Kysyisin, mitä jos olisin kipeenä ja en pääse töihin. Olen 4 päivää pois ja kertyy 24 tuntia ylitöitä vai kertyykö?
Kyseessä on työharjoittelija ja joka ei tienaa mitään vaan opiskelun kautta tekee työtä oppiakseen työtä. Jännä lause mutta olisivmukava saada tietää.
Työharjoittelija sairaana ja tuleeko ylitöitä?
Raataja13
2
192
Vastaukset
- en tajua kysymystä
Miksi poissaolosta kertyisi ylitöitä, jos et ole silloin töissä? Ylitöitä voi kyllä kertyä vain töitä tekemällä.
- haardjoittek
Riippuu, missä olet työharjoittelussa ja mitkä säännöt koulusta on annettu. Ylityöt tosiaankin kertyy vain tekemällä...
ehkäpä sairaspäivät joutuu tekemään sisään, kuten on muutamilla yliopiston aloilla ollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823