Apua. Matkustin äsken kissani kanssa toiselle paikkakunnalle autolla. Kun pääsimme määrämpäähämme huomasin kissani pissanneen kantokoppaansa ja nyt hänen turkkinsa yltäpäältä pissassa(häntä takajalat) ja haju on hirveä. Yritin äsken kädellä varovasti pestä vesi ruokasooda yhdistelmällä tuloksetta. Kissa ei ole tottunut pesuun eikä anna roiskia vettä päälleen. Peseekö kissa itse itsensä ajan kanssa vai iljettääkö haju häntäkin kun en ole nähnyt hänen vielä pesevänsä itseään.. Sääliksi käy reppanaa. Onko vinkkejä miten saada haju pois turkista nopeasti näin kotikonstein?
kissan turkki pissassa
2
2292
Vastaukset
Ruokasooda kyllä neutraloi pissan hajua, oliko seoksesi laiha? Ravistele suoraan purkista kissan turkkiin, harjaa ja huuhtele. Myös minun kissani lirauttelee pitemmillä automatkoilla, laitan korin pohjalle paksusti sanomalehteä.Se imee pissan hyvin, turkkiin tulee vain vähän hajua ja kissa hoitelee pesun itse.
- Kissat<3
Me ollaan vaan raa'asti pesty meidän kissat lavuaarissa. Ne kyllä pysyy siinä jos osaa hommansa (ei meidänkään kissat tykkää vedestä). Pesun jälkeen täytyy ottaa huomioon se että kissan ruumiinlämpö laskee yli 50% normaalista ruumiinlämmöstä kun se kastuu. Eli hyvä kuivaus ja mahdollisuus lämpimään pesäpaikkaan :) Kissa etsii sen kyllä itse. Meillä kissat änkee syliin lämmittelemään viltin alle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115087Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853079Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382328- 811807
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211484Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt301079