sinun tartte tehdä


      • KANTAAAAAAAAAAAAA
        hanuristiiii kirjoitti:

        Suuria annan, vai vielä rakastaa, nikkeli kaivoksia on vielä paljon jälellä, eikö. Eikö suomssakin ole ?tiijät jos jatkat, kelle kirjoitat. kannan omat syntini, ei niitä sinun tartte tehdä

        KANTAA KANTAA


      • Saarnamiäs Lempinen

        Rakkaat! Veljet! Älkää antako vihalle ja epäsovulle sijaa. Rakasta! Kärsi! ja Unhoita!


      • Uhrit........
        Saarnamiäs Lempinen kirjoitti:

        Rakkaat! Veljet! Älkää antako vihalle ja epäsovulle sijaa. Rakasta! Kärsi! ja Unhoita!

        Oikein sanot, mutta ajattele minua,kun minua vastaan kieräilivät. Eikö se ole rankka teko,ja omat. Ja olin alle kaksikymmentä, Lapsi vielä.Vaikia on unohtaa.

        """"Ja tiijjämme senkin, että kaupantevossa pystyy moni loihtimaan kauppakumppanin niin, että ostaa vaikka vanhoja riepuja säkillisen, vaikka kultaa tuli ostamaan. Myös tämä hypnotisointikyky kulukee suvussa"""""

        Meille oli tehty juuri noin.


    • hahhahhahaaaa
      • Kalastaja- Eemeli

        1)Minkälainen on olo, kun ihminen ,pelkää ?,
        2(Onko se , että tulee vapistus taiti ?Meneekö vellit housuun ?
        Sen olen omin selmin nähnyt, kun toiselta oikiasti tulee mutra pöksyyn, ja vaan pelosta.
        3))Nyt on hyvät Campin ilmat. Vai onko ?
        4)Liikukohan kalat näin kuumalla ?
        5))Käykö niin kuin syöttiin ?

        Voiko haima sairauteen keikahtaa ?
        Eikö täällä suomessa enää valmisteta nikkeliä ? Ylimääräiset vastaan kirjoitajat, kirjoittaa sakkiloinleen.
        Mikä on paras mömmö ?

        Mä seuduilla näillä oon tuunnettu kalamies, ja Eemiliksi mä ristitty oon. Mä merellä elän ja kuolenkin kukaties, ja karin kaukaisen jään kainaloon. Jos lämmin ompi sää, tai kylmä hätistää, niin yhtään ei väliä sen. Ei haittaa nälkä näin, kun jyrsin evästäin, ja palan paineeksi juon kupposen. Mä verkot vetehen, vain lasken laulellen, ja luodolle käyn onkimaan. Koukkuhun madon mä pujotan ja PTHY Ahti suo antejaan.

        Jo aamulla varhain mä rantahan astelen, ja meren aalloille katseeni luon. Siel ahvenet oottaa jo vierellä karien, kun kala vehkeeni venheeseen tuon. Jos lämmin ompi sää, tai kylmä hätistää, niin yhtään ei väliä sen. Ei haittaa nälkä näin, kun jyrsin evästäin, ja palan paineeksi juon kupposen. Mä verkot vetehen vain lasken laulellen, ja luodolle käyn onkimaan. Koukkuhun madon mä pujotan ja PTHYI Ahti suo antejaan.


        HIENO LAULU


      • Urho Urhea

        puupää on oikiasti hyvä, sitä ei koskaan särje.Ja aivot toimii ilman pelkoa. onko han ne sahanpuruista. Nuo aivot veinaan. Mutta se on paha vika , jos on mömmöjä pää täynnä. Mitä hän puuta on tuo pää ? Varmaan jotain näistä.

        Tammea, koivua, setriä, Kirsikka Merbau Pyökki Pähkinä Saarni Jakaranta, pihlajaa ?

        Kova on viha jollain, mutta on pelkuri, onko han se kateutta ? Sitä se varmaan on.
        Yksi ihminen ei pysty olemaan joka paikassa yhtä aikaa.Minua naurattaa nuo teidän lapselliset touhut. Minkä sille voi , jos pelkuri.


      • haaaaaaaaaaaahooh

        Eikös mömmöt anna sun nukkua, yöllä olit yläällä


      • Voe mahoton! ; )
        haaaaaaaaaaaahooh kirjoitti:

        Eikös mömmöt anna sun nukkua, yöllä olit yläällä

        Mie en mittää mömmöjä syö. Mie oon täysin raitis.Niin se pittääkin olla. Raitis Elämä on parasta "huumetta" Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa..hihhih! ; )


    • eipakanuudelle

      En pidä itseäni taikauskoisena mutta silti en halua leikkiä henkimaailman asioilla ja lisäksi Raamatussa sanotaan selvästi että kristityn on pysyttävä niistä erossa.

      • Kapanuus

        Raamattu on erään Lähi-Idässä vaikuttaneen paimentolaisheimon kansalliseepos. Miksi et sen sijaan vetoa Kalevalaan?


    • Rops

      Mihin ihmeen "henkimaailmaan"? Eletään 2010-lukua ja jotkut elävät fundismuslimien ja -kristittyjen tapaan jossain keskiajalla.

    • bahtalooo

      "Kristityt" kaaleet on käsittämättömän tekopyhiä. Saarnataan ja tuomitaan kaikki henkimaailmaan liittyvä, mutta käytännön elämässä samaan aikaan kuitenkin käytetään noita kykyjä ja muuta kieroutta koko ajan.

      Ei hyvässä magiassa ja selvänäössä ole mitään pahaa. Kaikilla kansoilla on ollut tietäjiä ja shamaaneja, joila on yhteys henkimaailmaan, kaaleet ovat alunperin mystikkokansaa Intiasta, eli Kalevala olisi tosiaan lähempänä kaaleita hengeltään kuin juutalaisten kansalliseepos Raamattu

      • Olen kuullut

        Oisit laittanut samantien oikian olemuksesi, joka on SERMALO, PUULANO, RAHUKAANO.HOHIPOSKIERO

        JEESUS KRISTUS ON HERRA,
        ja sitä ei kuoleman portit ole voittaneet. Mutta sinä olet jo pengesko kentos, ja siinä pysyt. jos et muuta tapojasi. Äitis isäs isä teki sopimuksen pengesko kansa. Siis ikuisen sopimuksen, joka koskee kaikkia teidän jälkeläisiä. Sinä olet yksi heistä.


      • Lassilainen

        Ohoh ! Mitä sinä oikein kirjoitat. Kyllä tuosta näkee , kenen asialla olet. Ja kenen oma olet.

        ""Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.
        34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        35 Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.
        36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
        37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."""

        Sanonos minulle, mitä sitten on PYHÄ HENKI. Kerro,minulle ole hyvä. Kerro myös tuosta Jeesuksesta. Kuka Hän on ? Entäs, tuo Abba Isä ? Selitä myös Hänet. Ja mikä on Raamattu ? Ja sinä olet kaalo, vai ???


    • urhea...............

      7 danin arvoasteikko

    • Sirpa Q

      Kumpi voittaa, urheilu auto, vai juoksija hepo, 30m seisova lähtö ? Entäs,kumpi vottaa, pirunpuristama, sermalo , vaikka saa 30m etumatkan, vai kuti ? 35 m,matkasta on kyse.

    • tsihkokaalo

      Selvänäössä ei ole tosiaan mitään pahaa, päin vastoin! Ns. kuudes aisti on ihan normaali aisti, joka vain nykyihmisiltä on monesti lakannut toimimasta.

      Kaaleet ovat olleet selvänäköisiä aina, tämä kyky periytyy kaaleilla. On todella sääli että uskonto on tuominnut selvänäön. Selvänäkemisen ja unennäkemisen kyky on ihmiselle annettu, jotta selviää paremmin vaikeista tilanteista.

      Raamatussa papit ovat tuominneet selvänäön siksi, että voisivat itse hallita tavallista kansaa. Samasta syystä naisiakin poltettiin keskiajalla: parantajat ja selvänäkijät olivat uhka pappien vallanhimolle. Profetiathan ovat Raamatussa ihan tavallisia, samoin Jeesuksen aikaan Astrologia oli tärkeä tieteenala.

      Nykykristityt jaottelevat perverssillä tavalla "oikeat" profeetat ja "saaatanalliset" näkijät, tuollaista jakoa ei voi tehdä, kukaan ei voi tietää, kuka profetoi "oikeaa" tietoa ja kuka "väärää".

      Jokainen ihminen voi myös harjoittelemalla löytää sisimmästään sen oikean tiedon, pitää vain tyhjentää mieli ja hiljentää ajatukset. Selvänäkijöillä on tämä arvokas kyky.

      Toisten vahingoittamiseen henkisiä kykyjä ei saa käyttää. Jos joku vahingoittaa henkimaailman avulla toisia ihmisiä kääntyy paha häntä itseään vastaan! Siksi on erotettava musta ja valkoinen magia!!

      • palkas saat

        Älä opeta pirun oppeja

        ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.

        6 Kuitenkin me puhumme viisautta täydellisten seurassa, mutta emme tämän maailman viisautta emmekä tämän maailman valtiasten, jotka kukistuvat,

        7 vaan me puhumme salattua Jumalan viisautta, sitä kätkettyä, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän kirkkaudeksemme,

        8 sitä, jota ei kukaan tämän maailman valtiaista ole tuntenut-sillä jos he olisivat sen tunteneet, eivät he olisi kirkkauden Herraa ristiinnaulinneet-

        9 vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat".

        10 Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.

        11 Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.

        12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;

        13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.

        14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.

        15 Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.

        16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.


    • 999

      Minä uskon, että romaneilla on yhteys henkimaailmaan.

      Kahdesti on käynyt niin, että olen ollut yhteydessä romaneihin ja seuraavana päivänä olen saanut kuulla perheenjäseneni kuolleen. Minä itse olen hakeutunut romanien seuraan juuri päivää aikaisemmin.



      En lukenu kuin alottajan tekstin, mutta romaneilla voi olla samalla tavalla yhteys henkimaailmaan kuin kellä tahansa. esim evankelisluterilaiset, suomenuskovaiset jne ja heihinkin voi kuulua romaneja, valkeita, tummaihosia, kiinalaisia jne. älä anna väärää kuvaa, ethän. karma se on kaikilla. karman haistaa ja se tulee meille kaikille. aistii...pahan aistii rakas lapsi ja sitä ei kukaan kontlleen taho.. rakkaus elää ja elämä kantaa- luota sinäkin. haluan sinut valoon raks lapsi. aistimaan ja näkemään. sinun tätin aika oli jo. ja sattumaa se ehkä on, että vaaleita hiuksiltaan ovat edesmenneet. yksi sopushtainen nainen oli nuorudessaan hipiälltään tummempi. vaaleahan sinäkin, rakaudella

    • mirikliiiiiiiiiiiiii

      Olet näkijä itsekin 999? Niin minäkin, itselleni en vain näe.

      Näetkö jotain raha-asioistani? Eli olisko tuo isompi kauppa pakko tehdä vai löytyisikö muuta vaihtoehtoa. Kiitos sinulle. Toivon ja annan luvan että sinulle näytetään asiani.

      Minulla on menneiden elämien painolasteja ja karmaa ollut paljon, senkin varmaan näet.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2226
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      123
      1305
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe