Paljonko sielä maksaa Battlefield 4 ps3:lle tietääkö joku pelaaja?
Gigantin verkkokaupassa näkyy olevan hintaan 39e mutta jostain syystä ylivieskan gigantissa on aina eri hinnat.
Itse asun NOOB paikassa missä ei oo pelikauppoja ja haluan päästä pelaan bäfää jo huomena muttei turhaan viitsisi kovin kauas lähtiä jos peli on vielä kallis. Kärkkäinen mainosti 49e hintaan! Jos ylivieskan gigantissa on sama 49e hinta niin sillon haen kyllä kärkkäiseltä.
Jotenki niin ouvon painostava ja ahdistava paikka tuo gigantti niin en mielellään käy siellä muuta kun todella hyvästä syystä.
Ylivieskan GIGANTTI
15
1904
Vastaukset
- vdfvdccc
Gigantin tuotteet kannattaa aina tilata heidän verkkokaupastaan ja noutaa vasta sitten liikkeestä. Näin säästää monien tuotteiden kohdalla jopa kymmeniä euroja.
Collect @ Store on homman nimi:
http://www.gigantti.fi/cms/c-hfoKeQuv00IAAAEn87B94OGl/collect-store-nopea-ja-helppo-ostotapa-kaikissa-myymaloissamme
Battlefield 4:sta ei tosin juuri nyt ole Ylivieskan liikkeen varastossa, joten tuo tilaustapa ei ole tällä hetkellä tuon tuotteen kohdalla mahdollinen.- vdfvdccc
Ja Kärkkäisellähän ei kannata asioida ollenkaan, kun tietää, millaista järjetöntä roskaa Magneettimedian www-sivuilla julkaistaan.
- Josue.
vdfvdccc kirjoitti:
Ja Kärkkäisellähän ei kannata asioida ollenkaan, kun tietää, millaista järjetöntä roskaa Magneettimedian www-sivuilla julkaistaan.
Magneettimediassa on roskaa, kyllä. Mutta mua ei moinen aviisi kiinnosta yhtään, eikä se vaikuta millään tavoin Kärkkäisellä asiointiin. Jos löydän Kärkkäiseltä jotain tarvitsemaani edullisesti, toki ostan sieltä.
Onneksi Magneettimediaa ei jaeta enää paperisena, Kauppasuomi on paljon parempi lehti!
- köyhä pelaaja
Mua ei kiinnosta mitä ne kirjoittaa kärkkäinen on mun luottopaikka missä asioin paljon ja olen tyytyväinen. Niin prismassa näyttää olevan vielä erittäin kallis täysi hinta niin sieltä en ainakaan hae. Näillä näkymin siis kurvaan kärkkäiselle koska gigantin varastot on tyhjiä.
- samsung g
Gigantissa käynti tuotti jälleen pettymyksen. Onneksi on liikkeitä joissa
palvellaan asiakkaita.- JOeskum.
Gigantit kilpailevat hinnalla. Itse kuulun niihin asiakkaisiin, jotka ei luota elektorniikkaliikkeiden myyjien asiantuntijuuteen. Ylikalliissa Mustassa Pörssissä myyjät ovat todella palvelualttiita, mutta he eivät tunnu tietävän myytävistä tuotteista mitään. Parhaan ja luotettavimman tiedon saan netin kautta ja tuotteen ostan useimmiten sieltä, mistä halvimmalla saan. Asioin enimmäkseen Giganteissa ja Experteissä!
Verkkokauppa.Comissa ehkä kaikista huonoin asiakaspalvelu (Kokemsuta vain Jätkäsaaren liikkeestä). Siellä asiakkaat joutuvat ottaa jonotuslapun saadakseen asiakaspalvelua.. Ja hinnat eivät ole mitää edullisia vaan suoranaisia riistohintoja.
- valintakysymys
Suuresti mainostetaan,pienet on varastot.Kärkkäiseltä löytyy ja hinnat on
kohillaan. - alkup.-
Kiitos nopeasta vastauksesta.
- pyllyukko
Onha siellä kauniita naisia.
- älypuh
Menin mainosten perässä,lähdin pettyneenä pois.
- xbox36600
Tämä on jo melkein vuoden vanha aloitus, mutta heitänpä kuitenkin vinkkini tänne. Käykääpä tsekkaamassa www.tori.fi paikasta pelejä. Itse olen ostanut kasan pelejä tuolta omaan pelikonsoliini ja todella edullisesti.
- Anonyymi
Kertunkone Gigantti tekee nilkjavanmaisen kautta iva puhetta jos toimii.
Fysio. Kahvileipä hakija.
Ei saa koskea myös tiedon välitys Linkki kaupungin katuvalot rintaliivit piiloon mehtälä Venäjä
Jooga
Avast virusturvan käytät syö Puustellin niivala it liikkeet käynti- Anonyymi
Paappa korkki kiinni,
- Anonyymi
Jos et ole vanha, niin sinua ei uskalleta huijata, koska "meidän" gigantti pettää kaikki vanhukset, jotka siellä yksin kaupat tekevät. Todistusaineistoa löytyy.
- Anonyymi
Mitä järkiä nostaa 10vuotta vanhoja viestejä joilla ei ole enää mitään merkitystä? Eti ny vielä joku 2000 luvun viesti jossa joku kysyy uskaltaako ostaa autoliikkeestä 1988 vuoden opel asconan hinta 17000markkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752