Kun suomalaiset autolehdet eivät ota Seatia ikinä testeihin, niin vaikea vertailla mittoja eri merkkeihin sieltä. Onko tietoa, että millaiset takapenkin tilat Leonissa on kun vertaai kilpailijoihin vaikka Golfiin?
Uuden Leonin takatilat?
5
218
Vastaukset
- 13plus1
eipä kai mikään estä käydä iha paikanpäällä kokemassakin. Varmasti parempi tieto kuin testeissa saatu toimittajien mielipide.
- moimoimoimoimoi
No täältä on lähimpään Seat-kauppaan 200 kilometriä. Taidan ostaa Toyotan taas. Niitä saa tosta ruokakauoan vierestä. Ihmekös Seat ei menesty Suomessa.
- 13plus1
moimoimoimoimoi kirjoitti:
No täältä on lähimpään Seat-kauppaan 200 kilometriä. Taidan ostaa Toyotan taas. Niitä saa tosta ruokakauoan vierestä. Ihmekös Seat ei menesty Suomessa.
Tuo on ongelmana monella paikkakunnalla. Seat-kauppoja on tosiaan harvassa verrattuna vaikkapa Toyota tai Skoda -kauppoihin tai moneen muuhun volyymimerkkiin. Eli siinä mielessä saatavuus on huono. No onhan Seat volyymiautoihin nähden pieni merkki markkinaosuudeltaan, ja taitaa sellaisena pysyäkin jo pelkästään saatavuuden vuoksi.
Minun kannaltani ongelmallista on ollut Ahvenanmaalta kokonaan puuttuva Seat-edustus. No onneksi Seat voidaan huoltaa ja varaosat saa siellä missä Audit, Volkkari ja Skodat huolletaan. Näin myös Ahvenenmaalla.
- on vertailtu
Etsi jostain "kotimainen" AutoBild 5/2013. Siinä oli vertailussa Golf, Leon, Megane, Astra, Ceed, Focus. Leon ja Ceed saivat Golfin jälkeen toiseksi parhaat pisteet takatiloista, Tavaratila oli suurin Ceedissä, muissa samalla viivalla. Leon oli tuossa vertailussa kokonaisuutena toinen Golfin jälkeen. Ajettavuutta kehuttiin, mukavuutta moitittiin.
- Seatilla tai ei?????
Se on nyt näin eikä mitään jorinaa!
Uusi Seat Leon on takatiloiltaan hieman Golffia niukempi mutta lapsille riittävä.
Aikuiselle on istuin liian lyhyt reisituki on olematon ja istuin matalahko verrattuna esim. VW-Golf, Skoda Octavia, Audi A4. Eteenkin kannattaa valita Style istuimet ne on oleellisesti mukavammat kuin perusjakkarat!
Mutta joku jo sinulle sanoikin että käy itse kokeilemassa ja ennen Toyota kauppaan menoa varsinkin jos olet ajatellut uuden Auriksen ostaa? Seat on oleellisesti mukavampi! Mutta päätät itse ja vastaat itse elämäsi valinnoista, tämäö nyt vaan sinulle vinkkinä koetettuani uutta Seat Leon Farkkua tavallisilla ja Style penkeillä:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851