Markku jos homppelit kiinnostaa...

prokuraattori

qruiser.com sivulta voi löytää seuraa. Myös "heteromiehet" :D

25

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kispl

      En ole Markku, mutta pari kysymystä on paikallaan:
      Kuinka oletkin tuollaisille sivuille löytänyt (en kylläkään käynyt sivuilla)?
      Oletko hakenut sieltä seuraa?
      Miten Markku tähän liittyy?
      Oletko huomannut, että palstalla pitäisi keskustella taiteesta, ei asioista, joista
      niin mielellään puhuisit.....

      Avauksesi todisti, että olet todella typerä........

    • Joopajoo!! ;)

      Siis "yhtymä" ("peräkamaripojat") käyttävät kaikki keinonsa jotta tuo nimi pysyy aktiivisena edes tällä palstalla! Hihi Voi tsiisus mitä typeryyttä!
      Toinen jankuttaa että pitäisi "keskustella" eikä hänestä tosipaikan tullen siihen edes ole. Toinen koettaa pitää huolta että nimi ajoittain ilmestyy jollain tavalla tänne.
      Lopettakaa tuo lapsellinen temppuilu! Pitäkää vaikkapa uutta videoo eetteriin tai jotain. Sitähän te ootte muutenkin harrastaneet. Tällä tavalla teette itsestänne pellen täällä.......ai mutta sitähän te jo oottekin!
      Sinäkin "Kispl", hirmuisen kova intressisi vastata tohon nimenomaiseen aloitukseen "Markun" puolesta ja "ei Markkuna" ei oikein vakuuta! hih. Tulukkee jo hyvät peräkamaripojat pojes sieltä teijän mielikuvitusmualimasta tänne maan kamaralle!!!!!! Täällä myö jo tiijetään ne teijän puuhastelut! XDXD

      • Kispl

        Olet sairas.....mieti kirjoituksiasi; vain pahasti häiriintynyt ja vainoharhainen toimii noin. Ei maksa vaivaa lähteä sanailemaan kaltaisesi kanssa....


      • Sää et....
        Kispl kirjoitti:

        Olet sairas.....mieti kirjoituksiasi; vain pahasti häiriintynyt ja vainoharhainen toimii noin. Ei maksa vaivaa lähteä sanailemaan kaltaisesi kanssa....

        ...vaan uskalla lähtee sanailemaan! syynkin tiedämme. ;)
        Mutta näytäs vähän mallii niistä keskustelutaidoistasi vaikkapa taiteesta. Heitähän vähän vaikkapas aihetta?

        Niinpä, menikö vaikeeks?


      • Hänen puolestaan:
        Sää et.... kirjoitti:

        ...vaan uskalla lähtee sanailemaan! syynkin tiedämme. ;)
        Mutta näytäs vähän mallii niistä keskustelutaidoistasi vaikkapa taiteesta. Heitähän vähän vaikkapas aihetta?

        Niinpä, menikö vaikeeks?

        Miksi aina samat naamat saavat apurahoja? Miksi minä en saa vainota apurahan saajia? Miksi minä en muka saisi olla kateellinen kaikille apurahan saajille ja minua paljon paremmin menestyville taiteilijoille?
        Miksi me menestymättömät ja kaikin puolin huonommat taiteilijat emme saa edes pieniä kehuja "tietyiltä tahoilta" ja "elitistisiltä nykytaiteilijoilta"? Miksi te "lahjattomat" vainoatte minua vieläkin "lahjattomampaa"?

        Nyt sitten keskustelua olkaa hyvät!


      • Ei kispl
        Hänen puolestaan: kirjoitti:

        Miksi aina samat naamat saavat apurahoja? Miksi minä en saa vainota apurahan saajia? Miksi minä en muka saisi olla kateellinen kaikille apurahan saajille ja minua paljon paremmin menestyville taiteilijoille?
        Miksi me menestymättömät ja kaikin puolin huonommat taiteilijat emme saa edes pieniä kehuja "tietyiltä tahoilta" ja "elitistisiltä nykytaiteilijoilta"? Miksi te "lahjattomat" vainoatte minua vieläkin "lahjattomampaa"?

        Nyt sitten keskustelua olkaa hyvät!

        Kaukaa viisaasti....käytin nimimerkkiä "Kispl", eli kaltaisellesi tämä ko. Lyhenne menee nappiin: kispl=kaikenlaisia idiootteja sitä palstalla liikkuu.
        Buahahahahaaaa, luulis harmittavan....jo ennalta typeriin kirjoituksiisi oli vastaus valmiina......hahahahahahaaaaaa.


    • Noh, mites sitten...

      ...selität ton ystäväsi aloituksen?
      Ja harmittaako edes vähäsen kun taas jäit kiinni noissa nimimerkkikikkailuissasi?
      Voi että te molemmat olette todella lapsellisia!!!! Ettekö ollenkaan muuten saisi sun nimeäsi taiteilijana julkisuuteen kuin kikkailemalla noin?
      Tollaista se on kun tekemäsi taide ei riitä siihen että sut huomattaisiin....voi hyvänen aika!


      Muuten, huomasitko edes itse kuinka sua taas käytettiin "sätkynukkena"? XDXDXD!
      Naruja vain hiukan vedettiin ja kas....sätkynukke liikkuu vaikka vakuutit: "Ei maksa vaivaa lähteä sanailemaan kaltaisesi kanssa.... "
      Nääs kun sut- ja sun tapasi täällä niin hyvin tunnetaan....ja ihan perusteellisesti niin tuollainen on helppoo kuin heinänteko! Buahahahahaaaa! Kai sua nyt edes vähäsenvituttaa? Tunnusta pois!
      Ja mikä logiikka!!! "Kaukaa viisaasti....käytin nimimerkkiä "Kispl", eli kaltaisellesi tämä ko. Lyhenne menee nappiin: kispl=kaikenlaisia idiootteja sitä palstalla liikkuu." - Olet kaikessa vähän "out of..." - ei voi mitään!!!

      • Yhdyn lämpimästi!

        Niin totta kun olla voi!


    • Oikeastaan kumma?

      Jostain syystä nyt kummeksuttaa kun "prokuraattori" tuon aloituksensa ansiosta ei saakaan niskaansa niitä tavanomaisia itkemisiä "vainoamissyytöksistä" sekä "tutkintapyyntöuhkauksia" niinkuin tuollaiset nimittelyt ovat tähän saakka aiheuttaneet! =O
      Jotenkin sitä vain tarttuu tuohon seikkaan. ;)

    • Katsokaa lukukertoja

      Kaikki viittaa siihen että palstalla kirjoittelee ja vierailee kaksi- tai korkeintaan kolme!!!!
      Huvittavaa taas on seurata tota "peukuttamishistoriaa" :D
      Eiköhän jo viimeistään tuo kerro missä tässä ketjussa mennään! ;)
      Eli siis joko toi "Markku" itse tai oikeastikin sitten se "peräkamaripoikakaveri" joka tykkää kirjoittaa "prokuraattori"- nimimerkillä pitävät koko ajan tätä "keskustelua" yllä jotta kyseinen "Markku" saa edes hetken olla puheenaiheena!
      Mitä muuta tästä ketjusta jää käteen?
      Niin...no tässä nyt tietenkin tulee ne samat väsyttävät maneerit siltä sairaalta julkkishakuiselta kaverilta jonka nimee en enää edes jaksa mainita.

      Sairasta porukkaa täällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Aivan...

      ...kymmenen vastauskertaa ja yksitoista lukijaa. Siinä olet oikeassa toiminta minua kohtaan on aivan sairasta. Ja jos minun kanssani haluatte keskustella on minulla blogi Uuden suomen sivuilla ja siellä sattumalta Facebookin kautta yli 28 000 tykkääjää, joten väitteesi että pitäisin julkisuutta täällä yllä yhdentoista lukijan takia, on täysin järjetön ja vailla totuuspohjaa!

      Et mitenkään uskaltaisi tehdä naurettavia syytteitäsi omalla nimelläsi ja ottaa niistä vastuun?

      Seuraan keskusteluja ja otan viestejä talteen tarpeen mukaan ja jossain vaiheessa voit olla varma että joudut vastuuseen valheellisista syytteistäsi joita kateuttasi teet! Tätä vainoamista tehdään seitsemättä vuotta kateellisten toimista ja en ole törmännyt vastaavaan yhtä pitkäaikaiseen ja useita kertoja päivässä tehtyyn vainoamiseen missään muualla. Tämän täytyy olla maailmanennätys, kyllä yhden ihmisen lahjakkuus teettää kateellisissa valtavia purkauksia!!!

      Olen se kenestä puhutaan ja kuten sanoin en osallistu keskusteluihin, otan vain viestejä talteen ja kun niitä on tarpeeksi, vien koko revohkan tutkittavaksi! Kyseessä on kohta seitsemän vuoden ajojahti ja vainoaminen ja tiedoksi ettei minulla ole hajuakaan yhdenkään kirjoittajan henkilöllisyydestä, vaikka arvaahan sen keitä täällä kirjoittelee! Sama kateellinen paskasakki joka ennenkin on syytellyt nimettömänä minua!!!

      • Uskomaton väite!

        "Uuden suomen sivuilla ja siellä sattumalta Facebookin kautta yli 28 000 tykkääjää," Noinkohan? Tietenkin tuon pystyt myös jotenkin todistamaan? Muutoin se menee siihen samaan piikkiin kuin ne omakehusi ennenkin- ja tiedät mihin. ;)


      • Eipäs tule...
        Uskomaton väite! kirjoitti:

        "Uuden suomen sivuilla ja siellä sattumalta Facebookin kautta yli 28 000 tykkääjää," Noinkohan? Tietenkin tuon pystyt myös jotenkin todistamaan? Muutoin se menee siihen samaan piikkiin kuin ne omakehusi ennenkin- ja tiedät mihin. ;)

        ...vastausta ei. ;) Sinne nekin taas kuivui. :D


    • Olisi hianoo jos...

      ...esittäisit täällä linkin sinne sun blogiisi niin saatais nähdä ihan kirjaimellisesti se sun vankkumaton suosiosi! Se lienee kovin utopinen toive sun toteutettavaksi koska silloinhan totuus paljastuisi ja taas ne sun kiusalliset valheesi paljastuisi.
      Näytähän Markku kuinka ne sun 28000 tykkääjääsi näkyy?

      • Eikö...

        ...kaltaisesi nimimerkin suojasta vainoaja osaa itse etsiä, vaikka selvät vinkit on annettu?Tässäkö nyt näemme älykkyytesi kokonaisuudessaan, se riittää siis vain kateelliseen itseään lahjakkaamman taiteilijan vainoamiseen, ei muuhun?!


      • Aika hianoo!!
        rrtreerttre kirjoitti:

        http://ukkram09.puheenvuoro.uusisuomi.fi/136433-ihottumat-ja-kortisonivoiteiden-teho

        Mutta toi aihe ei kyllä edes hitusta liippaa edes taiteen vierestä! =O
        Toisekseen, kyseisessä aiheessa on kunnioitettavat 330 viestiä! Mutta muistaa toki pitää että niistä puolet on sinun omia vastauksiasi. ;)
        Kytkökset Facebokiin ja sen "28000 peukuttajaan" on kyllä edelleenkin täysi mysteerio ja menee nyt valitettavasti siihen valehtelijan piikkiisi joka on tähän saakka valitettavan pitkä sinulla.
        Tiedätkö, Sun ei kannata puhua edes sivulauseella älykkyydestä! Ja varsinkaan nyt kun linkitit tuon oman US-blogisi tänne! Sitä lukiessamme kyllä selviää yhtä sun toista esimerkiksi sun älykkyydestäsi.....eikä se suinkaan sua mairittele usko pois! XD
        Ainoastaan se on nyt hianoo että vihdoin tulit itse "kaapistasi ulos" ja myönnät näin olevasi tämänkin ketjun aloittaja. Siitä saat ainakin mun peukut! ;)


    • asdsaasdas

      Ei Make ite linkittäny sitä, vaan mä.. Ja löytyi siitä ne 28tuh. tykkääjääkin, kun hetken silmäili :D

    • "Aika hianoo"

      Mutta missäs ne todisteet sitten? En nää missään kytköksiä FB-hen niin että sieltä näkyisi millään tavalla 28000 peukutusta! Koska et tuonut edes yhtä linkkiä tänne niin on ihan varmaa että harrastat taas sitä paskanjauhantaa! Niinkuin tuo että kiellät olevasi "Make". Kenellä muulla olisi intressiä valehdella jonkun muun puolesta tuolla tavalla!? Ei tuu kesää ukkopieni! Ja "lukukerrat" ovat jo negatiivisen puolella!!!! Faktat ei valehtele!

    • Varmaa tietoo

      Melko varmasti noissa "peukuttamisissa" on kysymys on ns. "epäsuorasta" peukuttamisesta esimerkiksi facebookin allergia- ja psoriasis- sivustoilla jotka todennäköisesti Markku on ansiottomasti ominut itselleen. :) Se selittäisi hänen vastahakoisuuden linkittää niitä tänne. :D

      Niinkuin tiedetään, kyseisillä facebooksivustoilla on satoja tuhansia "jäseniä" nääs kun niitä allergisia ja psoriasita sairastavia on todella paljon täällä suomessa.
      Yhtä kaikki, noilla jutuilla ei ole tippaakaan taiteen kanssa tekemistä, joten suotakoon nyt tämän kerran että tyyppi saa päteä täällä edes yhden kerran elämässään jossain muussa! Niitä hetkiä hänellä ei täällä todellakaan ole ollut liikoja! :(

    • Juudasasgsdgdfsd

      Otsikon "Ihottumat jne.." yläpuolella lukee se 28245 tykkää tästä, ole kavereistasi ensimmäinen Ja siinä on se Facen tykkäysnappi. Ja joo, en tod. ole Make, vaan Juudasxxx, jos joku vielä sellaista muistaa :D En muista tunnareita enää tänne, kun en o aikoihin jaksanu/muistanu käydä täällä…
      Ei ole kyllä meno kovin paljon parantunu siitä, kun muutama vuosi sitten olin täällä viimeksi :P

      • Paskapuhetta!!

        Et ole Juudasxxx ja valehtelet myöskin noista tykkäyksistä! Ja kun sinulla ei ole uskallusta linkittää asian varmistamiseksi, asia lienee valmiiksi koluttu ja myönnät tappiosi.....taas jälleen.


    • Sulla on kai...

      ....jotenkin erilainen näyttö. En näe mitään tuollaista. Linkitä!

    • ;-o

      ;-o

    • homomafiakiusaa

      Kovaksi on peli mennyt yhtä taiteilijaa kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe