Apua. Matkustin äsken kissani kanssa toiselle paikkakunnalle autolla. Kun pääsimme määrämpäähämme huomasin kissani pissanneen kantokoppaansa ja nyt hänen turkkinsa yltäpäältä pissassa(häntä takajalat) ja haju on hirveä. Yritin äsken kädellä varovasti pestä vesi ruokasooda yhdistelmällä tuloksetta. Kissa ei ole tottunut pesuun eikä anna roiskia vettä päälleen. Peseekö kissa itse itsensä ajan kanssa vai iljettääkö haju häntäkin kun en ole nähnyt hänen vielä pesevänsä itseään.. Sääliksi käy reppanaa. Onko vinkkejä miten saada haju pois turkista nopeasti näin kotikonstein?
kissan turkki pissassa
2
2266
Vastaukset
Ruokasooda kyllä neutraloi pissan hajua, oliko seoksesi laiha? Ravistele suoraan purkista kissan turkkiin, harjaa ja huuhtele. Myös minun kissani lirauttelee pitemmillä automatkoilla, laitan korin pohjalle paksusti sanomalehteä.Se imee pissan hyvin, turkkiin tulee vain vähän hajua ja kissa hoitelee pesun itse.
- Kissat<3
Me ollaan vaan raa'asti pesty meidän kissat lavuaarissa. Ne kyllä pysyy siinä jos osaa hommansa (ei meidänkään kissat tykkää vedestä). Pesun jälkeen täytyy ottaa huomioon se että kissan ruumiinlämpö laskee yli 50% normaalista ruumiinlämmöstä kun se kastuu. Eli hyvä kuivaus ja mahdollisuus lämpimään pesäpaikkaan :) Kissa etsii sen kyllä itse. Meillä kissat änkee syliin lämmittelemään viltin alle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541678- 131463
- 1741376
- 821363
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3011299- 181219
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98955Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347835